Zobacz pełną wersję : licznik serwisowy ,kod błędu P0697
Witam. Mam kłopot z Ducato 2014 r kod błędu P0697 serwis nie pomógł tylko skasował , a raz w miesiącu uniemożliwia to odpalenie auta. Ktoś może przerabiał to i może podpowiedzieć coś na ten temat... I na temat kasowania licznika olejowego bez ASO. Pozdrawiam.
Witam. Mam kłopot z Ducato 2014 r kod błędu P0697 serwis nie pomógł tylko skasował , a raz w miesiącu uniemożliwia to odpalenie auta. Ktoś może przerabiał to i może podpowiedzieć coś na ten temat... I na temat kasowania licznika olejowego bez ASO. Pozdrawiam.
Podbijam temat taki sam Ducat 2.3mj z 2014 ten sam błąd, Check engine i czasami nie odpala, czasami też znika check engine i wszystko ok. Kolego rozwiązałeś problem?
kubuswujo
26-12-2019, 21:18
Udalo się rozwiazać problem? Mam ten sam bład Fiat Ducato 2.3 Mjet MAgentii Marelli P0697
Bład nie daje sie skasować, napiecie zasilania czujników z ECU po podłaczeniu przepływki spada z 5V do 2.5V.
Auto nie odpala.
Ktoś wie o co chodzi? Lub może pomóc?
Przepływka podmieniona na nową i to samo, podjerzenie pednietego ECU
Cześć!
Tez wywala mi P0697, po tym auto przełącza się w awaryjny, włączają sie wentylatory. Na zimnym nie reaguje na gaz i ustawia jakieś dziwne wolne obroty~400 obr/min (na zegarze pokazuje prawidlowo 900) Reset pomaga na jakiś czas (bez wyrażnej zależności od czegokolwiek).
Po ponownym odpaleniu moc wraca do czasu powrotu błędu P0697. Wymieniony EGR, (będę zaślepiał) przepustnica, pedał gazu, wymieniam przepływke i następny w kolejności map sensor. Jeszcze podejrzewam regulator ciśnienia paliwa. ( po dłuższym postoju odpala i gaśnie)Jak nie to ECU....
Ciekawostka: onkel gogel wypluł dla https://yei.pl/p0697/
Po kilku kilometrach dalej, nieustannym resetowaniu P0697 (do momentu porządnego rozgrzania komory silnika, (jazda w górach na niskim biegu i wysokich obrotach) pojawił się dodatkowy błąd "clutch switch open", sugerujący możliwą przyczynę.
Poza tym po rozgrzaniu i skasowaniu błędu i ponownym odpaleniu, auto idzie jak burza. (tak jak powinno chyba...)
Po drodze dużo innych błedów typu dpf, czujnik temp. , Dymiebie czasem na siwo, zregenerowany wtrysk, błedy zaworu egr. Teraz kolej na turbine bo tylko ona zostala .. i czasami ta zaslona dymna. Kończą mi sie pomysly i nerwy .
Siwy dym pojawia sie po takim momencie pracy silnika, jakby szedł lżej, z metalicznym odgłosem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.