PDA

Zobacz pełną wersję : Fiat Croma 2009 Emotion 150 KM vat 23%



Witek@
09-05-2015, 17:43
Witam,

Posiadam na sprzedaż Fiata Cromę z 2009 roku w najbogatszej wersji wyposażenia Emotion. Auto zostało sprowadzone do

Polski w 2012 i jestem jego pierwszym krajowym właścicielem.

W ostatnim czasie wymieniona została turbina,intercooler,klocki i tarcze hamulcowe

rozrząd był robiony przy przebiegu 195000.

Auto stoi na nowych oponach

Uniroyal Rainsport 3 215/55R17 94 Y FR

Silnik kilka dni temu zalany syntetycznym olejem

valvoline maxlife 10w40 + nowe filtry

Jak widać aktualnie auto nie potrzebuje żadnych inwestycji,jest przygotowane do codziennej pracy

Auto zostało zakupione na firmę więc sprzedaję z FV 23%

Na wszystkie zakupy części do auta posiadam dowody kupna.

Na koszt kupującego możliwa wizyta w każdej stacji kontroli pojazdu jaki ASO Fiata

Zainteresowanym poważnie nabywcą, nie targującym się dołożę

opony zimowe po przebiegu ok 12 000 km z bieżnikiem 6mm

NOKIAN 215/55R16 98V XL WR A3

Na pytania chetie odpowiem pod numerem telefonu

537 334 048

Więcej zdjęć :
https://www.flickr.com/photos/131746888@N05/

lukq
10-05-2015, 14:48
Podaj cenę i będzie wszystko ok;)

Witek@
10-05-2015, 15:10
Witam,
Widzę,że o takim drobiazgu jak cena zapomniałem ;-) Mało tego auto wystawiłem w dziale z częściami.Proszę moderatora o przeniesienie tematu do działu "sprzedam auto".
Cena brutto na FV 23 % to 32000 pln

pezet3
11-05-2015, 19:42
Tak zapytam z ciekawosci, czemu Crome zalales olejem 10w40? Taka specyfikacja oleju to zabojstwo dla tego silnika...

Witek@
12-05-2015, 01:24
10w40 do diesla to zabójstwo dla tego silnika ?? Nie sądzę....

bzykol
12-05-2015, 13:10
To się mylisz. 10w40 to zabójstwo.

Witek@
12-05-2015, 21:53
Małą korekta wlany olej to valvoline durablend 10w40.taki widniej na fakturze ....to też zabije mi auto ?

bzykol
13-05-2015, 10:17
To są półsyntetyki, które mają dużo niższą płynność na zimno. W ogóle mają niższą płynność i słabiej penetrują. Nie mówiąc już o właściwościach smarnych i czyszczących w takich elementach jak np turbo.

Witek@
13-05-2015, 10:24
To są półsyntetyki, które mają dużo niższą płynność na zimno. W ogóle mają niższą płynność i słabiej penetrują. Nie mówiąc już o właściwościach smarnych i czyszczących w takich elementach jak np turbo.

Myślę,że nic się nie stanie...to nie jest moje pierwsze auto zalane tym olejem a włoskimi jtd przejechałem przez ostatnie 10 lat z 600 tys km więc olej zmieniałem
ok 40 razy. W tym w Lybrze 1,9 jtd ok 100 tys właśnie na 10w40.....Pozdrawiam

bzykol
13-05-2015, 10:37
Specyfikacja producenta mówi co innego. Próbujesz porównywać lybrę do cromy... hmmm... śmiałe porównanie. Ale ok, przecież to Twoje auta i Twoje silniki. Niech służą

PrzemaxZ
13-05-2015, 14:54
Troche off topic...

Moja Marea 1.9 JTD od 250 tys km zalewana jest polsyntetykiem Mobila (obecnie sie to nazywa Mobil 2000) zmienianym co 10-12 tys km.

Obecnie na blacie 310 kkm, hula az milo, turbo i silnik nie dotykane od nowosci (az sie boje pisac;)

Rozumiem ze to starszy silnik i bez DPF, ale moje doswiadczenia z polsyntetykiem nie sa zle.