PDA

Zobacz pełną wersję : Nawigacja w UConnect 7



Aachener
15-08-2016, 20:14
Czy ktos juz wie na jakiej platformie chodzi UConnect 7 w nowym Tippo Hatchback i kombi (Here czy TomTom)

JackTheNight
16-08-2016, 08:56
Czy ktos juz wie na jakiej platformie chodzi UConnect 7 w nowym Tippo Hatchback i kombi (Here czy TomTom)
Tom Tom

JackTheNight
16-08-2016, 18:05
A tutaj jeszcze instrukcja obsługi do Uconnect 7" NAV z hatchback-a, w której wyraźnie piszą że jest Tom Tom :

24634

Aachener
17-08-2016, 09:49
Dzieki wielkie za informacje i przeslana instrukcje obslugi, z tego co widze infotaiment w Tipo nie ustepuje w znaczacym stopniu wielu bardziej "zacnym" markom.

lukasz.zst
20-08-2016, 21:34
Uconnect 6.5 odpowiedz z zachar, auto centrum. Wszyscy co maja problemy z tipo piszcie do autocentrum
Co do nawigacji w tipo 5 dzwiowe lub combi tam tez jest problem , system jest z tomtom a mapy z here

JackTheNight
21-08-2016, 02:50
Uconnect 6.5 odpowiedz z zachar, auto centrum. Wszyscy co maja problemy z tipo piszcie do autocentrum
Co do nawigacji w tipo 5 dzwiowe lub combi tam tez jest problem , system jest z tomtom a mapy z here
Ale gdzie mam to napisać w autocentrum ? Poza tym w Tipo Sedan mapy są z Tom Tom-a

lukasz.zst
21-08-2016, 21:46
Nie ma ak jak unas , żę uconnect jest tomtoma a mapy here
Sam fiat otym nie wiedzial

siwymw
09-08-2017, 18:44
Byłem dziś na jeździe testowej nowym tipo, i zauważyłem jeden bardzo istotny problem z wyświetlaczem 7".
Połowa ekranu była uszkodzona, to znaczy działa ale były same migoczące czerwone pionowe pasy.
Czy ktoś ma też jakieś problemy z tym wyświetlaczem? czy porostu złośliwość rzeczy martwych.
Auto testowe miało przejechane 5000km w dwa miesiące.
Szczerze to trochę mnie to przeraziło.

Wyglądało to podobnie jak na zdjęciu które znalazłem, tyle że pasy były czerwone.

29003

Trolek1990
15-08-2017, 11:39
Cześć!

Ja takie coś miałem w swoim HB. Pojawiło się ot tak. Przejechałem 100km, zgasiłem samochód, przypomniało mi się, że muszę jechać jeszcze do sklepu, no więc odpalam auto i patrze... a tu pionowe paski na wyswietlaczu 7'. No nic, zrobiłem zdjęcie, pojechałem do sklepu, zrobiłem zakupy i... voila.. 'autonaprawa'. Wyglądało to tak, jakby taśma była gdzieś uszkodzona, albo się poluzowała. Pojechałem autem do ASO, to wgrali (ponownie) oprogramowanie do radia. Od tamtej pory jest okej...

piteros333
08-09-2017, 11:20
A ja mam pytanie czy nie macie kłopotów ze zgraniem przez BLUETOOTH kontaktów z telefonu, tak aby można było wybierać z funkcji radia dotykowo lub glosowo numery telefonów?

piteros333
08-09-2017, 13:22
Nie moge edytowac posta to dopisze , gdzie moge ściągnąc listę z jakimi modelami telefonów współpracuje ten system?

IT_spec
08-09-2017, 13:36
Mam 7' bez navi. Bez problemu działają kontakty. Kilka sekund to trwało aż pobierze za 1 razem przy parowaniu telefonu z radiem- Iphone 5S. Teraz na nic nie trzeba czekać.

piteros333
08-09-2017, 13:58
Mam 7' bez navi. Bez problemu działają kontakty. Kilka sekund to trwało aż pobierze za 1 razem przy parowaniu telefonu z radiem- Iphone 5S. Teraz na nic nie trzeba czekać.

