PDA

Zobacz pełną wersję : problem z odpaleniem Brava



ANDRZEJ11111
03-03-2015, 16:02
Witam ,po wymiane akumulatora auto rzucilo palenie,same zamykaja sie drzwi,mrugaja awaryjne i czerwona kontrolka alarmu.Auto swiezo zakupione nie mam pilota i malego kluczyka do wylaczenia alarmu pod maska
Mysle ze tu wlasnie jest problem,prosze o podpowiedz jak pominac i wylaczyc calkowicie to ustrojstwo(alarm)

dzieki

Q..
03-03-2015, 22:34
Czytasz schemat? W książce jest schemat alarmu. Jeżeli nie to stacyjka awaryjnego wyłączenia alarmu posiada 3 przewody, wszystkie czarne . Jeden podaje sygnał i w zależności od położenia stacyjki jednym z dwóch pozostałych sygnał płynie z powrotem do centralki alarmu. Kwestia zwarcia dwóch odpowiednich przewodów spowoduje awaryjne wyłączenie alarmu.

marcij
03-03-2015, 22:39
Zacznij od określenia jaki to alarm (fabryczny, czy jakiś inny). Jeśli dokładany to jest szansa, że wystarczy odpięcie centralki. A jeśli nie pomoże, to znajdziesz sobie schemat i będziesz wiedział co zmostkować, żeby zapalił. Jeśli fabryczny, to kolega już wyżej napisał.

ANDRZEJ11111
06-03-2015, 21:41
Zacznij od określenia jaki to alarm (fabryczny, czy jakiś inny). Jeśli dokładany to jest szansa, że wystarczy odpięcie centralki. A jeśli nie pomoże, to znajdziesz sobie schemat i będziesz wiedział co zmostkować, żeby zapalił. Jeśli fabryczny, to kolega już wyżej napisał.


Alarm jest dokladany, firmy DIPOL.

A gdzie znajduje sie i jak wyglada centralka alarmu?

marcij
06-03-2015, 21:59
A gdzie znajduje sie i jak wyglada centralka alarmu?

Hmm, jak wygląda, wpisz sobie w googla centralka alarmu samochodowego i kliknij w grafikę. Każdy model wygląda trochę inaczej, ale zazwyczaj jest to plastikowe pudełko z wtyczką - czyli jak większość centralek elektronicznych. Częśto na kablach, zaraz przy centralce jest bezpiecznik, albo trzy. W każdym razie, jak to zobaczysz, to na oko widać, że to nie jest fabryczne. Gdzie jest zamontowana - to zależy tylko od inwencji montera, ale na 60% jest gdzieś pod plastikami nad lewą nogą kierowcy, a na 30% za schowkiem. Jeśli osoba montująca się bardzo postarała to będzie gdzieś indziej, ale to jak łatwo wyliczyć raczej nie więcej niż 10% szans.

Wiesz coś więcej na temat tego alarmu? Jakiś model, coś innego jeszcze ?

ANDRZEJ11111
08-03-2015, 18:41
.Pomylilem sie Dipol to zabezpieczenie skrzyni biegow ,alarm jest Cheetah Random + znalazlem na google takie cos,ale jestem zielony i nie wiem jak to obejsc,moge prosic o podpowiedz18973

Q..
08-03-2015, 21:57
18976 Czy tak wygląda Twój alarm ? Jeżeli tak to przewody wyprowadzone z górnego lewego rogu ( na rysunku ) odpowiadają za sterowanie przekaźnikiem odcięcia pompy lub zapłonu. odepnij je od przekaźnika, jeżeli go zlokalizowałeś , a pozostałe przy przekaźniku dwa przewody odłącz i zewrzyj ze sobą . Odepnij od centralki długą białą wtyczkę i w drogę.

marcij
09-03-2015, 07:53
Z tego schematu wynika, że nie ma oddzielnego przekaźnika, a przekaźnik sterowania odcięciem jest wbudowany w alarm. W taki wypadku wystarczy odciąć i połączyć ze sobą te dwa przewody, od strony instalacji samochodu oczywiście.