Zobacz pełną wersję : Blokady rozrządu w Palio 1.2 8V
Rzezimierz
24-05-2016, 10:16
Cześć, jak w temacie - chciałbym ustawić rozrządu w moim Paliaku jak Bozia przykazała czyli na blokady.
O ustawianiu na znaki markerem na pasku nawet nie chce słyszeć - nie wiem ile ma dokładnie zębów koło wałka rozrządu, chyba koło 40-50? Dokładność ustawienia rzędu 360 stopni / 50 zębów = 7.2 stopnia to jakieś nieporozumienie.
Widziałem na allegro coś takiego -
BLOKADA ROZRZĄDU FIAT PUNTO PANDA SIENA 1.2 8V (5185343013) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-punto-panda-siena-1-2-8v-i5185343013.html)
oraz
Blokada rozrządu Fiat Ford Lancia - 1.2 / 1.4 8V (6000498336) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-ford-lancia-1-2-1-4-8v-i6000498336.html) -
które będa odpowiednie i jak dokładnie się ich używa?
W silniku 1.2 8 V ustawienie paska jest niesamowicie proste. Jak ustawisz na fabrycznych cechach, to nie ma bata. Można powiedzieć, że proste jak założenie łańcucha w rowerze. Są dokładne manuale. Ustawiasz wałek górny na wycięciu, a korbowy na znakach w obudowie koła zamachowego. Szkoda kasy.
adorator
26-05-2016, 19:03
Cześć, jak w temacie - chciałbym ustawić rozrządu w moim Paliaku jak Bozia przykazała czyli na blokady.
O ustawianiu na znaki markerem na pasku nawet nie chce słyszeć - nie wiem ile ma dokładnie zębów koło wałka rozrządu, chyba koło 40-50? Dokładność ustawienia rzędu 360 stopni / 50 zębów = 7.2 stopnia to jakieś nieporozumienie.
Widziałem na allegro coś takiego -
BLOKADA ROZRZĄDU FIAT PUNTO PANDA SIENA 1.2 8V (5185343013) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-punto-panda-siena-1-2-8v-i5185343013.html)
oraz
Blokada rozrządu Fiat Ford Lancia - 1.2 / 1.4 8V (6000498336) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-ford-lancia-1-2-1-4-8v-i6000498336.html) -
które będa odpowiednie i jak dokładnie się ich używa?
ale kombinujesz...
Cześć, jak w temacie - chciałbym ustawić rozrządu w moim Paliaku jak Bozia przykazała czyli na blokady.
O ustawianiu na znaki markerem na pasku nawet nie chce słyszeć - nie wiem ile ma dokładnie zębów koło wałka rozrządu, chyba koło 40-50? Dokładność ustawienia rzędu 360 stopni / 50 zębów = 7.2 stopnia to jakieś nieporozumienie.
Widziałem na allegro coś takiego -
BLOKADA ROZRZĄDU FIAT PUNTO PANDA SIENA 1.2 8V (5185343013) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-punto-panda-siena-1-2-8v-i5185343013.html)
oraz
Blokada rozrządu Fiat Ford Lancia - 1.2 / 1.4 8V (6000498336) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/blokada-rozrzadu-fiat-ford-lancia-1-2-1-4-8v-i6000498336.html) -
które będa odpowiednie i jak dokładnie się ich używa?
a nie lepiej znaleść wypozyczalnie blokady...do mojego puntolota 40 zeta na cały weekend... a najlepsze że jej nie uzyłem, bo była by potrzebna gdybym zdejmował koło napędowe walka rozrządu, pojechałem po znacznikach paska, czyli zaznaczyłem na kołach gdzie są znaczniki, i nie ruszajac tych kół założyłem dokładnie tak samo pasek, fura śmiga.
co innego gdybym zdioł pasek i szukał znaczników...to bym szukał do zimy, bo tam ich nie ma gdyż ten silnik ma wariator faz rozrządu.... wiec blokada byłaby niezbędna, i to jest dokładnei ta druga która wziołes pod uwagę, do mojego 1.4 8V 77 mustangow.
adorator
14-06-2016, 20:27
a nie lepiej znaleść wypozyczalnie blokady...
mi sie wydaje, że lepiej by było wziąć sie za robote, a nie pisać głupoty. ludzie to jest proste jak dupczenie, a wy kombinujecie z jakimiś niepotrzebnymi blokadami:confused:
mi sie wydaje, że lepiej by było wziąć sie za robote, a nie pisać głupoty. ludzie to jest proste jak dupczenie, a wy kombinujecie z jakimiś niepotrzebnymi blokadami:confused:
wiesz dupczenie wole w innej formie..ale tez może być w garażu :lol:, ale do rzeczy napiałem wyraźnei gdybym zdioł pasek i szukał znaczników w 1.4 8v w moim puntolocie...to bym szukal do zimy bo ich tam nie ma, ale można to zrobić tez bez blokady, tylko trzeba zrobić to z głową, niemniej gdybym zył z serwisu to taka blokadę bym miał obowiązkowo, bez tego bym nie ząłożył paska w silniku w którym sie on zerwał (po uprzednim remoncie), tzn bym może w koncu ząłożył...ale trwało by to na tyle długo ze bym na chleb nie zarobił. producent silnika dla swojego wydzimisie nie umieścił na nim elementów do zamocowania blokady tylko z wyraźnej potrzeby.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.