Maras1122
25-06-2015, 21:11
Witam,
Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
2)Czujnik poziomu oleju w misce,
3)Recyrkulacja spalin ,
4)Sonda lambda ( zasilanie) ,
W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc. :redface:
Koledzy jak w tamcie auto tak jakby przechodzilo w tryb awaryjny , normalnie jedzie do ok.3 tys. potem juz nie wchodzi na obroty.
Po podpieciu pod kompa pokazal 4 bledy silnika :
1) błąd przepustnicy 1-y rząd ,
2)Czujnik poziomu oleju w misce,
3)Recyrkulacja spalin ,
4)Sonda lambda ( zasilanie) ,
W aucie wymieniłem EGR na nowy oryginalny oraz przepustnice na nowa i rowniez oryginalna. Auto do 3 tys. zbiera sie fajnie pozniej koniec gaz w podlogę auto nie jedzie. Po zredukowaniu z 3 na 2 bieg bylo 3,5 tyś/obr. gaz w podłogę i spadły obroty do ok.3100. Nie ma w tym auci przypadkiem koniecznosci kalibracji EGR po wymianie? Czy konieczności kasowania błędów z poprzedniego odczytu ,gdyz po wymianie elementow nie są się w stanie same zaadoptowac? Prosiłbym o pomoc ,gdyż pomału brakuje mi pomysłow. Z góry dzieki za pomoc. :redface: