aras1978
13-08-2015, 14:09
witam wszystkich,
Podczas jazdy auto troche słabo sie wkręcało a przy 110km/h szarpanie.I myślenica co sie stało?
korekty wtryskow poprawne
egr,kolektor wyczyszczony miesiac temu
przepływka odłaczona,zachowanie auta bez zmian
czujnik doładowania wyczyszczony
może turbo pada?
wczoraj pojechałem na wieś,gdzie spokojnie mogłem obadać wszystkie dostepne doloty ewentualnie zmienic opski zaciskowe na przewodach,podłaczyc komputer itd..
i cos mnie tkneło wyciągłem rure intercoolera,gumowy przewód powietrza i okazało sie ze pod ''kolanem'' jest pęknięcie na 1 cm.
nie było to widoczne patrząc z góry,doraznie zakleiłem i owinołem grubo izolacją.
wiec pora na jazde,efekt od razu widoczny CROMA złapała oddech,turbo świszcze jak dawniej i nie szarpie,moc wróciła.
czasem chyba lepiej na początku sprawdzic przewody,połączenia itp..niż brac sie za egry,turba,i inne czujniki
cóż kazdy sie uczy.
pozdrawiam wszystkich
Podczas jazdy auto troche słabo sie wkręcało a przy 110km/h szarpanie.I myślenica co sie stało?
korekty wtryskow poprawne
egr,kolektor wyczyszczony miesiac temu
przepływka odłaczona,zachowanie auta bez zmian
czujnik doładowania wyczyszczony
może turbo pada?
wczoraj pojechałem na wieś,gdzie spokojnie mogłem obadać wszystkie dostepne doloty ewentualnie zmienic opski zaciskowe na przewodach,podłaczyc komputer itd..
i cos mnie tkneło wyciągłem rure intercoolera,gumowy przewód powietrza i okazało sie ze pod ''kolanem'' jest pęknięcie na 1 cm.
nie było to widoczne patrząc z góry,doraznie zakleiłem i owinołem grubo izolacją.
wiec pora na jazde,efekt od razu widoczny CROMA złapała oddech,turbo świszcze jak dawniej i nie szarpie,moc wróciła.
czasem chyba lepiej na początku sprawdzic przewody,połączenia itp..niż brac sie za egry,turba,i inne czujniki
cóż kazdy sie uczy.
pozdrawiam wszystkich