boch
04-12-2015, 18:12
Bry
W ciągu niespełna dwuletniej przygody ze Stilo, autko po raz drugi zaszczyciło mnie błędem na desce rozdzielczej. Tym razem jest to trójkąt ostrzegawczy i komunikat Parking Help Unavailable. Komunikatowi towarzyszy dźwięk z tylnego, prawego słupka. Testowo włączyłem zapłon (pozycja MAR), wbiłem wsteczny i okazuje się, lewy wewnętrzny czujnik nie daje znaku życia. Diagnostyka MES potwierdziła winowajcę.
Czytam sobie właśnie, że aby do niego się dostać należy odkręcić zderzak. Wg EPER śrub mocujących jest 17. Jeszcze do tematu nie podchodziłem gruntowanie, więc prosiłbym o pomoc w ustaleniu gdzie się one znajdują. Widzę jedynie 5 śrub (torx) umieszczonych pod pokrywą bagażnika. Gdzie znajdę resztę? Pytanie następne, czy jeśli winien okaże się czujnik, a nie np. zasyfiona lub urwana wtyczka, to czy można śmiało bawić się w zamienniki z alle za 45 zł? Nie sprawiają problemów i nie odróżniają się one wizualnie od reszty?
W ciągu niespełna dwuletniej przygody ze Stilo, autko po raz drugi zaszczyciło mnie błędem na desce rozdzielczej. Tym razem jest to trójkąt ostrzegawczy i komunikat Parking Help Unavailable. Komunikatowi towarzyszy dźwięk z tylnego, prawego słupka. Testowo włączyłem zapłon (pozycja MAR), wbiłem wsteczny i okazuje się, lewy wewnętrzny czujnik nie daje znaku życia. Diagnostyka MES potwierdziła winowajcę.
Czytam sobie właśnie, że aby do niego się dostać należy odkręcić zderzak. Wg EPER śrub mocujących jest 17. Jeszcze do tematu nie podchodziłem gruntowanie, więc prosiłbym o pomoc w ustaleniu gdzie się one znajdują. Widzę jedynie 5 śrub (torx) umieszczonych pod pokrywą bagażnika. Gdzie znajdę resztę? Pytanie następne, czy jeśli winien okaże się czujnik, a nie np. zasyfiona lub urwana wtyczka, to czy można śmiało bawić się w zamienniki z alle za 45 zł? Nie sprawiają problemów i nie odróżniają się one wizualnie od reszty?