PDA

Zobacz pełną wersję : bravo zagięta blacha



bomba69
22-08-2015, 15:18
Witam wszystkich użytkowników FiatKlubPolska.pl,
Od jakiegoś czasu przeglądam to forum, ze względu na dużo ciekawych informacji dotyczących autka, które posiadam :)
Dzisiaj jednak zdecydowałem się na założenie konta i napisanie pierwszego tematu,
Nie będę bajerował, powiem wprost - wracając ostatnio do domu chamsko 'okręciłem' się o słupek od bramy wjazdowej - taki ze mnie niezdara :mad:
Ma ktoś jakieś rady, jak usunąć takie zagięcia i ile mniej więcej by to kosztowało?
Zamalowałem to 'na chwilę' jakimś ciemnym sprayem, który miałem w garażu - chociaż trochę mniej 'rzuca' się w oczy :)
Tutaj zdjęcia -
20840

20841
Pozdrawiam wszystkich

kamikk93
22-08-2015, 15:29
Kiedys widzialem coc co sie nazywa mlotkiem slizgowymi ale to do mniejszych dziur ;P sprobuj czyms na przyssawce moze? ;)

bomba69
22-08-2015, 15:42
Próbowałem to wypchnąć od spodu - robiłem to jak najdelikatniej, efekt i tak był zadowalający. Żebyś tylko widział jak to wyglądało wcześniej :mad: Co prawda zostały niewielkie wypchnięcia - takie punkciki, ale to jeszcze idzie przeżyć. Największym problemem jest to wygięcie. Blacha się tak chamsko załamała, nie jest to dziura, lecz wręcz w drugą stronę - wypukłość. Może na tych zdjęciach aż tak tego nie widać, ale wygląda to mniej więcej tak z bliska: 20842
Gdyby to było jakieś łatwe wgięcie to jeszcze dałoby się to wypchnąć, ale to jest zbyt twarde do zrobienia czegokolwiek :(

kamikk93
23-08-2015, 10:49
No to zostaje udac sie do blacharza albo to tak zostawic ;)

bomba69
23-08-2015, 17:30
Ciekawi mnie czy miał ktoś podobną sytuację, tzn interesuje mnie ile by mniej więcej kosztowało usunięcie tej szkody :D

Artysta
23-08-2015, 22:58
Co lakiernik to inne ceny, ale cena myślę około 400 - 500 zł za pomalowanie tego elementu. Wyklepanie + szpachla bo jest to niezbędne.

byrrt
24-08-2015, 14:59
Radzę to albo zrobić albo chociaż zabezpieczyć. Miałem podobną sytuacje na tym właśnie elemencie (fotki w temacie bravo) i u mnie skończyło się na wypchnięciu tego od środka. Problem ukazał się jednak z 2 lata później jak okazało się że na załamaniu lakieru dostaje się do blachy woda i rdza przez ten czas bez mojej wiedzy wpierdzielała blachę.. Wyszło w tym roku ale stan już jest średni.. A autentycznie wcześniej myjąc nawet auto ręcznie nie wiedziałem tego problemu..