Zobacz pełną wersję : Bravo kręci nie odpala tak jakby brak ciśnienia paliwa na listwie :(
maciej0227
25-01-2016, 18:15
Witam, mam taki problem, moje bravo ma 134 k przebiegu 1,6 mjet najsłabsza wersja bez DPF. Autko klekotało i zgasło, do teraz trup. Błędów brak. Aku naładowany, nic. Podmieniony na nowy też nic. Pompa paliwa z baku podaje do pompy wysokiego ciśnienia, po odkręceniu przy listwie ledwo leci potem też. rozrząd świeży, autko na plaku ładnie chodzi co dziwne nadal zero błędów :/ Może być uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa na listwie ? Pozdrawiam
Jak na listwę kiepsko zobacz jak na filtrze paliwa. Może masz po prostu filtr zapchany
maciej0227
25-01-2016, 19:11
Filtr nowy, użytkownik ksys miał taki sam problem, ale jest to możliwe i u mnie ? nawet ze starego filtra do naczynia lał ropę mega szybko po założeniu nowego nie widzę różnicy z szybkością pompowania, wg mnie ciśnienie pompy z baku jest świetne. Kurczę chyba pompa wysokiego ciśnienia nie powinna paść przy takim przebiegu ... o paliwo dbane, filtry wymieniane na czas :/
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Filtr nowy, użytkownik ksys miał taki sam problem, ale jest to możliwe i u mnie ? nawet ze starego filtra do naczynia lał ropę mega szybko po założeniu nowego nie widzę różnicy z szybkością pompowania, wg mnie ciśnienie pompy z baku jest świetne. Kurczę chyba pompa wysokiego ciśnienia nie powinna paść przy takim przebiegu ... o paliwo dbane, filtry wymieniane na czas :/
lorak06073
25-01-2016, 19:35
Dla pewności czy to pompa zrób tzw log rozruchowy. Zaznacz obroty i cisnienie paliwa moze byc tez ogolna dawka paliwa. Krec rozrusznikiem przez 10s i zapisuj parametry.
maciej0227
25-01-2016, 22:23
Zrobię to w Mulitecuscan ?
lorak06073
25-01-2016, 22:24
bez problemowo
maciej0227
25-01-2016, 22:38
W jaki sposób ? Nie jest to moje auto ja mam Peugeot'a, Fiat jest ojca, kabelek i program został mi po Stilo ... już trochę z głowy wyleciało :(
lorak06073
25-01-2016, 22:48
zaznaczasz obroty, mierzone cisnienie paliwa i ogolna dawke paliwa. Przechodzisz do zakladki "wykresy" i rozpoczynasz zapis parametrow po czym krecisz rozrusznikiem. W ustawieniach programu musisz miec wybraną szybkość odswiezania ustawione na "fast" I wrzucasz tu na forum plik w excelu
maciej0227
25-01-2016, 22:53
ok Dzięki tak zrobię :)
maciej0227
26-01-2016, 13:13
Zmierzyłem, ale nie wiem czy dobre wartości ... 22523
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
22524 I jeszcze jedno z obrotami
lorak06073
26-01-2016, 13:38
pompa nie daje żadnego, jakiegokolwiek cisnienia, zdechła całkowicie. Niestety ale czeka Cię regeneracja lub wymiana.
maciej0227
26-01-2016, 14:20
OMG :( no dobra to trzeba zabrać się za demontaż
maciej0227
27-01-2016, 19:21
pompiarz ma mi sprawdzić na rano, ale mówi, że pompy 1,6 - 1,9 - 2,0 są wadliwe hmm i że naprawa może się nie opłacać, bo same uszczelki to koszt 200 zł + części + robota to z 1000 zł wyjdzie.... Może mówić prawdę ?
lorak06073
27-01-2016, 21:24
Głupoty gada. No chyba że fiata z szrotwagenem pomylił. Tak naprawdę to rzadko się trafia aby pompy siadały bo one tylko odpowiadają za wytworzenie ciśnienia na listwę.
maciej0227
28-01-2016, 07:46
Jestem ciekaw, a jakby była sprawna, to może ten czujnik na listwie ? jak mierzyłem prąd na kabelkach co idą do zaworu wychodziło mi 10,5 V a na akumulatorze 13,2 (mój voltomierz przekłamuje, ale różnica spora). Może gdyby czujnik pokazywał zle wskazanie to by nie pozwalał otworzyć zawora na pompie ?
maciej0227
28-01-2016, 10:13
pompa złom, mam na oku taką sama ale jest od wersji 1,6 mjet 120 km a ja mam 105 ale numery te same, będzie ok ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
pompa uszkodzona, szukać dobrej z tym samym numerem ?
pompa złom, mam na oku taką sama ale jest od wersji 1,6 mjet 120 km a ja mam 105 ale numery te same, będzie ok ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
pompa uszkodzona, szukać dobrej z tym samym numerem ?