Ja tez zamówiłem z 7 bez navi i kamery cofania i tych dodatkowych bajerów jak auto android czy live i właśnie wolałem to sprawdzic , bo na sąsiednim forum ktos wypisuje bzdury. Dzięki ci dobry człowieku :)

Gomez405
30-04-2018, 14:45
Czy radio 7" różni się od czymś od 7"nav

Qvadrat
01-05-2018, 00:43
Tylko mieniem i niemienem nawigacji

jaroslawrak
04-05-2018, 00:45
Ktoś się orientuje,czy przysługuje choć jedna darmowa aktualizacja map w navi 7" ? Moje Tipo skończy wkrótce 1 roczek...to może już za późno?

jaroslawrak
04-05-2018, 14:19
No i już wiem...wystarczyło poczytać przypięty wyżej wątek.Aktualizacja jest dostępna :release date 20.02.2018r , size:6,7GB...trzeba zgrać na pendrive i zrobić update.

jacek2
04-05-2018, 15:11
Nie ma jak to sobie samemu pomóc ;-)

Qvadrat
04-05-2018, 23:34
Brawo Ty :-)

jaroslawrak
05-05-2018, 23:00
Wcześniej ten temat mnie nie interesował,bo jeżdżę głównie wkoło Jasnej Góry:smile: Ale teraz lato się zbliża i będą też dłuższe wyjazdy.

Przemek88857
29-07-2018, 21:57
Wiele godzin szukam odpowiedzi na pytanie co robię źle i powoli tracę cierpliwość. Opiszę zatem swój problem na forum. Przeczuwam, że nie robię czegoś oczywistego. Mam navi unonnect 7 live. Zarejestrowałem się wszędzie gdzie mogłem i następnie sparowałem smartfona, ale usługi live nie chcą się załączyć ze względu na brak połączenia z Internetem ( komunikat status sieci: brak podłączenia ). Mam włączony bluetooth oraz dane kontaktowe. Usuwałem smartfona i ponownie go parowałem. Proszę o jakieś pomysły co mogę robić nie tak.

Szary83
29-07-2018, 22:28
Wiele godzin szukam odpowiedzi na pytanie co robię źle i powoli tracę cierpliwość. Opiszę zatem swój problem na forum. Przeczuwam, że nie robię czegoś oczywistego. Mam navi unonnect 7 live. Zarejestrowałem się wszędzie gdzie mogłem i następnie sparowałem smartfona, ale usługi live nie chcą się załączyć ze względu na brak połączenia z Internetem ( komunikat status sieci: brak podłączenia ). Mam włączony bluetooth oraz dane kontaktowe. Usuwałem smartfona i ponownie go parowałem. Proszę o jakieś pomysły co mogę robić nie tak.

Zainstaluj na telefonie aplikacje Uconnect Live ;-)

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


No i już wiem...wystarczyło poczytać przypięty wyżej wątek.Aktualizacja jest dostępna :release date 20.02.2018r , size:6,7GB...trzeba zgrać na pendrive i zrobić update.

Jest jeszcze nowsza, z czerwca 2018 wersja 1011

Przemek88857
29-07-2018, 22:31
Niestety już ją zainstalowałem. Więc musi chodzić o jakąś inną oczywistość ;) Jutro powalczę z innym smartfonem.

Szary83
29-07-2018, 22:33
Niestety już ją zainstalowałem. Więc musi chodzić o jakąś inną oczywistość ;) Jutro powalczę z innym smartfonem.

i masz ją uruchomioną?
Wyskakuje Ci ekran, że aplikacja jest niedostępna gdy silnik jest włączony czy jakoś tak?

Przemek88857
29-07-2018, 23:15
Mam ją uruchomioną i jestem zalogowany. Aplikacja się otwiera, ale jak klikam np. w eco: Drive to nagle wyskakują mi kolejno po sobie liczne okienka, aby ostatni komunikat brzmiał: "Nie podróż został przesłany do tego samochodu". Cokolwiek to znaczy. W przypadku my:Car mam informację, że funkcja będzie dostępna w trakcie następnej podróży. Ostatnia opcja w usługach to TomTom i jak na nią klikam to mam komunikat, żebym po uaktywnieniu Uconnect Live nacisnął przycisk NAV na radiu.

Jak klikam na ikonę Uconect Live Status to mam ją aktywną do 31.12.2020 r., a tam opcje o korkach, pogodzie etc. Czasami wyskakuje mi krótki komunikat konieczności sprawdzenia połączenia z Internetem. Tak jak pisałem wcześniej jak sprawdzam w aucie to mam komunikat status sieci: brak podłączenia.

