Zobacz pełną wersję : Bravo II 1.4 16V+ lpg brc -uklad paliwowy
mati0032
28-07-2015, 09:43
Witam serdecznie.Drodzy koledzy mam problem z odpalanie zimnego silnika i chcialem przed wyjazdem na wakacje,usterke, sprobowac rozwiazac. Na listwie wtryskowej nie ma regulatora cisnienia ,wiec moje pytanie brzmi jak paliwo powraca do zbiornika? czy wogole powraca? jak to sie ma do jazdy na gazie ?
gargamel86
29-07-2015, 15:32
na gazie jak auto pracuje to pompka paliwa od beny i tak caly czas pracuje......musi paliwo wracać nie ma raczej innej opcji......a czemu nie pali?? jakies bledy sa?? moze cos nie tak z czujnikiem temperatury plynu chlodzacego??jak juz zapali to chodzi ladnie??najwyzej odlacz kleme na pare godzin...jak cos jest to sie powinno skasowac raczej:)
mati0032
29-07-2015, 15:48
musi powracac do zbiornika, ale gdzie znajduje sie odpowiedzialny za to element? po odpaleniu, silnik dziala bez najmniejszych problemow. bledow nie ma zadnych.
gargamel86
29-07-2015, 17:17
czyli dziwna sprawa......a jak wyglada to odpalanie?? dlugo kreci czy cos takiego?? opisz;)
markshall
30-07-2015, 01:52
Fiat już naście lat temu zrezygnował z układów powrotnych paliwa (i przy okazji ich filtrów). Po prostu w pompie paliwa jest regulator który pcha w przewody do momentu osiągnięcia ustalonego ciśnienia a powyżej tego przelewa się bokiem i tyle. Taki system nie wpływa negatywnie na auta z LPG.
mati0032
30-07-2015, 10:37
a gdzie znajduje sie filtr paliwa? pod pompa paliwa? jest mozliwosc rozebrania ?
markshall
30-07-2015, 11:06
a gdzie znajduje sie filtr paliwa? pod pompa paliwa? jest mozliwosc rozebrania ?
Napisałem wyżej, że go nie ma.
Do pompy jest dojście prawdopodobnie po rozebraniu wykładziny bagaznika/tylnej kanapy
T-jet 120 odpala się na benzynie po czym silnik po osiągnięciu temperatury np. 30 stopni przełącza się na gaz. Problem z odpalaniem raczej nie jest winą instalacji LPG , no chyba że u Ciebie jest inaczej i od razu odpala się na gazie. Sprawdzałbym elektrykę, filtry, najprościej podpiąć i zrobić diagnostykę może już na tym etapie coś wyskoczy w błędach.
Pierwsze co by m zrobił to zakręcił butle LPG, pojeździł 2-3 dni na samej benzynie, LPG lubi mieszać w mapach wtrysków i efektem jest słabe odpalanie silnika na zimno, sam przez to przechodziłem, więc zaczął bym od tego.
e_nornert
03-12-2016, 23:31
T-jet 120 odpala się na benzynie po czym silnik po osiągnięciu temperatury np. 30 stopni przełącza się na gaz. Problem z odpalaniem raczej nie jest winą instalacji LPG , no chyba że u Ciebie jest inaczej i od razu odpala się na gazie. Sprawdzałbym elektrykę, filtry, najprościej podpiąć i zrobić diagnostykę może już na tym etapie coś wyskoczy w błędach.
Wystarczy ze reduktor lub co rzadsze wtryski puszcza gaz po wyłączeniu lpg i problem jest
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.