Zobacz pełną wersję : Croma 1,9 jtd 150km zakup
Na wstępie pragnę się przywitać ze wszystkimi a więc dzień dobry :-)
Jeśli napisałem w złym dziale ale nie sądzę to proszę admina o przeniesienie.
Przyszła pora na zmianę mego dziadka na coś bardziej z XXw, po przeczytaniu wielu opinii,testów,foro miałem kilka aut do wyboru. Nie będę opisywał jakie bo wybrałem to jedno wasze auto :-)
Nie wiem tylko jednego, rozbieżność cen jest taka że ciężko oszacować w jakim przedziale się poruszać aby kupić zadbaną crome z kilmatronikiem, czy ta do której podam linka łapie się do takich, czy raczej takei ogłoszenia mam sobie darować i zejść na ziemię albo podnieść budżet?
Ogłoszenie: Fiat Croma 1.9 MULTIJET 150KM, Skóra, Duża Kolorowa Navi, Klimatronic, Opłacony - 15 200 PLN (http://otomoto.pl/oferta/fiat-croma-1-9-multijet-150km-skora-duza-kolorowa-navi-klimatronic-oplacony-ID6yfkCH.html#c2bc7f57e8)
FIAT CROMA 1.9 JTD 150KM.OPŁACONA!!! (5911469062) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. (http://allegro.pl/show_item.php?item=5911469062#876b120752)
Bardzo przepraszam jeśli popełniłem jakieś fopa, ale proszę o nakierowanie mnie na właściwe tory
Pozdrawiam
zaviaseq
21-01-2016, 17:21
Ceny nie są za niskie. W pierwszym ogłoszeniu gryzą mnie te felgi, a nic nie pisze o drugim komplecie, chciał nie chciał dodatkowy koszt 1,5 - 2 tyś na felgi + względne opony.
Nie jest to najbogatsza wersja bo trochę jej brakuje do tego ale jest całkiem sympatyczna :)
Z tą fakturą vat marża, nie ryzykowałbym, chyba że masz pewność że autko za granicą było w prywatnych rękach.
W drugim ogłoszeniu za dużo się gościu nie rozpisał ale autko wygląda spoko. Wersja wyposażenia też spoko.
O samym wyborze Cromy mogę ci pogratulować mądrej decyzji. Ja mam automat i w tym aucie bardzo miło się jeździ z tą skrzynią i MOIM zdaniem ta skrzynia w tym aucie to idealne połączenie i nie zamieniłbym się na manuala nawet z sporą dopłatą. Żona też sobie chwali jazdę automatem.
P.S. Mój znajomy przesiadł się niedawno z nowszego autka na W124 w full wypasie ;)
P.S 2 ;) U tego gościa sprawdzisz sobie po VINie całą historię samochodów, wszystkie naprawy etc.
Odwiedź profil: alf-a147 - Forum Alfa Romeo - Alfaholicy (http://www.forum.alfaholicy.org/uzytkownik/7404.html)
Panowie a warto pakować się w dizla, skoro 90% jazdy to są w miarę krótkie trasy 10-30km
Jazda na krótkich trasach ma swoje plusy: auto nie zapsuje Ci się daleko od domu.
A tak na poważnie: w przypadku cromy diesel w automacie to chyba najlepsza opcja . Silniki benzynowe nie mają najlepszych opinii a i o oplowskich skrzyniach m32 montowanych w cromach nie najlepiej piszą. Przy kupnie automatu warto zrobić dłuższą jazdę próbną aby olej w skrzyni się zagrzał. I najlepiej zabrać na test kogoś kto już automatem jeździł. Troche wieksze zużycie paliwa w aut. nie ma znaczenia przy obecnych cenach ON
Ps . Croma najlepiej sprawdza się w długich trasach (duża masa i rozmiary auta i dobre wyciszenie przy dużych prędkościach)
Na stronie Alfy nie odpowiedzą Ci. Lepiej już podzwonić serwisy Fiata i któryś może Ci sprawdzi historię serwisową. Autohit w Tychach sprawdził moją i wyszło mi, że przebieg jest realny. Te dwa auta są dość bogato wyposażone, mam taką z nawigacją i prócz niedogodności żąglowania płytami z mapami spisuje się naprawdę dobrze.
