PDA

Zobacz pełną wersję : bravo 1.9 td cięzko pali i kopci



irek78
27-02-2015, 12:18
Witam jestem tu nowy i nie znalazłem odpowiedzi w żadnym temacie no bolączki mojego fiacika otóż kupiłem bravo z 98 r 1.9 td 75 koni i zaczął on strasznie kopcić i ciężko palić z rana wymieniłem wtryski na używki gość mówił że na pewno są sprawne auto na nich przez chwile fajnie chodziło i odpalało normalnie jednak nagle zaczęły sie ponownie problemy z kopceniem auto jak by nie za każdym razem dostawało paliwo i sprawia wrażenie że czasami jak by strzelał w tłumik co może być przyczyną pompa wtryskową jest boscha

Mistyk
27-02-2015, 19:17
Jest boscha ale moze to wlasnie ona jest uszkodzona... spr to :)

irek78
03-03-2015, 18:09
a to przez pompę ,może tak kopcić dodam że dym jest jasny

iron64
04-03-2015, 21:55
Jak jest jasny dym to ja bym sugerował zerknąć na poziom płynu chłodniczego. Może to być uszczelka pod głowicą.

krystian750
05-03-2015, 00:00
sprawdź czy się nie zapowietrza

irek78
05-03-2015, 13:43
dym jest szary czasami niebieski zauważyłem że turbo już puszcza olej i cały uklad dolotowy jest własnie w oleju może to być przyczyna płynu nie ubywa i w płynie nie ma również oleju

krystian750
05-03-2015, 14:29
jak jest szaro-niebieski i śmierdzi ropą to wtryskiwacz leje. sprawdź czy się nie zapowietrza. daj weżyk przezroczysty z filtra do pompy wtryskowej. tylko zbrojony i opaski. a to że rury w oleju to normalne. a pozatym odma jeszcze jest wpięta w te węże i z niej też olej się dostaje.

irek78
05-03-2015, 14:51
dym według mnie śmierdzi normalnie spalinami .wtryskiwacze wymienione fakt na używki jeszcze te wężyki sprawdzę i założę tak jak pisałeś i wtedy spróbuje

irek78
08-03-2015, 00:00
przewody założone lecz dalej dymi nie łapie nigdzie powietrza co może być nie tak?

iron64
10-03-2015, 11:32
Chyba tylko odczyt błędów ci pomoże.

irek78
08-04-2015, 22:29
wymieniłem pompę wtryskowa niestety źle naciągnąłem pasek rozrządu chyba mi przeskoczył czy wie ktoś może jak ściągnąć koło dolne żeby zobaczyć i ustawić na znaki w która stronę odkręca się śruba na kole pasowym i torx jak najlepiej zablokować te koło do odkrecenia