PDA

Zobacz pełną wersję : Przewody chamulcowe tylne tylne sztywne prosze o pomoc



marecki1982
24-05-2015, 19:51
Witam wszystkich, mam problem musialem wymienic tuleje tylnej belkiwiec musialem ja wyjac z belka sie uporalem szybko,tylko niestety przewody ktore ida na belce nie udalo sie odkrecic,i pekly przewody,i mam problem od cylinderka idzie sztywny przewod wiec ok pozniej idzie kawalek gietkiego gumowego i dalej iszie znow taki sztywny i tak jest z obydwu stron kól,i on tak jakby gdzies pod bak szedl,i teraz niewiem czy tam jest jakis trojnik,czy trzeba sciagac bak by sie do niego dostac? Pozdrawiam i proszeo pomoc

karwoj25
24-05-2015, 21:21
teraz niewiem czy tam jest jakis trojnik
nie ma tam żadnego trójnika. Odkręcałeś te przewody i nie wiesz co tam było? :roll:

chamulcowe
:roll:

marecki1982
24-05-2015, 21:50
to jak to jest idzie taki przewod sztywny kolo baku i idzie do jednego i do drugiego kola i laczy sie na tej belce i wchodzi do tego krutkiego gumowego przewodu gietkiego,

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

odkrecalem przewody tuz za bebnem i jest kawalek gumowego przewodu i pozniej od tego gumowego wychodzi ten sztywny przewod i gdzies takjakby pod bakiem szedl,i wychodzi z drugiej strony i idzie do drugiego kola,tez do tego gumowego krotkiego przewodu,

karwoj25
24-05-2015, 22:20
Każde koło ma osobne przewody. Jeśli jest korektor siły hamowania na belce to tam jest punkt wspólny.
Zanim wyślesz kolejnego posta to postaraj się go napisać normalnie, bo na razie to nie wiem o co Ci chodzi :/

marecki1982
24-05-2015, 22:29
No troszke zamieszalem chodzi mi o ten przewod co idzie z tylu samochodu od jednego i od rugiego kola i idzie tak jaby pod bakiem,i niewiem gdzie on ma polaczenie czy moze byc pod bakiem,jeszcze dodam ze moje auto punto 2 2000r najzwyklejsza wersja bez abs

loganisko
31-05-2015, 18:59
Czemu tak się upierasz przy tym trójniku? Najprościej to otwórz maskę, zerknij na pompę hamulcową i zobacz ile przewodów od niej odchodzi. Powinny cztery. Potem idź ich tropem i zobaczysz po której stronie dochodzą na tył i w którym miejscu się rozdzielają. Jeśli masz do nich dostęp tylko od przodu auta gdzie wchodzą pod bak i niewiadomo co jest pod nim, to najprościej i najszybciej (wiem to z autopsji), jest odkręcić bak i będziesz mieć wszystko na widoku. Czasem lepiej odkręcić dwie rzeczy więcej i szybciej skończyć prace, niż dumać i kombinować jak to zrobić żeby się nie narobić (a czas leciiii...)

pajel
02-06-2015, 09:01
nawet jest 6 trójników... zamiast wziąć się do roboty, to lepiej siedzieć i czekać na gotową odpowiedź...