Eldo
10-03-2016, 20:52
Witam. Na początek napisze że przeczytałem już chyba wszystkie posty i nadal nie znalazlem rozwiazania swojego problemu, już załamuje ręce.
Fiat Siena 1.6 16v
Odpala za kazdym razem od pierwszego przekręcenie kluczyka ale zaraz po odpaleniu samochodem nie da sie jechać. Samochód ma LPG instalacja sekwencyjna przełącza się na gaz przy 34 stopniach temp reduktora.
Silnik dławi się i szarpie, nie chce jechać. Kiedy już sie rozgrzeje wszystko jest ok może trochę brakuje mu mocy ale da się jeździć. Czuć delikatne drgania silnika na biegu jałowym.
Dławi sie na benzynie i na gazie (jeśli awaryjnie odpalę go na gazie)
Wymieniłem: kable i świece nowe NGK, cewka była podmieniana sprawna, silniczki krokowe chyba trzy (dwa chinskie jeden oryginalny MM) czujnik temp wody, elektrozawór recyrkulacji par paliwa (bo był pęknięty) czujnik położenia wału dzisiaj, filtr powietrza, benzyny, gazu w reduktorze i na jego wyjściu, nowa pompka paliwa, na komputerze wywalało jedynie czujnik temp powietrza również podmieniałem na sprawny zadnej różnicy jutro jadę kupić nowy.
Problem zaczął sie w listopadzie tamtego roku w wilgotny dzien dlatego zaczalem od kabli i świec ( do tej pory wymieniłem dwa razy ) i już brakuje mi pomysłów. Forumowicze pomocy!
Fiat Siena 1.6 16v
Odpala za kazdym razem od pierwszego przekręcenie kluczyka ale zaraz po odpaleniu samochodem nie da sie jechać. Samochód ma LPG instalacja sekwencyjna przełącza się na gaz przy 34 stopniach temp reduktora.
Silnik dławi się i szarpie, nie chce jechać. Kiedy już sie rozgrzeje wszystko jest ok może trochę brakuje mu mocy ale da się jeździć. Czuć delikatne drgania silnika na biegu jałowym.
Dławi sie na benzynie i na gazie (jeśli awaryjnie odpalę go na gazie)
Wymieniłem: kable i świece nowe NGK, cewka była podmieniana sprawna, silniczki krokowe chyba trzy (dwa chinskie jeden oryginalny MM) czujnik temp wody, elektrozawór recyrkulacji par paliwa (bo był pęknięty) czujnik położenia wału dzisiaj, filtr powietrza, benzyny, gazu w reduktorze i na jego wyjściu, nowa pompka paliwa, na komputerze wywalało jedynie czujnik temp powietrza również podmieniałem na sprawny zadnej różnicy jutro jadę kupić nowy.
Problem zaczął sie w listopadzie tamtego roku w wilgotny dzien dlatego zaczalem od kabli i świec ( do tej pory wymieniłem dwa razy ) i już brakuje mi pomysłów. Forumowicze pomocy!