Na długie trasy nie ma lepszego auta. Po 1200 km jazdy moje plecy nic a nic nie odczuły zmęczenia. Widzę, że świeci się trójkącik na desce rozdzielczej. Być może to błąd szyb ale warto podłączyć jakiś komputer diagnostyczny i zobaczyć czy nie ma tam jakiś błędów.
Co do skrzyni manualnej - nie mam z nią na chwilę obecną żadnych problemów po przejechanych 20k km. Auto ma 195k km. Automaty po pewnym przebiegu (250k km) nie trzymają ciśnienia i zespół elektrozaworów też swoje kosztuje. Ja generalnie jestem bardzo zadowolony bo za te pieniądze nie ma auta, które oferowałoby tyle komfortu i pojemności wnętrza
Obawiam tego dizla na krótkie dystanse po 10 km, nie będzie tak że dpf to zaraz będzie zapchany a dwumas po miesiącu do wymiany?
maciejka38
22-01-2016, 09:28
Dpf sam się wypala nawet stojąc w korku więc żaden problem :) Szukaj automata jak chłopaki radzą i nie pożałujesz. Stałem przed takim samym wyborem co ty,też się bałem diesla a benzyny średnie. Od kupna autka minął rok,przejechałem w tym czasie 35 tys km i powiem tak,croma+diesel+automat = bajka :)
Kolego jak możesz to pisz coś więcej na temat automatu, lubię autoamaty jest to naprawdę świetny wynalazek i w cale nie aż taki awaryjny jak ludzie gadają. Ale ostatnio jechałem chryslerem 300m i jeśli automat w croma działa chociażby w połowię jak tam to dziękuję :) wolne to to jak cholera, potrzebowało trochę czasu do namysłu zanim zrobiła swoje
Gdzieś tu na tym forum czytałem wypowiedź że przy przebiegu około 250k automat w Cromie się sypię i to jest standard
Croma fajna sprawa. Sam niedawno kupowałem swoja i pomimo, ze musiałem trochę włożyć to moim zdaniem wybór trafiony. Sprawdź kolektor dolotu, sprzęgło, "posłuchaj" dwumasy. Ja musiałem zmienić kolektor teraz przyszła kolej na sprzęgło. Sam bym się nawigacją nie sugerował a raczej stanem całego samochodu. Warto, żeby miał chociaż dwa kluczyki bo dorobienie kosztowne. Ja trafiłem na trzy!!! bo poprzedni właściciel zamoczył pilota i kupił kolejny. DPF - sprawdź czy nie została sama puszka ;-). Pierwsza, którą oglądałem była strasznie złachana, a druga była tak ładna i zadbana że została ze mną. Manual czy auto - każdy ma swoje + i -. Ja mam manuala i biegi nie są zbyt precyzyjne co w mieście bywa upierdliwe i nigdy nie wiem czy wstawić 4 czy jechać na 3.
Gratuluję decyzji i życzę trafienia na dobry egzemplarz.
Powiem szcerze że rozważam również cały czas również C5II
Wszystko zależy od przebiegu. Skrzyń M32 jest znacznie więcej, gdyż jest to skrzynia także z Opla a Asina... Będzie znacznie trudniej naprawić. Ja też DPFa się bałem, ale wypala mi się po około 1000 km w ruchu mieszanym i po 3000 km na trasie i nie jest to ustrojstwo bardzo uciążliwe. Szukaj krajowej sztuki - one często były bez DPFa.
