Reckless
27-04-2016, 07:30
Witam
Od około tygodnia za każdym razem po odpaleniu auta (1,9jtd) i skręceniu kołami w lewo dostaje błąd abs/esp/asr. Od razu pikanie, kontrolki na desce.
Kupiłem jakiś czas temu dwa kabelki do diagnostyki więc żeby dowiedzieć się co jest przyczyną, podłączyłem pod komputer;
kable jakie mam: Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html) oraz Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html)
Niestety po podpięciu pod komputer udalo mi sie tylko odczytac blad EGR (mam zaślepiony więc błąd pewnie od tego). Nie było żadnego błędu abs a podłączyłem się pod ENGINE. Próbowałem czarnym kablem.
Na niebieskim kabelku przy probie podlaczenia dostaje blad "ebd error" czy jakoś tak i to wszystko. Przy każdej możliwej kombinacji.
Miał ktoś już taki problem? Gdzieś czytałem, że jeśli się nie da podłączyć do abs'u i zczytać błędów to oznacza, uwalony ECU.
Ciekawe jest to, że jak nie skręciłem w ogóle kołami po odpaleniu auta tylko ruszyłem prosto to zaczął szarpać i buksować kołami na suchej nawierzchni w trakcie jazdy a potem wywalił błędy asr, esp,abs.
Od około tygodnia za każdym razem po odpaleniu auta (1,9jtd) i skręceniu kołami w lewo dostaje błąd abs/esp/asr. Od razu pikanie, kontrolki na desce.
Kupiłem jakiś czas temu dwa kabelki do diagnostyki więc żeby dowiedzieć się co jest przyczyną, podłączyłem pod komputer;
kable jakie mam: Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-scan-usb-we-wtyku-obd2.html) oraz Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html)
Niestety po podpięciu pod komputer udalo mi sie tylko odczytac blad EGR (mam zaślepiony więc błąd pewnie od tego). Nie było żadnego błędu abs a podłączyłem się pod ENGINE. Próbowałem czarnym kablem.
Na niebieskim kabelku przy probie podlaczenia dostaje blad "ebd error" czy jakoś tak i to wszystko. Przy każdej możliwej kombinacji.
Miał ktoś już taki problem? Gdzieś czytałem, że jeśli się nie da podłączyć do abs'u i zczytać błędów to oznacza, uwalony ECU.
Ciekawe jest to, że jak nie skręciłem w ogóle kołami po odpaleniu auta tylko ruszyłem prosto to zaczął szarpać i buksować kołami na suchej nawierzchni w trakcie jazdy a potem wywalił błędy asr, esp,abs.