Zobacz pełną wersję : Sprężyny tył w MW
MichalStilo
13-02-2015, 08:35
Witam zastanawiam się jak podnieś tył. A pusto jest równo z przodem przy komplecie pasażerów bardzo siada, sprężyny nowe, amortyzatory też. Po założeniu chlapaczy ostro przycieraja
Witam zastanawiam się jak podnieś tył. A pusto jest równo z przodem przy komplecie pasażerów bardzo siada, sprężyny nowe, amortyzatory też. Po założeniu chlapaczy ostro przycieraja
Jakiej firmy dałeś sprężyny na tył? Każde inne niż orginał (licz 300zł szt) siadają, nie mówiąc już o obciążeniu pasażerami z tyłu - wtedy jest bardzo nisko. Oryginał załatwia sprawę.
Mam ten sam problem. mam nowe sprężyny-do MW są sprężyny HD (heavy duty) czyli wzmacniane-żadne inne nie zdają egzaminu.
Ja wymieniłem sprężyny, potem po półtora roku wymieniłem na inne lepsze na gwarancji pod pretekstem, że usiadły ale nadal jest to samo.
Wsiadają dwie osoby i bo zawieszeniu ... siedzi jakby słoń usiadł!
tylko oryginały wchodzą w grę do MW :)
MichalStilo
16-02-2015, 08:13
Oryginały zamienników nie uznaje od pewnego czasu, ale dalej jest tak samo, nawet od wersji van jest tak samo, może było by llepiej jakby były tej samej wysokości, ale nie stety choć są grubsze to na wysokość niższe i efekt taki sam jak na wersji cywilnej. Ciekawy jestem jakie były w wersji UPROD
No właśnie miałem problem by znaleźć tej samej grubości sprężyny jak te, które były oryginalne.
Myślę, że najlepiej jest znaleźć rozbitka kombi i od niego kupić. Dziwna sytuacja z tym, myślałem, że tylko ja
mam taki problem a tu jednak ...
MichalStilo
16-02-2015, 10:25
Ale nic Ci to nie da ja kupiłem oryginały i jest tak samo jak na starych
Ale może te, które są na pierwszym montażu są inne/lepsze/twardsze ...
Nie wiem, jak u Was w moim MW, po pęknięciu sprężyny tylnej wsadziłem tam oryginały od wersji normalnej a nie VAN i tył nawet zaraz po wymianie się podniósł. Może to kwestia tego co macie na przodzie, przykładowo jak macie zbyt mocną sprężynę przednią to wysoki przód sprawia, że tył idzie niżej. U mnie zestaw sprężyn monroe przód i oryginał tył sprawdza się bardzo dobrze. W między czasie miałem na tyle monroe ale było kiepsko, oryginał załatwił sprawę. Natomiast po przygodach z przodem uważam, że monroe jest optymalnym wyborem. Ori pękło dwukrotnie, Lesjoferos siadał bardzo, a na monroe od dwóch lat ok.
MichalStilo
16-02-2015, 14:29
Jest tak samo przynajmniej w moim przypadku,zastanawiam się nad sprezynami od wersji UPROD, podobno tam są wyższe. Ile wytrzymały ci te przednie oryginalne?
Mi przednia strzeliła przy .. około 250 tys km...
Jedna ori przód wytrzmały 2 lata czyli coś koło 50kkm. Z tego co ja kojarzę a dowiadywałem się kiedyś nawet na infolinii FAP to do MW są tylko zwykłe lub wzmacniane VAN. Uproad chyba ma tą samą zawiechę.
MichalStilo
17-02-2015, 06:03
W katalogu części fiat jest inny numer wwiec są inne tylko czy wyższe, tego nie wiem, wiem tylko tyle ze w testach mówiono o 4cm wyższym zawieszeniu, koszt takiej sprężyny to 330zl,zwykła 280 a do vana 350.Ciekawe ile u mnie wytrzyma narazie rok ok
MichalStilo
12-03-2015, 06:44
Tyl podniesiony.Sprezyna od wersji van+podkladka z polieturanu.Dwa centymetry wyzej i juz tak nie siada przy komplecie pasazerow
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.