Powiem szcerze że rozważam również cały czas również C5II
To tak samo jak ja. Jadąc po crome miałem ofertę c5 kombi. Co mnie skłoniło do fiata: w moim mieści brak fachowców, którzy w razie czego zajęli by się zawieszeniem, choć niby mało awaryjne. Poza tym w cromie układ wtryskowy bosch i łatwy w opanowaniu a w c5 bywa już na piezo siemensa. Silniki HDI i JTD są uznane za najlepsze i porównywalne. Ale stylistycznie nasze auta wygrywają :-).
maciejka38
22-01-2016, 11:29
Musisz sie sam przejechać automatem i zdecydujesz,mnie jego praca odpowiada,redukuje ładnie,nie szarpie. A jak się zepsuje to trudno,każda rzecz mechaniczna może paść,całe szczęście niedaleko mnie jest magik od automatów (chodzi mi o Pana z Zielonej Góry)
Wszystko zależy od przebiegu. Skrzyń M32 jest znacznie więcej, gdyż jest to skrzynia także z Opla a Asina... Będzie znacznie trudniej naprawić. Ja też DPFa się bałem, ale wypala mi się po około 1000 km w ruchu mieszanym i po 3000 km na trasie i nie jest to ustrojstwo bardzo uciążliwe. Szukaj krajowej sztuki - one często były bez DPFa.
3000 km w trasie, skąd ty wziąłeś takie info. Sterownik profilaktycznie wypala dpf w granicach 1100-1200km.
W cyklu mieszanym jak się wypala co 600-800 km to jest super.
Trasy croma robiłem rzędu 900 km i nigdy dpf nie miał dystansu pomiędzy wypaleniami większego jak 1100km.
M32 jest tak dużo jak aisinow. Automaty te są w oplach, volvach, citroeanch, Alfach, Lanci, i jeszcze za oceanem w amerykańskich wózkach jak cadilac.
Serwis też ma te skrzynie opcykane.
Pozdrawiam
Obawiam tego dizla na krótkie dystanse po 10 km, nie będzie tak że dpf to zaraz będzie zapchany a dwumas po miesiącu do wymiany?
Jak chcesz mieć Cromę to tylko z dizlem, jak chcesz benzynę to odpuść sobie Cromę - takie jest moje zdanie.
DPF nie jest kłopotliwy (mam to wiem coś o tym) to nie WV i sam się wypali nawet na wolnych obrotach, poczytaj nasze forum...
Te dwie Cromeczki z podanych ogłoszeń mają podobne wyposażenie poza skórzana tapicerką i hak w tej jednej niewidoczny jest (może wypięty).
A i żadna z nich nie ma Bluetooth ani DVD :)
stevenek
22-01-2016, 13:24
W tej pierwszej to chyba "helikopter" od silnika się świeci... Komputer do wpięcia obowiązkowo.
mirek8423
22-01-2016, 13:33
No teraz to mało kto kupuje auto bez podpięcia - sprawdzenia przez kompa. W pierwszym linku może też się świecić, że przepalona jest któraś żarówka.
3000 km w trasie, skąd ty wziąłeś takie info. Sterownik profilaktycznie wypala dpf w granicach 1100-1200km.
W cyklu mieszanym jak się wypala co 600-800 km to jest super.
Trasy croma robiłem rzędu 900 km i nigdy dpf nie miał dystansu pomiędzy wypaleniami większego jak 1100km.
M32 jest tak dużo jak aisinow. Automaty te są w oplach, volvach, citroeanch, Alfach, Lanci, i jeszcze za oceanem w amerykańskich wózkach jak cadilac.
Serwis też ma te skrzynie opcykane.
Pozdrawiam
Z doświadczenia - zrobiłem trasę Polska - Włochy i z powrotem i wypalił mi się po 2934 km.
Co do radia że nie mam DVD jak tu ktoś napisał, to tego w ogóle nie biorę pod uwagę bo i tak te fabryczne navi i radia są na tyle słabe że lepiej je zasątpić od razu jakimś 2xdin blaupunkta czy tam innego producenta. Co do zakupu to tylko i wyłącznie po wstępnej weryfikacji że to nie jest jakaś ulęgałka przeglą w ASO inaczej nie ma nawet mowy abym kupił
Jutro jadę obejrzeć tą crome bo mam niedaleko Ogłoszenie: Fiat Croma Klimatronic, Elek. Szyby, Opłacony Tylko rejest. 256 zł - 16 900 PLN (http://otomoto.pl/oferta/fiat-croma-klimatronic-elek-szyby-oplacony-tylko-rejest-256-zl-ID6yd2wH.html)
Z doświadczenia - zrobiłem trasę Polska - Włochy i z powrotem i wypalił mi się po 2934 km.
