Saler
23-05-2016, 15:20
Witam forumowiczów, mam problem z którym się borykam od zakupu mojego stilona - Problem z odpalaniem po dłuższym postoju!
Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno. Auto postoi ok 5 godzin i już nie potrafi odpalić. Kręci jak by chciał złapać ale nie daje rady, dopiero za drugim razem jakoś lepiej chwyci. Jak już odpali i chwile pochodzi to już nie ma problemu. Rozgryzłem patent że przekręcam raz kluczyk na zapłon czekam chwilę po czym wyłączam i za drugim razem odpalam - odpala lepiej ale i tak chwile musi pokręcić. Mechanik określił że auto pali "twardo" nawet jak zagrzany. Auto było u 5 mechaników i nikt nic nie wymyślił. Renomowany diesel serwis boscha zasugerował regeneracje wtrysków ale nie daje żadnej gwarancji że to wtryski są temu winne. Każdy mówi że parametry są w normie i nie ma nic niepokojącego, a jednak problem jest. Pompa wstępna w baku wymieniona - brak poprawy, filtr paliwa wymieniony - brak poprawy. Egr podmieniony/zaślepiony - również nie tu problem, rozrząd nie przestawiony. W komputerze zero błędów (oprócz wspomnianego zaślepionego egr). Przebieg 140tyś, rok produkcji 2007 grudzień, silnik 1.9JTDM 120KM
Ma ktoś jakiś pomysł bo jak na razie to każdemu płacę za diagnozę a efektów brak :/
Nie ma znaczenia czy ciepło czy zimno. Auto postoi ok 5 godzin i już nie potrafi odpalić. Kręci jak by chciał złapać ale nie daje rady, dopiero za drugim razem jakoś lepiej chwyci. Jak już odpali i chwile pochodzi to już nie ma problemu. Rozgryzłem patent że przekręcam raz kluczyk na zapłon czekam chwilę po czym wyłączam i za drugim razem odpalam - odpala lepiej ale i tak chwile musi pokręcić. Mechanik określił że auto pali "twardo" nawet jak zagrzany. Auto było u 5 mechaników i nikt nic nie wymyślił. Renomowany diesel serwis boscha zasugerował regeneracje wtrysków ale nie daje żadnej gwarancji że to wtryski są temu winne. Każdy mówi że parametry są w normie i nie ma nic niepokojącego, a jednak problem jest. Pompa wstępna w baku wymieniona - brak poprawy, filtr paliwa wymieniony - brak poprawy. Egr podmieniony/zaślepiony - również nie tu problem, rozrząd nie przestawiony. W komputerze zero błędów (oprócz wspomnianego zaślepionego egr). Przebieg 140tyś, rok produkcji 2007 grudzień, silnik 1.9JTDM 120KM
Ma ktoś jakiś pomysł bo jak na razie to każdemu płacę za diagnozę a efektów brak :/