krzychu86
12-02-2015, 17:35
Witam, podczas wczorajszej jazdy nagle komunikat stop engine no brake fluid, od razu do sklepu , dolewka płynu, przejechałem max 10km znowu to samo, pojechałem rano do mechanika i niespodzianka.....
-z prawej strony cieknie z tłoczka
-lewa strona wyciek z zacisku
od pół roku brak ręcznego
-diagnoza zaciski zacisnięte przy nie nie zaciśniętym hamulcu ręcznym i oczywiście nie trzymają bo koła się kręcą...
w prawych kole jeden klocek jak nówka drugi praktycznie zdarty do ogranicznika(według mechanika także wina zacisku zapieczenia)
Zaciski mają przejść regeneracje w sobotę auto do odebrania(regeneracja ponieważ nowe 600-800 zł)
Podobno po regeneracji zacisków ręczny ma działać oraz ma nie ciec... oraz po wyczyszczeniu tarcz i założeniu nowych klocków ma wszystko być ok...
Wierzyć mechanikowi?? Do tej pory wszystko naprawiał robił ok... ale co ma zacisk do nie równego zużywania klocków....
Dodam nie ściągało nigdy przy hamowaniu co sugerował mi
-z prawej strony cieknie z tłoczka
-lewa strona wyciek z zacisku
od pół roku brak ręcznego
-diagnoza zaciski zacisnięte przy nie nie zaciśniętym hamulcu ręcznym i oczywiście nie trzymają bo koła się kręcą...
w prawych kole jeden klocek jak nówka drugi praktycznie zdarty do ogranicznika(według mechanika także wina zacisku zapieczenia)
Zaciski mają przejść regeneracje w sobotę auto do odebrania(regeneracja ponieważ nowe 600-800 zł)
Podobno po regeneracji zacisków ręczny ma działać oraz ma nie ciec... oraz po wyczyszczeniu tarcz i założeniu nowych klocków ma wszystko być ok...
Wierzyć mechanikowi?? Do tej pory wszystko naprawiał robił ok... ale co ma zacisk do nie równego zużywania klocków....
Dodam nie ściągało nigdy przy hamowaniu co sugerował mi