pezet3
09-03-2015, 18:36
Witajcie panowie,
dzisiaj miałem wymieniane podkładki pod wtryskiwaczami, po tym wszystkim auto odpaliło i przeszło w tryb awaryjny. Błąd niskiego ciśnienia na listwie który wywaliło został skasowany i już sie nie powtórzył. Auto odpala ładnie ale czuc minimalne szarpniecia.Sprawdziłem korekty wtrysków i różnią się od tych sprzed 3 dni.
Wiem że wtryski zostały zamienione miejscami, każdy ma swój kod IMA przypisany do cylindra i jest zapisany w centralce. Zczytałem kod IMA z wtryskiwaczy zaczynając od rozrządu ( czy I cylinder liczony jest od strony RORZĄDU ????) i fizycznie wygląda to tak :
I wtryskiwacz - 8sad6x7aa
II wtryskiwacz -arsk5f5aa
III wtryskiwacz - aiiec27aa
IV wtryskiwacz - 881k7k7aa
a tak to wygląda w centralce ( odczyt przez FES)
I wtryskiwacz - aiiec27aa
II wtryskiwacz -8sad6x7aa
III wtryskiwacz - arsk5f5aa
IV wtryskiwacz - 881k7k7aa
Zamianie uległy 3 pierwsze wtryskiwacze.
Tak wyglądały korekty przed : a tak po :
I cyl 0,48mm3/w 0,01 mm3/w
IIcyl 0,15mm3/w - 0,98mm3/w
III cyl - 0,23mm3/w 0,58mm3/w
IVcyl - 0,40mm3/w 0,37mm3/w
W FES jest opcja przypisania kodów IMA, pozmieniałbym w centralce miejsca wtryskiwaczy, pytanie czy może coś sie stać czy zostawić tak jak jest?
dzisiaj miałem wymieniane podkładki pod wtryskiwaczami, po tym wszystkim auto odpaliło i przeszło w tryb awaryjny. Błąd niskiego ciśnienia na listwie który wywaliło został skasowany i już sie nie powtórzył. Auto odpala ładnie ale czuc minimalne szarpniecia.Sprawdziłem korekty wtrysków i różnią się od tych sprzed 3 dni.
Wiem że wtryski zostały zamienione miejscami, każdy ma swój kod IMA przypisany do cylindra i jest zapisany w centralce. Zczytałem kod IMA z wtryskiwaczy zaczynając od rozrządu ( czy I cylinder liczony jest od strony RORZĄDU ????) i fizycznie wygląda to tak :
I wtryskiwacz - 8sad6x7aa
II wtryskiwacz -arsk5f5aa
III wtryskiwacz - aiiec27aa
IV wtryskiwacz - 881k7k7aa
a tak to wygląda w centralce ( odczyt przez FES)
I wtryskiwacz - aiiec27aa
II wtryskiwacz -8sad6x7aa
III wtryskiwacz - arsk5f5aa
IV wtryskiwacz - 881k7k7aa
Zamianie uległy 3 pierwsze wtryskiwacze.
Tak wyglądały korekty przed : a tak po :
I cyl 0,48mm3/w 0,01 mm3/w
IIcyl 0,15mm3/w - 0,98mm3/w
III cyl - 0,23mm3/w 0,58mm3/w
IVcyl - 0,40mm3/w 0,37mm3/w
W FES jest opcja przypisania kodów IMA, pozmieniałbym w centralce miejsca wtryskiwaczy, pytanie czy może coś sie stać czy zostawić tak jak jest?