PDA

Zobacz pełną wersję : Stuki przy układzie kierowniczym?



atomek113
15-01-2016, 14:38
Witam dzisiaj, przy wyjeżdżaniu z parkingu zauważyłem że coś mi mocno stuka przy pełnym skręcie kierownicy. Kiedy skręce maksylamnie w prawo bądź lewo stuka w lewym przednim kole. Byłem u znajomego z kanałem i ustatliliśmy że może to być gumowa osłona przekładni kierowniczej. Tylko jest jeszcze jeden problem że auto wraz ze stukaniem zaczęło samo skręcać kierownicą. Znaczy jak skręce kierownice w prawo i strzeli to auto ściąga w prawo i kierownica to samo, a jak w lewo to odwrotnie.

K!S!3L
15-01-2016, 15:03
Sworzeń wahacza, górne mocowanie amortyzatora wraz z łożyskiem, pęknięta sprężyna tyle mi przychodzi na myśl. To stukanie jest cykliczne czy przy skręcie i wjechaniu na nierówność?

atomek113
15-01-2016, 15:24
Przy skręcie, nie ważne czy koła są w górze czy na podłożu. I niemal jestem pewny że to ta guma, tylko to samoistne skręcanie kierownicy moze być przez to?

ata
15-01-2016, 15:41
Moim zdaniem raczej problem ze wspomaganiem, ale piszę niejako "w ciemno" bo nie jestem pewny jaki typ wspomagania był w tej wersji montowany.

The_Gie
15-01-2016, 16:10
Wydaję mi się, że pękniętą sprężynę możesz wykluczyć, bo by auto nie uciekało na boki.

atomek113
15-01-2016, 20:38
Wsiadłem do auta odpaliłem skrciłem koła,i i jeb, stuk. I potem przejechałem 5 km i ani razu nie strzelilo. stanąłem na parkingu i skrecalem kolami i ani stuku ani puku.
Potem jak miałem gdzies jechać aauto od razu po skreceniu kolami zaczelo pukac i przejechałem 10 km i caly czas pukalo. Dodam jeszcze że ta kierownica skreca tylko wtedy kiedy coś puka

asykom15
15-01-2016, 21:01
mi kiedyś w punto strzelało przy skrętach w lewo i w prawo ,pomogła wymiana odbojów na amortyzatorach

atomek113
16-01-2016, 12:02
to teraz pytanie z mojej strony jak sie wymienia tą gumową oslone na przekladni?

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

I wogole czy to przez tą gumową osłone może mi tak kierownica sama skręcąć?

ata
16-01-2016, 13:02
to teraz pytanie z mojej strony jak sie wymienia tą gumową oslone na przekladni?
Ale o co chodzi? o gumową osłonę drążka kierowniczego?



I wogole czy to przez tą gumową osłone może mi tak kierownica sama skręcąć?
Teoretycznie cuda się zdarzają, ale ja takiego numeru jeszcze nie widziałem. A widziałem w życiu różne śmieszne uszkodzenia samochodów.

atomek113
16-01-2016, 13:28
Cytat Napisał atomek113 Zobacz post
to teraz pytanie z mojej strony jak sie wymienia tą gumową oslone na przekladni?
Ale o co chodzi? o gumową osłonę drążka kierowniczego?

No bo moim zdaniem to strzela ta gumowa osłona, tylko ona by tak tą kierwnicą nie skręcała.
Może to łożysko od mcpresona?

atomek113
16-01-2016, 15:44
Dobra to na 100% łożysko od mcpersona LOL
Teraz pytanie czy dostane gdzieś same łożysko czy musze wymienić całą poduche?

ata
16-01-2016, 15:52
Może to łożysko od mcpresona?
To już prędzej, uszkodzone łożysko stuka przy skręcie (podczas jazdy) i potrafi "strzelać" przy maksymalnym skręcie kół (na postoju).