Zobacz pełną wersję : Bravo 1.9 jtd Serwo hamulcowe
Siema. Padło mi serwo..objawy twardy pedał przy zapalonym silniki, gdy go wciskam to jest dźwięk taki jakbym pompował piłkę bądź rower tak zwykłą pompką.. serwo, bo co innego ? Mam pytanie odnośnie używanego, bo raczej bez sensu kupować nowe, które kosztuje parę stówek. Wiem, że jest różne do diesla i do benzyny, ale czy jest też różne w zależności od tego czy auto ma ABS? Czekam na odpowiedzi, bo nie wiem jakiego mam szukać, a chciałbym jak najszybciej to zrobić
serwo, bo co innego ?
Jeszcze może być pompa podciśnienia, albo dziurawy wąż. Poszukaj jak to sprawdzić.
ej dobra bo teraz to zgupiałem...stało mi się to bodajże w czwartek i od tego czasu jechałem 2 może 3 razy autem...i wydawało mi się że pedał jest cały czas tak samo twardy jak na wyłączonym silniku....teraz sprawdziłem, podpompowałem pedał na wyłączonym, aż prawie nie chciał się wciskać, zapaliłem silnik i pedał poszedł w dół, nie tak głęboko jak było wcześniej, ale dość wyraźnie poszedł w dół, przejechałem się po mieście z 3 km do sklepu i na światłach próbowałem pompować pedał, ale nie zauważyłem żeby twardniał na maksa....chyba powinienem się dokładnie przyjrzeć wężom, bo to trochę tak jakby było niepełne wspomaganie. Tylko możecie mi jakoś nakreślić którym wężom dokładnie mam się przyjrzeć, nie ukrywam z serwem mam do czynienia pierwszy raz, zresztą tak jak z całym układem hamulcowym, dopiero od roku mam własne auto. Siła hamowania jest okej, płynu nie ubywa.
Pompa hamulcowa przykręcona jest do serwa. Z serwa wychodzi przewód z plastikowym zakończeniem osadzony na gumowej uszczelce. Na drugim końcu tego przewodu jest pompa . Powodzenia.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.