kaza2
15-02-2016, 08:49
Witajcie po dość długiej nie obecności.
Przed wczoraj po długiej bez awaryjności pojawił mi się check. Za pomocą obd na bluetooth-ie skasowałem błąd. Dziś znów podczas jazdy zapalił mi się check. Skanowałem znów tym samym programem podczas jazdy. Jakie moje zdziwienie było gdy oprócz błędu p0105 wyskoczył bład P1172. Auto mam na Lpg. Też mam w domu FES i chce sprawdzić go pod Lapkiem. Teraz pytanie do was co mam spawdzić, żeby dojść do przyczyny. Czytałem że objawy przy p0105 są falujące obroty u mnie takiego czegoś nie ma, wcześniej były ale jakoś samo ustało po wyregulowaniu LPG. Czujnik od temepratury wymieniony 2 tygodnie temu.
P0105 - MAP/BARO Pressure niski sygnał
P1172- mieszanka zbyt bogata.
Myślicie że bład P0105 spowodował bład P1172. I Gdzie jest ten czujnik od błędu P0105
Przed wczoraj po długiej bez awaryjności pojawił mi się check. Za pomocą obd na bluetooth-ie skasowałem błąd. Dziś znów podczas jazdy zapalił mi się check. Skanowałem znów tym samym programem podczas jazdy. Jakie moje zdziwienie było gdy oprócz błędu p0105 wyskoczył bład P1172. Auto mam na Lpg. Też mam w domu FES i chce sprawdzić go pod Lapkiem. Teraz pytanie do was co mam spawdzić, żeby dojść do przyczyny. Czytałem że objawy przy p0105 są falujące obroty u mnie takiego czegoś nie ma, wcześniej były ale jakoś samo ustało po wyregulowaniu LPG. Czujnik od temepratury wymieniony 2 tygodnie temu.
P0105 - MAP/BARO Pressure niski sygnał
P1172- mieszanka zbyt bogata.
Myślicie że bład P0105 spowodował bład P1172. I Gdzie jest ten czujnik od błędu P0105