Mam włączone dane kontaktowe, bluetooth, udostępnianie internetu za pomocą bluetooth oraz routera Wi-Fi. Tutaj może tkwi problem. W takiej chwili brakuje dziecka, które obsługę smartfonów i internetów wyssało z mlekiem matki ;)

fil400
30-07-2018, 00:03
Nie powiem jak rozwiązać ten problem na 100%, ale miałem ostatnio taki sam.

Myślałem, że coś się przestawiło w ustawieniach telefonu po jego aktualizacji do nowszej wersji androida. Włączyłem dodatkowo udostępnianie Internetu przez BT i dalej brak połączenia z usługami TomTom (wcześniej sam nie ustawiałem udostępniania w telefonie i śmigało). Aplikacja Uconnect ma odpowiednie uprawnienia.

Wszelkie opcje w radiu, ktore wymagały dostępu do sieci były nieaktywne.
Ku mojemu zdziwieniu, po manualnym odpaleniu apki Uconnect na telefonie, wszystko wróciło do normy.

Apka póki nie połączy sie z radiem pozwala na przeglafanie opcji itp. Po prawidlowym połączeniu z radiem, nie można z niej korzystać na telefonie i od tego czasu połączenie z usługami TomTom i innymi aplikacjami radia, wymagającymi dostępu do sieci, działało prawidłowo.

Może zbieg okoliczności, a moze coś się przywiesiło.

Czeka mnie jeszcze tylko aktualizacja mapy. Wolałem tego nie robić przed wyjazdem do pracy, żeby miec podgląd na ruch na drodze, a że nasze radyjka są jakieś kapryśne w stosunku do "pendrajwów" to poczekam na inna okazję, gdzie navi nie będzie potrzebna.

TadekNiejadek
02-08-2018, 15:09
"Nie podróż został przesłany do tego samochodu". Cokolwiek to znaczy.

33133

Niestety, mam ten sam problem. UConnect Live app : wersja 2.0.6. Android

ppr
03-08-2018, 19:39
Miałem tak samo. Pomogło przestawienie na przechowywanie w chmurze. Nie pamiętam czy w samochodzie czy w aplikacji.

TadekNiejadek
04-08-2018, 13:18
W samochodzie można ustawić przechowywanie danych z eco:Drive tylko (druga opcja to USB) ale u mnie niestety to również nie rozwiązało problemu.


Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka

Przemek88857
05-08-2018, 19:43
Dzisiaj niespodziewanie problem sam się rozwiązał. Nic nie zrobiłem. W zasadzie już straciłem nadzieję, że obejdzie się bez wizyty w ASO. Zobaczymy czy jest to stan permanentny.

Przemek88857
06-08-2018, 09:02
Niestety dzisiaj znowu nie działa. W sobotę mam umówioną wizytę w ASO. Zobaczymy co powiedzą.

JackTheNight
06-08-2018, 11:24
Dane komórkowe musisz włączyć, wyłącz natomiast udostępnianie internetu przez bluetooth. Nic nie musisz udostępniać.
Usuń telefon ze sparowanych w radiu, jak również usuń uconnecta ze sparowanych w telefonie.
Sparuj ponownie.
Odinstaluj z komórki Uconnect i zainstaluj ponownie.

TadekNiejadek
13-08-2018, 10:16
JackTheNight, przeszedłem krok po kroku zgodnie z Twoimi zaleceniami i niestety ani jeden z dwóch moich telefonów nie połączył się z samochodem. Parowane telefony to Xiaomi Note 4 oraz LG P4. Wyłączenie udostępnianie internetu przez bluetooth nie było konieczne, żaden z telefonów nie miał tej opcji ustawionej defaultowo.

W zwiazku z powyższym usunąłem raz jeszcze programy Uconnect oraz AndroidAuto. Wyczyściłem telefon z użyciem systemowych aplikacji do czyszenia telefonów „ze śmieci”. Dodatkowo z poziomu managera aplikacji usunąłem foldery aplikacji Uconnect & AndroidAuto. Zaktualizowałem wszystkie inne aplikacje korzystając z Google App Store. Następnie raz jeszcze zainstalowałem Uconnect & AndroidAuto. Dopiero wtedy połączeni zostału ustanowione, samochód poinformował mnie o konieczności zainstalowania aktualizacji (4 MB). Po kilku minutach UConnect 7 sie wyłączył. Po włączeniu UConnect 7 oraz Uconnect w telefonie – wszystkie usługi działają prawidłowo.

wersja UConnct Live (telefon) : 2.0.6
wersja Android Auto: 3.4.582534-release

Przemek88857
21-10-2018, 19:24
Kolejny problem. Od piątku nawigacja nie pokazuje mi natężenia ruchu. Telefon jest połączony z autem. Mam najnowszą aktualizację mapy. Nic w telefonie nie zmieniałem. Czy ktoś miał podobny przypadek i wie co może być jego przyczyną?

