miloszk
23-05-2016, 09:59
Taka sytuacja. Jakiś czas temu miałem awarie ECU (żółty kluczyk). Po wymianie sterownika (Bosch Motronic, uzywka) najpierw było ok. Potem licznik przeskoczył o 100 tys (wzwyż). Potem wrócił do stanu faktycznego (ok. 220 tys, po jakimś dłuższym, z tego co pamiętam, odlaczeniu akumulatora). Po jakimś czasie znów przeskoczył o 100 tys. i zatrzymał sie. Licznik km bieżących (resetowalny) działa normalnie. Z zegarami też nie ma problemów. Bezpieczniki są w porządku.
Pyt. nr 1: jak sczytac faktyczny przebieg i czy zmiana sterownika będzie miała wplyw na prawidłowy odczyt?
Pyt. 2: co jest grane i dlaczego tak sie dzieje?
Pozdrawiam, M.
Wysłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2
Pyt. nr 1: jak sczytac faktyczny przebieg i czy zmiana sterownika będzie miała wplyw na prawidłowy odczyt?
Pyt. 2: co jest grane i dlaczego tak sie dzieje?
Pozdrawiam, M.
Wysłane z mojego HTC Desire S za pomocą Tapatalk 2