PDA

Zobacz pełną wersję : Odma - Bravo 1.8



Kernel
20-10-2015, 22:17
Witam, wymieniałem ostatnio pękniętą gumę między przepustnicą a przepływomierzem. Z króćca idą dwa wężyki, jeden właśnie do tej gumy, a drugi do przepustnicy. Mi chodzi o ten, który idzie do przepustnicy. Po rozkręceniu, w tym wężyku luzem latało sobie takie coś:
http://zmniejszacz.pl/zdjecie/325/3538976_DSC_0002%5B1%5D.JPG

Jest ktoś w stanie mi powiedzieć co to jest i jaką pełni rolę ?

byrrt
27-10-2015, 09:12
Mam auto z tym silnikiem, wymieniałem tę gumę ale z Twojego opisu nie mogę wywnioskować NIC :/

lukq
27-10-2015, 09:53
To nie jest śruba od odpowietrzenia?

byrrt
27-10-2015, 10:08
To nie jest śruba od odpowietrzenia?

To w ogóle śruba nie jest.. Jakiś kołek, nit..

Kernel
27-10-2015, 22:11
Chodzi mi o węża który idzie stąd:
21477
do przepustnicy

luki183
29-10-2015, 20:55
A czy w silnikach 1.8 są koła zmiennych faz rozrządu? Mi to wygląda na jakiś zaworek zwrotny i coś kojarzę, że chyba w Mitsubishi coś takiego było stosowane w kołach zmiennych faz rozrządu.

pawcio78
29-10-2015, 23:19
Pozwólcie że wtrącę małe co nieco. Posiadam lybrę 1.8 VVT VIS z przepustnicą mechaniczną hitachi i w tej przepustnicy jest gruby króciec do którego przychodzi odma od króćca przy pokrywie zaworów widocznego na fotce kilka postów wyżej. W tym grubym króćcu przy przepustnicy jest zaworek zwrotny i wydaje mi się że to jest część właśnie tego zaworka przynajmniej jak ostatnio myłem przepustnicę to takie coś tam widziałem. Powinno być jeszcze zabezpieczenie tej części bardzo podobne do podkładki.

byrrt
03-11-2015, 09:08
A czy w silnikach 1.8 są koła zmiennych faz rozrządu? Mi to wygląda na jakiś zaworek zwrotny i coś kojarzę, że chyba w Mitsubishi coś takiego było stosowane w kołach zmiennych faz rozrządu.
W Bravo przed FL na pewno nie, w poliftowym na 95% nie ale nie pamiętam..