Zobacz pełną wersję : problem z odpaleniem Brava
ANDRZEJ11111
03-03-2015, 16:02
Witam ,po wymiane akumulatora auto rzucilo palenie,same zamykaja sie drzwi,mrugaja awaryjne i czerwona kontrolka alarmu.Auto swiezo zakupione nie mam pilota i malego kluczyka do wylaczenia alarmu pod maska
Mysle ze tu wlasnie jest problem,prosze o podpowiedz jak pominac i wylaczyc calkowicie to ustrojstwo(alarm)
dzieki
Czytasz schemat? W książce jest schemat alarmu. Jeżeli nie to stacyjka awaryjnego wyłączenia alarmu posiada 3 przewody, wszystkie czarne . Jeden podaje sygnał i w zależności od położenia stacyjki jednym z dwóch pozostałych sygnał płynie z powrotem do centralki alarmu. Kwestia zwarcia dwóch odpowiednich przewodów spowoduje awaryjne wyłączenie alarmu.
Zacznij od określenia jaki to alarm (fabryczny, czy jakiś inny). Jeśli dokładany to jest szansa, że wystarczy odpięcie centralki. A jeśli nie pomoże, to znajdziesz sobie schemat i będziesz wiedział co zmostkować, żeby zapalił. Jeśli fabryczny, to kolega już wyżej napisał.
ANDRZEJ11111
06-03-2015, 21:41
Zacznij od określenia jaki to alarm (fabryczny, czy jakiś inny). Jeśli dokładany to jest szansa, że wystarczy odpięcie centralki. A jeśli nie pomoże, to znajdziesz sobie schemat i będziesz wiedział co zmostkować, żeby zapalił. Jeśli fabryczny, to kolega już wyżej napisał.
Alarm jest dokladany, firmy DIPOL.
A gdzie znajduje sie i jak wyglada centralka alarmu?
A gdzie znajduje sie i jak wyglada centralka alarmu?
Hmm, jak wygląda, wpisz sobie w googla centralka alarmu samochodowego i kliknij w grafikę. Każdy model wygląda trochę inaczej, ale zazwyczaj jest to plastikowe pudełko z wtyczką - czyli jak większość centralek elektronicznych. Częśto na kablach, zaraz przy centralce jest bezpiecznik, albo trzy. W każdym razie, jak to zobaczysz, to na oko widać, że to nie jest fabryczne. Gdzie jest zamontowana - to zależy tylko od inwencji montera, ale na 60% jest gdzieś pod plastikami nad lewą nogą kierowcy, a na 30% za schowkiem. Jeśli osoba montująca się bardzo postarała to będzie gdzieś indziej, ale to jak łatwo wyliczyć raczej nie więcej niż 10% szans.
Wiesz coś więcej na temat tego alarmu? Jakiś model, coś innego jeszcze ?
ANDRZEJ11111
08-03-2015, 18:41
.Pomylilem sie Dipol to zabezpieczenie skrzyni biegow ,alarm jest Cheetah Random + znalazlem na google takie cos,ale jestem zielony i nie wiem jak to obejsc,moge prosic o podpowiedz18973
18976 Czy tak wygląda Twój alarm ? Jeżeli tak to przewody wyprowadzone z górnego lewego rogu ( na rysunku ) odpowiadają za sterowanie przekaźnikiem odcięcia pompy lub zapłonu. odepnij je od przekaźnika, jeżeli go zlokalizowałeś , a pozostałe przy przekaźniku dwa przewody odłącz i zewrzyj ze sobą . Odepnij od centralki długą białą wtyczkę i w drogę.
Z tego schematu wynika, że nie ma oddzielnego przekaźnika, a przekaźnik sterowania odcięciem jest wbudowany w alarm. W taki wypadku wystarczy odciąć i połączyć ze sobą te dwa przewody, od strony instalacji samochodu oczywiście.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.