zurek34
02-02-2015, 10:50
Witam,
na wstępie zaznaczam, że jestem zielony w kwestii mechaniki pojazdów. Kupiłem jakiś czas temu fiata bravo ii 1,9 multijet rok 2007. Wymieniłem akumulator, bo stary był śmieciem. Dzisiaj rano samochód nie chciał mi odpalić. Dodam, że akumulator, który włożyłem ma 55ah (ponoć mało). Generalnie od dwóch tygodni nie było problemu. Dzisiaj rano przekręcam kluczyk, kręcę go i nic, akumulator nie zdycha, bo cały czas kręci. Słychać tylko od niego delikatne stukanie i jak go kręcę miga kontrolka silnika. Czy problem leży w baterii ? Czy mam się nastawiać na coś innego ? ( Przepraszam, być może mój opis może być niezrozumiały, co jest efektem nieznajomości dziedziny )
Niemniej jednak dzięki za jakąkolwiek pomoc.
na wstępie zaznaczam, że jestem zielony w kwestii mechaniki pojazdów. Kupiłem jakiś czas temu fiata bravo ii 1,9 multijet rok 2007. Wymieniłem akumulator, bo stary był śmieciem. Dzisiaj rano samochód nie chciał mi odpalić. Dodam, że akumulator, który włożyłem ma 55ah (ponoć mało). Generalnie od dwóch tygodni nie było problemu. Dzisiaj rano przekręcam kluczyk, kręcę go i nic, akumulator nie zdycha, bo cały czas kręci. Słychać tylko od niego delikatne stukanie i jak go kręcę miga kontrolka silnika. Czy problem leży w baterii ? Czy mam się nastawiać na coś innego ? ( Przepraszam, być może mój opis może być niezrozumiały, co jest efektem nieznajomości dziedziny )
Niemniej jednak dzięki za jakąkolwiek pomoc.