bnbn1
24-04-2016, 00:29
witam forumowiczy :-)
moje toczydełko nieubłaganie sie zbliża do chwili wymiany paska rozrządu ponieważ się zabieram za to pierwszy raz to mam pytania do doświadczonych koleżanek i kolegów :-)
1. czy 1,4 77 kucy to jest 8V ? a jak tak to jest to kolizyjny czy bezkolizyjny silnik ?
2. nawiązując do punktu pierwszego przebieg mam 92 tyś km, producent podaje wymiane co 120 tys km lub 5 lat, teraz sie zastanawiam czy go jeszcze trochę przeciągnąć (o tak do 100 tyś km bo ostatnio nieco mniej jeżdżę) ale będzie wtedy więcej niż 5 lat...no tak max 6 lat , bo co do przebiegu to chyba nie problem, producent myśle że z kosmosu nie podał że może wytrzymać 120 tyś km. jak uważacie ?
3. czy trzeba wymieniać pompę wody ? pytam bo o ile pasek sam wymienię to już z pompą zdecydowanie większa zabawa a tutaj mogę polegnąć (albo ugrzęznąć na 3 dni)
4. jaki pasek? czy najlepiej to co oferuje producent auta czy tez smiało innego producenta pasków mozna brać pod uwagę, po prostu che aby to wyciągneło następne 100 tyś km bez problemu.
5. czy od razu wymienić paski akcesoriów, tak aby mieć święty spokój na następne kilka lat czy też one wytrzymają drugie tyle co pasek rozrządu ?
moje toczydełko nieubłaganie sie zbliża do chwili wymiany paska rozrządu ponieważ się zabieram za to pierwszy raz to mam pytania do doświadczonych koleżanek i kolegów :-)
1. czy 1,4 77 kucy to jest 8V ? a jak tak to jest to kolizyjny czy bezkolizyjny silnik ?
2. nawiązując do punktu pierwszego przebieg mam 92 tyś km, producent podaje wymiane co 120 tys km lub 5 lat, teraz sie zastanawiam czy go jeszcze trochę przeciągnąć (o tak do 100 tyś km bo ostatnio nieco mniej jeżdżę) ale będzie wtedy więcej niż 5 lat...no tak max 6 lat , bo co do przebiegu to chyba nie problem, producent myśle że z kosmosu nie podał że może wytrzymać 120 tyś km. jak uważacie ?
3. czy trzeba wymieniać pompę wody ? pytam bo o ile pasek sam wymienię to już z pompą zdecydowanie większa zabawa a tutaj mogę polegnąć (albo ugrzęznąć na 3 dni)
4. jaki pasek? czy najlepiej to co oferuje producent auta czy tez smiało innego producenta pasków mozna brać pod uwagę, po prostu che aby to wyciągneło następne 100 tyś km bez problemu.
5. czy od razu wymienić paski akcesoriów, tak aby mieć święty spokój na następne kilka lat czy też one wytrzymają drugie tyle co pasek rozrządu ?