marceli-m8
13-02-2016, 19:26
Witam wszystkich. Auto to Ducato 250 2,0 Multijet 115 z 2011 roku. Nie ogarniam tematu zamka centralnego. Problem przedstawia się następująco...
Chodzi tylko o drzwi tylne na skrzyni. Komputer jakby nie widzi, że są otwarte i po wciśnięciu przycisku na pilocie zamyka samochód - a wspomniane drzwi są otwarte... Oczywiste jest, że po odblokowaniu światło na skrzyni zapala się i gaśnie - bo komp dostaje sygnał, że skrzydło jest zamknięte. Zabawa z kabelkami w szynie nie przyniosła efektu, co prawda wszystkie były przetarte ale bez wpływu na sytuację. Zabawa z samymi drzwiami przyniosła spostrzeżenie, że przy minimalnym uchyleniu skrzydła kierunki migają szybko przy próbie zamknięcia - prawidłowo bo drzwi nie są zamknięte ; po otworzeniu szerzej centralny zamyka auto... Stąd rodzi się pytanie co może być tego przyczyną? Czy prześledzić całą wiązkie od kostki do kostki czy co? Morduje się z tym już trzeci dzień... :mad:
Chodzi tylko o drzwi tylne na skrzyni. Komputer jakby nie widzi, że są otwarte i po wciśnięciu przycisku na pilocie zamyka samochód - a wspomniane drzwi są otwarte... Oczywiste jest, że po odblokowaniu światło na skrzyni zapala się i gaśnie - bo komp dostaje sygnał, że skrzydło jest zamknięte. Zabawa z kabelkami w szynie nie przyniosła efektu, co prawda wszystkie były przetarte ale bez wpływu na sytuację. Zabawa z samymi drzwiami przyniosła spostrzeżenie, że przy minimalnym uchyleniu skrzydła kierunki migają szybko przy próbie zamknięcia - prawidłowo bo drzwi nie są zamknięte ; po otworzeniu szerzej centralny zamyka auto... Stąd rodzi się pytanie co może być tego przyczyną? Czy prześledzić całą wiązkie od kostki do kostki czy co? Morduje się z tym już trzeci dzień... :mad: