Zobacz pełną wersję : Bravo 1.8 LPG szarpanie, dławienie
Trzciona
22-04-2015, 22:50
Witajcie. Mój problem z Bravo polega na tym że auto gdy jest zasilane benzyną przy niskich obrotach nie ma mocy, dławi się, strasznie szarpie. Dopiero gdy pedał gazu jest wciśnięty ponad połowę zakresu a obroty osiągną ponad 2 tysiące , auto w miarę zaczyna przyśpieszać, lecz i tak nie jest to szczyt jego możliwości. Zaś gdy auto idzie na LPG(sekwencja) nie ma takiego problemu, nie dławi się, obroty nie faulują ma ładne przyśpieszenie. Jakieś sugestie co może być przyczyną? Możliwe jest że łapie gdzieś powietrze i przez to go dusi ale jest to odczuwalne jedynie na benzynie?
Dr House
23-04-2015, 23:06
podpinam się pod temat, też mam problemy z szarpaniem, jednak nie mam gazu. Dokładnie te same objawy..
Witam
U mnie w 1.2 16v miga check i auto czasem tak się dławi i lekko szarpie, wtedy miga check. Co to może być i czym się różnią sytuacje gdy check się pali ciągle a kiedy miga?
pozdrawiam
Podkopnik
24-04-2015, 09:19
Trzciona i dr huse Świece i przewody wysokiego napięcia do sprawdzenia . Kiedy ostatnio były wymieniane???
Ja z kolei w swojej marei 2.0 20v mam na odwrót na benzynie jest ok ale zaraz jak auto przełączy sie na gaz a wtedy silnik nie jest jeszcze dogrzany to mi szarpie na niskich obrotach. Dopiero jak silnik złapie temp to problem znika więc musze sprawdzić świece . Najpierw je przeczyszcze i wyreguluję odstęp elektrody a jak nie pomoże to wymiana.
1.8 i 2.0 nie mają przewodów WN..
Na moje albo coś z paliwem albo się mapy tak rozjechały..
Dr House
24-04-2015, 15:48
Kable, świece nowe. Podejrzana na kompie wyszła mi lambda, ale nie wiem czy to jest to. Obroty mi nie falują natomiast od 1500 - 2500 tys po wciśnięciu pedału gazu szarpie na 1 i 2..
na dwójce w zakresie 1500-2500 tys silnik słabnie. Już nie daje rady, męczy strasznie..
Kable wymienione nie mogą być ludzie bo w 1.8 ich nie ma! Uszkodzenie lambdy bym wykluczył - miałem padniętą w tym motorze i prócz kontroldki na desce (i to nie zawsze) nic innego się nie działo.. Sprawdź dolot i (przede wszystkim rurę z odmą) i ew. przepływkę podmień..
Dr House
25-04-2015, 11:06
W moim drugim bravo są, mówię o 1.2 80 16V. Bo tego auta dotyczy problem, u siebie mam 2.4.
Przeczyściłem cewkę i kable, na razie problem ustąpił.
Serdecznie przepraszam, że nie ogarnąłem modelu silnika w jakim występuje problem.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję ja wskazówki :)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.