Sam sobie odpowiedziałeś - jeśli numer jest ten sam, to znalazłeś tę samą część :) Moim zdaniem brać, jeśli jest dobra.
lorak06073
28-01-2016, 12:21
eper prawdę Ci powie :D
maciej0227
28-01-2016, 19:27
pompa wymieniona - sam robiłem, kręci na plaka pali, paliwo daje na listwę, na 1 i 4 tak nie najgorzej - one nie leją przelewem, 2 i 3 wtrysk od razu po przekręceniu zapłonu leje górą :( ciurkiem... albo uszkodzone, albo się zawiesiły. Jak się zawiesiły ten co robi odwiesi je ? tego się już nie pytałem :/
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Jak nie urok to sraczka :/
maciej0227
04-02-2016, 07:40
Koniec końców, poszła pompa wysokiego ciśnienia, została wymieniona, przewody i listwa wyczyszczone benzynką w sprayu i wydmuchane, wtryski przepompowane u pompiarza na 2000 atmosfer (tak coś gadał), autko odpala na dotyk.
Cześć ja również mam problem z odpaleniem auta jak spadły temperatury, zdarza się że muszę kręcić z 15s. Dzisiaj rano zrobiłem logi i może ktoś zerknąć czy wygląda to ok bo nie wiem czy szukać winy w pompie czy gdzie indziej. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/191c7499555edb031c2140b31d40995e.jpghttp://uploads.tapatalk-cdn.com/20161114/19a6cc6e3de0148af7d15eb6781def5d.jpg
Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
Świece Ci grzeją?
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Sprawdzałem multimetrem ustawionym w na przedzialce 200ohm wszystkie wskazywały 0.04ohm więc chyba są ok.
Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
lorak06073
14-11-2016, 19:43
Pompa jest okej. Widzę, że masz Mjeta wiec po rozgrzaniu posprawdzaj korekty wtryskiwaczy. Mozliwe, ze którys leje.
Korekty sprawdziłem w pierwszej kolejności i na ciepłym wyglądają mniej więcej tak.
temp. 87C
1C - około 0,32
2C - około 0,32
3C - około -0,65
4C - około 0,02
Pisze około bo te parametry skaczą w okolicach 0,02. Chyba jeszcze wykręcę świece i zobaczę jak wyglądają fizycznie bo czytałem że zdarza się że grzeje sama końcówka.
lorak06073
14-11-2016, 20:08
Korekty równiez okej. układ wtryskowy w bardzo dobrej kondycji. Po rozgrzaniu silnika odpala od tzw strzału?
Nawet nie musi być rozgrzany, wystarczy że odpali i mogę go od razu zgasić i już pali od strzała, postoi z 5h w temp. około 0 i znowu trochę musi kręcić :/
Tak jak by się zapowiedział. Dodam że miałem ostatnio problem z termostatem i dopiero co go wymieniłem i tak się teraz zastanawiam czy jak jeździłem na niedogrzanym silniku to się jakiś nagar nie zebrał na świecach i teraz niby grzeją ale ciepło nie przechodzi przez syf.
Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
lorak06073
14-11-2016, 21:12
No to świece do wymiany.
Mam cos podobnego! Ale to jest tak ze po 8h postoju w zerowych ujemnych temp. auto odpala praktycznie normalnie i wlasnie np po 4h postoju musze dluzej kreciec. Ogolnie mam wrazenie ze po tych 4h swiece zbyt krotko grzeja. Wiem ze te swiece nagrzewaja sie proporcjonalnie ale to wyglada wtedy tak jakby na zewnatrz bylo ze 20 stopni. Prawdoppdobne w najblizszy piatek w koncu dostane wtyczke do kompa i moze powiem cos konretniej jak moje auto widzi ten problem i czy wogole go widzi.
Sent from my SM-G7105 using Tapatalk
Na swiece uważaj przy wykrecaniu, bo może zostać urwane.
Problem możesz mieć także z czujnikiem temperatury lub niestety z brakiem kompresji.
Wysłane z mojego SM-G925F przy użyciu Tapatalka
Będę psikał przez parę dni wd40 a jak będzie problem to zostawię to mechanikowi. Jak by była słaba kompresja to by chyba były jakieś dodatkowe objawy z brakiem mocy czy kopceniem a tu nic takiego nie ma miejsca nawet oleju nie bierze.
Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
pawel2408
16-11-2016, 18:22
miałem podobny problem. a przy tem. poniżej -5C nie odpalał wcale. problemem okazał się akumulator. samym silnikiem dał rade kręcić ale pompa w baku już nie podawała paliwa i samochód nie odpalał.
W weekend zajmę się sprawdzeniem tego z czym sam mogę sobie poradzić, może podjadę też sprawdzić akumulator ale chyba wczoraj odkryłem winowajcę i chyba to będzie jednak pompa CR bo wieczorem jak już było ciemno poświęciłem w jej okolicach latarką i unosił się delikatny dymek parującej ropy więc najprawdopodobniej mam gdzieś mały wyciek z pompy albo któregoś przewodu.
Wysłane z mojego Chińskiego turbo groszka przy użyciu Tapatalk
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.