Zobacz pełną wersję : fiat bravo nowa nagrzewnica szyby parują
Witam mam pewien problem z parowaniem szyb
wczoraj wymieniłem nagrzewnice umyłem szyby od środka i po całym dniu jeżdżenia dalej są tłuste co prawda nie parują już tak jak parowały ale jest osad.
Chciałem jeszcze dodać że przy wymianie płyn wylał mi sie na dywanik i do tej pory jest mokry
i plastików dookoła nagrzewnicy za specjalnie też nie wycierałem
przyczyną może być to że tego nie wycierałem i teraz to schnie zostawiając osad ?
Siena 1.6 HL
Rocznik
1998
Dlaczego nie piszesz w dziale Siena/Palio?
co prawda nie parują już tak jak parowały ale jest osad.
Nie wiem jak sieny, ale bravo/a mają wrodzoną tendencję do samoparowania. Może te modele maja tak samo..... chociaż odp poniżej....
płyn wylał mi sie na dywanik i do tej pory jest mokry
i plastików dookoła nagrzewnicy za specjalnie też nie wycierałem
Wysusz to i dopiero zacznij sprawdzać. Każda ilość płynu/wody(nawet naniesiony śnieg) staje się przyczyną parowania. Jak będziesz pewien że jest wszystko ok z tej strony pisz.
BTW: nie jezdzisz na obiegu wewnętrznym, kratke z tyłu masz czystą?
Nie pisze w dziale Siena/Palio bo posiadam też bravo
samoparowanie to jeszcze by było nic ale to jest tłusty osad !
Nie wiem o jakiej kratce mówisz jeżeli mógłbyś mnie jakoś pokierować gdzie ona sie znajduje jeżdże na obiegu Zewnetrznym czyli powietrze z dworu w Auto
Kabinowy filtr mam nowy.
dziś rozebrałem osłone nagrzewnicy i nie ma żadnego wycieku ani nigdzie nie jest mokro w jej okolicy.
Nie pisze w dziale Siena/Palio bo posiadam też bravo
W profilu masz napisane że masz Sienę, więc zakładam że taki samochód posiadasz. Nikt tu nie będzie się domyslał że masz jeszcze jeden samochód.
Płynu ci nie ubywa w zbiorniczku wyrównawczym? Być może to co się rozlało jeszcze troche paruje i przez jakis czas tak będzie. Umyj szyby jakimś srodkiem z alkoholem.
Co do kratki jest ona pod zderzakiem od strony wlewu paliwa- żeby ją wyczyścic trzeba niestety demontować cały zderzak.
Sprawdz jeszcze poprawność działania klapki od obiegu wewnętrzy/zewnętrzny. Jakis czas temu ktoś opisywał przypadek że działała mu odwrotnie i zamiast jezdzic na obiegu zewnętrzym miał włączony cały czas wewnętrzny - efekt do przwidzenia. Czasami też silniczki(lub mechanizmy) od klapki ulegają uszkodzeniu i klapka zatrzymuje się w pomimo że silniczek się kręci.
Na koniec - w rogach podszybia często zalegają liście, piach czy jakieś inne śmieci - warto to też wyczyścic.
Pozdr,
Adi.
Witam, mam fiata bravo 2.0 hgt 2001r, mam podobny problem. W sezonie letnim z parowaniem nie było zadnego problemu, zdarzało się tylko przy mocnym deszczu. Ale teraz już od jakiegoś czasu się męcze: wymieniłem filtr kabinowy, nagrzewnice na nową chociaż stara nie wyglądała jakoś tragicznie, płyn chłodniczy przed wymiana uciekał mi bardzo szybko, teraz się troche poprawiło ale dalej ucieka tyle że mniej. Szyby umyłem 2x denaturatem, płynami do naczyń, płynami z alkoholem i już na prawde ocipiałem bo nic to nie dało. Jeśli dojdziesz do tego gdzie tkwi problem to daj znać, jeżeli ktoś ma jakiś pomysł sugestie co jeszcze może być nie halo to napiszcie, bo jest tragedia, nie da się jeździć nie dość ze parują to jeszcze tłuste ze jak chce przestrzeć ścierką to się tylko ślizga nic nie zbiera.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.