Ok zrobiłeś trase, ale nie wiesz ile razy się wypalił w tym czasie. Podpinales FES/MES ze dysponujesz takimi danymi?
emilk1988
22-01-2016, 15:13
^^ Przebieg 159 tys i strasznie "zjechane" przyciski od sterowania szybami. W mojej Cromie licznik pokazuje 180 tys. i przyciski wyglądają prawie jak nowe, a używam ich dość często. Wnętrze mam w identycznej kolorystyce.
stevenek
22-01-2016, 17:02
Ja mam 230 tys przelatane i przyciski jak nowe. Przebieg weryfikowany. Poza tym bidna jakaś na stalówkach stoi z kołpakami
Cronos, tego radia nie wymienisz. A raczej wymienisz ale TYLKO na oryginalne. W Cromie radio to nie tylko radio. W nim ustawiasz trochę bajerów
ustawień auta. Dlatego na rynku używki osiągają kosmiczne ceny. Ja też musiałem kupić za 1000zł do swojego bo jak kupowałem auto
to z radiem oryginalnym ale tym bez ekranu i lampki mi migały na desce a wielu ficzerów nie dało się ustawić.
^^ Przebieg 159 tys i strasznie "zjechane" przyciski od sterowania szybami. W mojej Cromie licznik pokazuje 180 tys. i przyciski wyglądają prawie jak nowe, a używam ich dość często. Wnętrze mam w identycznej kolorystyce.
Moja ma 163kkm i wlaczniki tez powycierane.
Z tymi przyciskami to różnie bywa, moja crome jak kupowałem miała tylko delikatnie zarysowany przycisk od składania lusterek, w tym momencie schodzi już ze sterowania przednimi szybami, a przejechałem od zakupu 25 tysięcy(208tys obecnie). Dodam ze nie obchodzę się z nimi brutalnie a jednak...
W tej pierwszej to chyba "helikopter" od silnika się świeci... Komputer do wpięcia obowiązkowo.
Trójkąt się świeci - czyli standard po odpięciu aku - trzeba adaptację szyb zrobić
Ja też musiałem kupić za 1000zł do swojego bo jak kupowałem auto
to z radiem oryginalnym ale tym bez ekranu i lampki mi migały na desce a wielu ficzerów nie dało się ustawić.
Sorry za OT. Czy to znaczy ze ktos Ci podmienil radio? Ja mam zwykle CD i raczej niczego nie ustawiam poza audio.
Również mnie to ciekawi, cy to znaczy że wersja z radiem bez navi jest jakaś upośledzona że nie można jakiś tam rzeczy ustawić? Bo ja jednak zawsze skłaniam się do wywalenia fabrycznego syfu i montażu czegoś porządnego
stevenek
23-01-2016, 13:01
Trójkąt się świeci - czyli standard po odpięciu aku - trzeba adaptację szyb zrobić
Świecą się 3 żółte kontrolki na blacie. Trójkąt, rezerwa paliwa i chyba właśnie helikopter.
Świecą się w sumie 4 kontrolki:
zaciągnięty hamulec ręczny
rezerwa paliwa
konieczna adaptacja szyb
otwarte drzwi
stevenek
23-01-2016, 21:55
Świecą się w sumie 4 kontrolki:
zaciągnięty hamulec ręczny
rezerwa paliwa
konieczna adaptacja szyb
otwarte drzwi
Obadałem dokładnie i zwracam honor. Masz rację :o Helikopter jest bardziej na lewo.
RafalWawa
24-01-2016, 17:52
Croma to fajne auto, bardzo praktyczne, wygodne w długich trasach, z pojemnym baganikiem, nie sprawiające wiekszych problemów, ale parę tematówi potencjalnych pułapek jest...
