PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o pomoc - zakup Bravo



augen94
05-01-2016, 23:54
Witam. Chciałbym poradzić się Was (jako, że siedzicie w temacie Fiatów) jaki model Fiata Bravo wybrać (parametry silnika, rocznik) mając do dyspozycji max. 20 tyś. złotych. Nie pokonuje jakichś dużych tras, głownie jazda po mieście. Chodzi mi o to, by autko było dosyć dynamiczne, zarazem w miare oszczędne. Z mojej wiedzy jaką posiadam, najbardziej oszczędny byłby 1.4 z 90km, jednak brakuje mu troche tych koników :) Co byście polecili? Czy kupno Bravo z instalacją gazową to dobry pomysł? Dziękuje z góry za pomocne komentarze.

Abramsik
06-01-2016, 00:49
Ja osobiście, jeśli już LPG to montował bym sam dobrą sprawdzoną instalacje w sprawdzonym serwisie. Przy Twoich "przelotach" wybierał bym pomiędzy 90KM (rozsądek, spokój) a mocniejszymi wersjami. Spalanie takie samo (prawie) a przyjemność większa. Nie ma co się bać turbin itp. W Twoim przedziale finansowym możesz trafić fajny rydwan .Kieruj się stanem technicznym i historią a nie nalotem. Powodzenia.

bubuu77
06-01-2016, 09:40
mogę się wypowiedzieć tylko w kwestii auta z silnikiem który mam 1.4 90kM że jako silnik jest dobry bo jest to najprostsza jednostka napędowa więc i ryzyko awarii jest mniejsze jak i ewentualne koszta jego naprawy.jeśli chodzi o oszczędność w spalaniu to tak nie jest bo żeby ten samochód jechał to trzeba dać mu trochę po obrotach więc i spali wtedy więcej.to fakt że przydałoby się więcej kM do tej jednostki.do normalnej spokojnej jazdy bez szaleństw może być jeśli chcesz coś więcej to może być za słaby,choć ja przesiadłem się do Bravo 90kM z marei 2.0 pb 150kM i to kwestia przyzwyczajenia i marea paliła w mieście tyle samo co bravo a w trasie nawet mniej.

augen94
07-01-2016, 23:56
Czy silniczek 1.4 z 120 km byłby dobrym wyborem ? I jak cena tego auta i czy opłaca się do niego gaz wpakować.

markshall
08-01-2016, 09:30
Czy silniczek 1.4 z 120 km byłby dobrym wyborem ?
Ja jestem póki co zadowolony. Aczkolwiek lepiej kupić zadbany i polski egzemplarz, który nie wiem czy znajdziesz w Twoim przedziale cenowym;/
Gaz się oczywiście da założyć, pomimo turbiny spisuje się ponoć dobrze (oczywiście sensowna istanacja do tego silnika może kosztować koło 3000zł), pytanie czy się opłaci przy Twoich trasach.