Zobacz pełną wersję : Problem z LPG, gaśnie, wskazówka od temperatury idzie na czerwone pole
Witam, zaczela sie dziac u mnie dziwna rzecz. Otoz rano jak zapale auto i przejade kilkaset metrow wskazówka temperatury silnika pomalu idzie w gore az dochodzi prawie na czerwone pole, wtedy tez auto jak wrzuce na luz lubi zgasnac zwlaszcza na gazie lub szarpie i gasnie a potem mam problem z odpaleniem, po przejechaniu znowu kilkudziesieciu metrow nagle opada do prawie minimum i juz jedzie.
miszczu77
28-01-2015, 20:53
Trochę brak tu logiki, temat jest "nagle wysokie obroty", a w treści "szarpie i gaśnie". Może dokładniej opisz, o co chodzi.
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem, trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, na benzynie odpala latwiej.
markshall
28-01-2015, 23:06
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem, trzeba dlugo krecic rozrusznikiem, na benzynie odpala latwiej.
I co to ma wspólnego z wysokimi obrotami, jak nazwałeś temat?
karwoj25
28-01-2015, 23:21
Zgłaszam kandydaturę na temat miesiąca :D dawno się tak nie uśmiałem :)
Z tematem kolega faktycznie sie nie wstrzelił :smile: . Ale tak na powaznie to Sewi masz problem - na poczatek - sprawdzałeś czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia? Wentylator działa poprawnie?
nie sprawdzalem odpowietrzenia ani wentylatora, zaczne od tego
po dluzszym postoju podczas jazdy na benzynie lub na gazie wskazowka temp silnika podnosi sie praweie na czerwone pole po czym po kilku chwilach opada i wtedy podczas wrzucenia na luz auto gasnie i na gazie jest problem z odpaleniem
sprawdzałeś czy nie masz zapowietrzonego układu chłodzenia?
I właśnie w tym kierunku bym szedł. Do reduktora gazu musi dochodzić ciepła woda z układu chłodzenia. Skoro masz problemy z LPG to pewnie reduktor zamarza, bo masz zapowietrzony układ chłodzenia.
Zacznij od tego. A co do tematu - to poprawimy go, bo jest mylący.
a jak sie odpowietrza taki uklad chlodniczy ?
Jedna plastikowa śruba powinna być na górze chłodnicy,druga między silnikiem, a grodzią tylną na przewodzie do nagrzewnicy .
i co poodkrecac te sruby i tyle ?
Tutaj jest to fajnie opisane(zdjęcie zapożyczone z innego forum) Fotosik.pl | Hosting zdjęć (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/1fe1d34cc9fe1c71.html)
Z tego co tu wyczytałem zapomnieli o nagrzewnicy - podczas odpowietrzania musisz jeszcze ustawić temperature w samochodzie na maksa, tak aby otworzyć nagrzewnicę. Jak tego nie zrobisz nie bedziesz miał ogrzewnia :) i kup od razu płyn chłodniczy. Normalnie powinien być Paraflu(ja mam czerwony, w benzynach widziałem że uzywali niebieskiego). Jak nie jesteś pewnien co masz lepiej wymienić cały płyn - ile go wchodzi w 1,6 nie wiem.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.