Po pierwsze - samo nadwozie i podwozie:
auto generalnie nie jest podatne na korozję (ja mam z pierwszej partii produkcji w 2015 i korozji nie widać), jeśli wiec egzemplarz w ogłoszeniu ma ślady korozji -to zapewne miał jakieś "przygody".. Natomiast słaba sprawa to maska - narażona na bombardowanie kamieniami i żwirem może mieć "odstrzały" lakieru - u mnie kilka jest. Norma jeśli auto jeździ a nie stoi (ew...było niedawno malowane). Ma też tendencje do odłażenia lakieru przy lusterkach oraz przy ...tylnej wycieraczce
Ogranicznik drzwi kierowcy - warto sprawdzić czy nie obciera / gładko chodzi, bo lubi się tm coś zacierać
Klamki - sprawdź czy chodzą w całym zakresie i nie odstają (mają tendencje do obrywania się, albo nie dochodzą do końca.
Tylna klapa: zamek przymocowany jest do dość cienkiej blachy, a do tego dziura przez którą wychodzi trzpień wycieraczki nie jest za dobrze uszczelniona - w efekcie dostaje się przez nią do zamka i mocującej blachy woda - i to potrafi potem skorodować. Naprawa mało fajna, trzeba kombinować (bo nie ma jak tam tego wymienić)
Lusterka mają tendecje do obrywania sie (konkretnie - koroduje to "łożysko" na którym się ono obraca, w efekcie składając lusterka łatwo może ono "zostać w ręku") - sprawdź czy się składają i rozkładają (a najlepiej poproś sprzedającego by to zrobił- coby w razie czego nie kazał ci za nie płacić ;) ). Sprawdź też czy działą podgrzewanie szyb (tył i lusterka) - bo zwłąszcza w lusterkach lubi paść - wtedy do wymiany są wkłady
POdwozie:
Wiadomo - zawieszenie przód (nie jest specjalie podatne na awarie, amortyzatorów jeszcze nie zmieniałem a mam ponad 250 tyś przebiegu (choć były zmieniane łożyska amortyzatorów), wahcze raz przy ok 160 tyś, kilka razy łączniki stabilizatora i drążki kier, były wymieniane też półośki napędowe, Przy półośkach lubi się rozszczelnić uszczelnienie ze skrzynią - dobrze gdyby auto nie miało wymytego silnika i skrzyni - wtedy widać czy tam cieknie czy nie
Pewien stopień upierdliwości to gumy stabilizatora z przodu: przy przejeżdzaniu przez progi zwalniające zawieszenie skrzypi jak stary tapczan. Ten gumy to tania sprawa, ale sama wymiana dość upierdliwa.
Z tyłu - nic się specjalnie nie dzieje z wyjątkiem "bananów" (stukają) oraz.. zapiekania się śrub regulujących geometrię. Zapieczone - nie pozwalają na regulację pochylenia koła, w efekcie mamy "trapez" z tylnych kół i ścinane opony. Naprawa kosztowna (spore ryzyko uszkodzenia drogich wahaczy). Trzeba sprawdzić geometrię - czy pochylenie kół z tyłu jest OK
Silnik:
generalnie Fiat nie ma dobrych dużych silników benzynowych, wiec diesel to lepszy wybór, ale .. wersja 150KM ma mało ciekawie rozwiązany kolektor dolotowy. Te co pokazałeś na fotach to wersje przedliftowe (lifting był ok 2007) - mają więc "zewnętrzną" listwę sterującą klapami wirowymi. Ta listwa lubi spadać, a wtedy wymiana kolektora (sam kolektor to ok 800zł + kosztowna robocizna - bo jest kupa roboty z jego wymianą). Przecietnie wytrzymuje ok 100 tyś. W wersjach poliftowych tą listwę schowano, poprawiono by nie spadałą tak łatwo ale.... zwiększono prawdopodobieństwo urwania się klap wirowych - co może skończyć się zniszczeniem silnika (w wersji przedliftowej o takim przypadku nie słyszałem). TO w zasadzie najgorszy mankament tych silników
Inny feler to skrzynia biegów (manual) do diesli - osławiona M32. Wyrabiają się łożyska, skrzynia albo zaczyna huczeć na 5-6 biegu, albo wogóle się "rozpada" (uszkodzenie łozyska na którym opiera się wałek). U mnie póki co nic się nie dzieje, ale panuje opinia że te skrzynie wytrzymują ok 150 tyś... Naprawa ok 2000zł
DPF-we fiatach raczej problemu nie sprawia. Podobnie wryskiwacze. Dwumas - u mnie jest oryginalny (razem z oryginalnym sprzęgłęm)
Jeśłi będziesz kupował - koniecznie komputer z MES i osoba która "wie o co w tym chodzi"- jest trochę parametrów które trzeba sprawdzić, zarówno na zimno jak i na gorąco, oraz w czasie jazdy - one wiele mogą powiedzieć o kondycji różnych podzespołów i układów. Również polecam kogoś kto tymi samochodami jeździ -bo wtedy najlepiej ocenić zachowanie auta
A jeśli trafi się dobry egzemplarz - sprawdzić wszelkie papiery ( i to nie tyle książka serwisowa, bo ta może być jaka chcesz - ale np faktury za części, naprawy itp), VIN w jakimś ASO (historia).
