Inkub
05-04-2016, 20:49
Witam!
Opisze moj problem na ktorego odpowiedzi nie znalazlem. Miałem dzisiaj awarie tzn wywalilo mi plyn chlodniczy. Okazało sie po szybkich ogledzinach ze poluzowała sie obejma. Dokrecone i bylo ok. Podjerzdzam pod dom i nagle odcinanie zaplonu przy 2000 obr. Zaparkowalem maska w gore i ogladam. Patrze plyn znowu leci... Zlokalizowalem i usunalem ta usterke (przeciety waz przez obejme). Teraz rozgryzanie drugiego bardziej nurtujacego problemu. Dlaczego odcina zaplon? wyciagnalem przeplywke, wyczyscilem, zakladam odpalam - lepiej bo dochodzi do 2800 i odcina. OK. stawiam na przeplywke. Juz mialem namierzona BOSCHa za 240zl NOWA. Przyjechala zona. Drugie takie samo doblo tylko ze osobowe. Wyciagam przeplywke przekladam. Odpalam i dochodzi do 3000obr. Jade na przejazdzke czy da rade tak dojechc gdziekolwiek. Chwile szarpania odcinania i nagle jak zloto albo i nawet lepiej. Wracam do domu. Oddaje zonie przeplywke, zakladam swoja. Wszystko OK. Jesli chodzi o podpiecie pod kompa to uzywam FiatECUscan i MultiEcuScan. Jedynie blad EGR ktory caly czas mi sie swieci. Czyszczony byl a teraz jestem umowiony na czyszczenie kolektora dolotowego i jeszcze jedno czyszczenie EGRu. Ktos moze cos powiedziec na ten temat? od czego sie to stalo? Na co zwrocic uwage? Dziwna sprawa bo usterka ustala po naprawie weza gornego z chlodnicy wchodzaca do termostatu. Co raczej nie ma za wiele wspolnego.
pacjent: Fiat Doblo 2006 1.3MJ 16v 55kw 75KM
aaha auto nie zgaslo tylko szarpalo (jakbysmy wrzucili za wysoki bieg) i obroty skakaly
Opisze moj problem na ktorego odpowiedzi nie znalazlem. Miałem dzisiaj awarie tzn wywalilo mi plyn chlodniczy. Okazało sie po szybkich ogledzinach ze poluzowała sie obejma. Dokrecone i bylo ok. Podjerzdzam pod dom i nagle odcinanie zaplonu przy 2000 obr. Zaparkowalem maska w gore i ogladam. Patrze plyn znowu leci... Zlokalizowalem i usunalem ta usterke (przeciety waz przez obejme). Teraz rozgryzanie drugiego bardziej nurtujacego problemu. Dlaczego odcina zaplon? wyciagnalem przeplywke, wyczyscilem, zakladam odpalam - lepiej bo dochodzi do 2800 i odcina. OK. stawiam na przeplywke. Juz mialem namierzona BOSCHa za 240zl NOWA. Przyjechala zona. Drugie takie samo doblo tylko ze osobowe. Wyciagam przeplywke przekladam. Odpalam i dochodzi do 3000obr. Jade na przejazdzke czy da rade tak dojechc gdziekolwiek. Chwile szarpania odcinania i nagle jak zloto albo i nawet lepiej. Wracam do domu. Oddaje zonie przeplywke, zakladam swoja. Wszystko OK. Jesli chodzi o podpiecie pod kompa to uzywam FiatECUscan i MultiEcuScan. Jedynie blad EGR ktory caly czas mi sie swieci. Czyszczony byl a teraz jestem umowiony na czyszczenie kolektora dolotowego i jeszcze jedno czyszczenie EGRu. Ktos moze cos powiedziec na ten temat? od czego sie to stalo? Na co zwrocic uwage? Dziwna sprawa bo usterka ustala po naprawie weza gornego z chlodnicy wchodzaca do termostatu. Co raczej nie ma za wiele wspolnego.
pacjent: Fiat Doblo 2006 1.3MJ 16v 55kw 75KM
aaha auto nie zgaslo tylko szarpalo (jakbysmy wrzucili za wysoki bieg) i obroty skakaly