Wyświetla mi się taki komunikat:
33917

fil400
21-10-2018, 19:43
Też mam ten problem. W czwartek jeszcze normalnie korzystałem.

brylancik13
21-10-2018, 19:52
No czyli subskrypcja wygasła, nie jest ona czasem na rok?

fil400
21-10-2018, 20:07
Do końca 2020 jeszcze parę dni mi zostało. Problem się powtarza co jakiś czas.

tomekbud
21-10-2018, 20:19
W 5'' też nie działa. Subskrypcja jest na 3 lata.

grandekropka
22-10-2018, 00:00
To wg mnie jest problem aplikacji Uconnect na telefonie, działa kilka dni poprawnie, potem kilka dni nie działa, przerabiam ten temat tak od roku.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Przemek88857
22-10-2018, 08:16
Dzisiaj rano wszystko zadziałało. Dziwne. Zobaczymy czy podczas powrotu z pracy sytuacja się powtórzy.

Przemek88857
22-10-2018, 20:33
Radość była przedwczesna. Popołudniu znowu nie działa.

fil400
22-10-2018, 20:44
Jak sprawdzałem koło 11 to JUŻ albo DALEJ nie działało. Za to dzisiaj automatycznie telefon połączył się z radiem, co ostatnio nie chciało się robić samoczynnie.

Mario_3m
27-01-2019, 23:36
Hej, czy ktoś znalazł lekarstwo na nie łączenie się TOM TOM przez Uconnecta? Mam to sam3471234713

Maniek_wroc
29-01-2019, 11:04
Mario u ciebie wygląda że usługa jest aktywna i powinno działać ..widać po zdjęciach że masz włączony bluetooth i dane komórkowe musi być włączona lokalizacja ewentualnie jedyne co mi przychodzi do głowy to jeszcze sprawdzić w telefonie czy aplikacja Uconnect ma zaznaczone wszystkie uprawnienia ... jeżeli ma to już nie wiem o co może chodzić :-/

krowka1978
29-01-2019, 12:31
Podstawowe pytanie. Apka połączyła się z autem? Samo połączenie BT to za mało do działania Live'a. Apka, jeżeli obsługuje auto, łączy się z nim po wykryciu połączenia BT. Dokładnie nie pamiętam jak to wyglądało, bo parowałem ponad 2 lata temu. Status i ważność Uconenct Live znajdziesz w apce na telefonie.

Maniek_wroc
29-01-2019, 16:58
Krówka - widać po fotkach że się połączyła, telefon jest sparowany i jest sieć.

Mario - sprawdziłem wracając z pracy włączyłem navi i u mnie też serwis jest niedostępny :-/ to chyba jakiś ogólny problem bo jeszcze kilka dni temu wszystko u mnie działało.

krowka1978
29-01-2019, 18:18
Krówka - widać po fotkach że się połączyła, telefon jest sparowany i jest sieć.
Wiem, że się połączyło, ale czy w radiu zostało to włączone:?: Z automatu w radiu sie nie włącza, bo jak już pisałem trzeba wyrazić zgodę na "szpiegowanie" kolokwialnie mówiąc.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.


Mario - sprawdziłem wracając z pracy włączyłem navi i u mnie też serwis jest niedostępny :-/ to chyba jakiś ogólny problem bo jeszcze kilka dni temu wszystko u mnie działało.
Przed chwilą jechałem i Live działa bez problemów.

Maniek_wroc
29-01-2019, 18:52
Racja ale u mnie live działał jeszcze kilka dni temu a dzisiaj nie działa ...dziwne ...a przecież zgody na przesyłanie informacji mam włączone i usługa aktywna do końca 2020r.

grandekropka
29-01-2019, 20:36
Trzeba się do tego przyzwyczaić, apka przez kilka dnia działa poprawnie, potem nie działa, tak to już jest.

Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

Kermit1568
19-02-2024, 18:13
Czy ma ktoś opis kostki do uconnect7 nav live hd (tipo 2017 marzec) hatchback. Potrzebuję wiedzieć czy jest czincza