NIe kupuj "na niemca" - tzn umowę podpisuj wyłącznie z handlarzem, a nie jakimś podstawonym Niemcem. A jeśłi masz dane sprzedającego - znajdź kogoś kto dobrze zna język, spróbuj ustalić nr tel (często jest w papierach, albo można to zrobić po adresie) i pogadaj - niech ten ktoś wypyta o wszelkie "ciekawostki".
Z tymi przyciskami to różnie bywa, moja crome jak kupowałem miała tylko delikatnie zarysowany przycisk od składania lusterek, w tym momencie schodzi już ze sterowania przednimi szybami, a przejechałem od zakupu 25 tysięcy(208tys obecnie). Dodam ze nie obchodzę się z nimi brutalnie a jednak...
u mnie były małe ryski , cieszyłem się super stan. W wakacje , nad morzem troszkę padało i pakując dzieci i sprzęt zostawiłem otwarte drzwi ........i katastrofa :( Ta folia zachowała się jak kalkomania , po prostu odstała od plastiku i po wyschnięciu stwardniała. No i mam dokładnie tak jak często widać . Czyli niekoniecznie zniszczone przyciski świadczą o przebiegu. Wychodzi na to ze po zarysowaniu te przyciski sa bardzo wrażliwe na zamoczenie! ....Moze to jakieś kwaśne deszcze były??? Bo wcześniej przecierałam wilgotna szmatka i nie było problemu.
Teraz zastanawiam się czy nie kupić dwóch używek od tyłu wsadzić na przód. Łatwiej i taniej wyjdzie niż komplet od kierowcy.
Do opisu Rafała można dodać ciągłe problemy z EGR i związane z tym szarpanie występujące powszechnie w 1.9 jtdm przy przyspieszaniu. W wielu przypadkach kierowcy nie opanowali usterki i tak jeżdżą, narzekając.
Bardzo dziękuję za pomoc,sporo mi pomogliscie. Ale mam jedno główne zasadnicze pytanie, po przeanalizowaniu wszystkie doszedłem wraz z mechanikiem że dizel nie dla mnie, często pokonuje trasy 5-10 km, a jak wiadomo dla dizla nie jest to dobre. Zimą to nawet temperatury nie złapie, czy w Croma nie ma naprawdę żadnego godnego polecenia silnika benzynowego?
nasza Coma jest głównie używana przez żonę na dojazd do pracy, 8 km w jedną stronę. ja kilka razy w miesiącu jadę na zakupy, zależny do którego sklepu, najdalej jest do Auchana 2,5 km. średnio raz w miesiącu wyjazd do rodziny ok 100 km w jedna stronę. od 4 lat w taki sposób auto użytkowane i nie ma żadnych problemów z silnikiem. nalatane ma już ponad 204 000 km
Marekorz
29-01-2016, 14:59
Również potwierdzam, że diesel w wykonaniu Fiata, nawet z DPF-em nie sprawia problemów na krótkich odcinkach. Mam do pracy 3 km, średnio raz na tydzień lub rzadziej dłuższy wyjazd i od 5 lat zero problemów. Co prawda przebieg to niecałe 100 tys. ale mogłoby się już coś wydarzyć.
