PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z LPG, gaśnie, wskazówka od temperatury idzie na czerwone pole



sewi20
27-01-2015, 18:50
Witam, zaczela sie dziac u mnie dziwna rzecz. Otoz rano jak zapale auto i przejade kilkaset metrow wskazówka temperatury silnika pomalu idzie w gore az dochodzi prawie na czerwone pole, wtedy tez auto jak wrzuce na luz lubi zgasnac zwlaszcza na gazie lub szarpie i gasnie a potem mam problem z odpaleniem, po przejechaniu znowu kilkudziesieciu metrow nagle opada do prawie minimum i juz jedzie.

miszczu77
28-01-2015, 20:53
Trochę brak tu logiki, temat jest "nagle wysokie obroty", a w treści "szarpie i gaśnie". Może dokładniej opisz, o co chodzi.

sewi20
28-01-2015, 22:44
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem, trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, na benzynie odpala latwiej.

markshall
28-01-2015, 23:06
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem, trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, na benzynie odpala latwiej.
I co to ma wspólnego z wysokimi obrotami, jak nazwałeś temat?

karwoj25
28-01-2015, 23:21
Zgłaszam kandydaturę na temat miesiąca :D dawno się tak nie uśmiałem :)

_adi
31-01-2015, 19:32
Z tematem kolega faktycznie sie nie wstrzelił :smile: . Ale tak na powaznie to Sewi masz problem - na poczatek - sprawdzałeś czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia? Wentylator działa poprawnie?

sewi20
01-02-2015, 23:50
nie sprawdzalem odpowietrzenia ani wentylatora, zaczne od tego

miszko
02-02-2015, 09:33
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem



sprawdzałeś czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia?

I właśnie w tym kierunku bym szedł. Do reduktora gazu musi dochodzić ciepła woda z układu chłodzenia. Skoro masz problemy z LPG to pewnie reduktor zamarza, bo masz zapowietrzony układ chłodzenia.
Zacznij od tego. A co do tematu - to poprawimy go, bo jest mylący.

sewi20
03-02-2015, 00:37
a jak sie odpowietrza taki uklad chlodniczy ?

KOBRA
03-02-2015, 08:49
Jedna plastikowa śruba powinna być na górze chłodnicy,druga między silnikiem, a grodzią tylną na przewodzie do nagrzewnicy .

sewi20
03-02-2015, 10:12
i co poodkrecac te sruby i tyle ?

_adi
03-02-2015, 10:26
Tutaj jest to fajnie opisane(zdjęcie zapożyczone z innego forum) Fotosik.pl | Hosting zdjęć (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1fe1d34cc9fe1c71.html)
Z tego co tu wyczytałem zapomnieli o nagrzewnicy - podczas odpowietrzania musisz jeszcze ustawić temperature w samochodzie na maksa, tak aby otworzyć nagrzewnicę. Jak tego nie zrobisz nie bedziesz miał ogrzewnia :) i kup od razu płyn chłodniczy. Normalnie powinien być Paraflu(ja mam czerwony, w benzynach widziałem że uzywali niebieskiego). Jak nie jesteś pewnien co masz lepiej wymienić cały płyn - ile go wchodzi w 1,6 nie wiem.

sewi20
03-02-2015, 10:58
dzieki za pomoc