Wybaczcie panowie ale to fizycznie nie możliwe aby turbina nie dostawała po tyłku przy takich krótkich przebiegach, tak samo z nagrzaniem się samego silnika przez 5km to w środku będę miał zimę cały czas ;) No cholernie boję sie dizla przy tak niskich przebiegach, dziś po pracy zajechałem do neutralnego mechanika zapytać co i jak. To stwierdził ze głupota jest zakup dizla do takich przebiegów, bo niestety eksploatacja będzie drogo kosztowała
Mialem dokladnie ten sam dylemat. Zaryzykowalem bo croma do drogich nie nalezy a ciekawej alternatywy brak.
Mialem dokladnie ten sam dylemat. Zaryzykowalem bo croma do drogich nie nalezy a ciekawej alternatywy brak.
A laguna 2 ph2 to ta wersja po FL, Już nie tak zawodna ludziska chwala
Podobno chwala i tez bralem pod uwage jednak opory wygraly.
Jeszce ponowie pytanie o radio, ktoś tu wyżej napisał że jak kupię wersję bez navi czyli bez tego wielkiego radia to połowę rzeczy nie będe mógł ustawić, bo to nie tylko navi tylko cały komputer. No ok rozumiem, ale jak to że nie będę mógł czegoś ustawić to w wersji z normalnym radiem się nie ustawia czegoś tam czy jak?
I czy takie te cromowskie radio z wyświetlaczem mogę sobie potem dołożyć i mieć pełną funkcjonalność?
mirek8423
30-01-2016, 11:59
Wszystko się da ustawić przyciskami z lewej strony kierownicy, a zmieniając zwykłe radio na to z dużym wyświetlaczem to chyba też kierownicę trzeba zmienić bo jest tam też więcej przycisków które też obsługują też navi i telefon. Znajdź na allegro auto z navi i bez i porównaj sobie np. kierownice
Dziękuję za odpowiedź, szukam wersji bez navi bo dla mnie 3/4 tych firmowych komputerów jest nie warta złamanego grosza, oprócz jakiegoś wspólnego wyglądu z deską mało co oferują. Chciałbym zakupić coś z androidem to i dysk z muzyką można podłączyć,kamery,rejestratory itp...
Skorpionn
10-02-2016, 15:59
Cześć. Jak poszukiwania Cromy? Oglądałeś tą z pierwszego ogłoszenia? Znasz vin lub rejestrację "niemiecką"? Mnie też zainteresowała.
Pandemic88
13-02-2016, 23:47
www.superalfa.pl Alfa Romeo Fiat. Szukasz auta dla Siebie zadzwon Czestochowa 696 60 40 40 www.superalfa.pl (http://www.superalfa.pl/?Content=Alfa%20Romeo) gościu naprawde godny polecenia kuzyn kupił już u niego 2 alfy i bravo
Hmmm poczytaj opinie na Alfaholicy
Ile realnie obecnie należy zapłacić za cromę w miarę dobrym stanie z 2008 roku tak aby nie przepłacić i nie skrzywdzić sprzedającego? Jak to realnie wygląda bo ceny z otomoto to zupełny rozstrzał. Wg. ubezpieczyciela FL 2008 150KM to około 18-19tys zł.
Dokladnie rok temu za swoja 120KM z2008 r zaplacilem 20k.
W tym roku w lutym z Cromę 1,9 120 KM dałem 21 tyś - oryginalny przebieg 62000 . Sprzedający chciał 24500 .Negocjowałem przez tydzień , warto było .
zaviaseq
15-04-2016, 12:32
Ceny cenami, ale jakie wyposażenie ?
Ja miałem do wyboru golasa `07`08 a moją 2006 trochę lepiej doposażoną w tym samym przedziale 18/20 tyś
Już niedługo (przełom kwiecień/maj) będę sprzedawał swoja "krówkę" (czekam na realizacje zamówienia z salonu i dopiero wtedy wystawię ofertę) - jeśli ktoś chciałby pewne auto z polskiego salonu to po info zapraszam na priv.
ps. obecnie krówka ma 123 kkm z groszami:smile:
Pozdrawiam!
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.