Zobacz pełną wersję : Jak zdemontować boczne błotniki i dobrze je ponownie spasować?
witam,
Mam bravo 2007r. Obydwa błotniki przy styku ze słupkiem mają ok 1,5 mm przesunięcia na zewnątrz. Troche mnie to denerwuje i nie wiem czy samemu się za to zabrać czy jechać do blacharza. Proszę o radę jak odkręcić taki błotnik. Może ktoś ma jakieś doświadczenie z ty problemem?
pozdrawiam
Ja to robiłem w bravo. Zderzak jest wciskany w błotnik do tego błotniki jest klejony ze slupkiem. Zdjęcia dodam jak siade na kompie
więc czekam na jakieś fotki:) nie wiem czy dam sonie z tym rade sam. Dużo jest roboty?
Robota jest dziecinnie prosta
jakbyś mógł mi napisać co po kolei trzeba robić?! i gdzie są jakieś niespodzianki bo nie chciałbym czegoś pourywać.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
jakbyś mógł mi napisać co po kolei trzeba robić?! i gdzie są jakieś niespodzianki bo nie chciałbym czegoś pourywać. I ile czasu Ci to zajęło?
pozdrawiam
zajęło mi to ze dwie godziny bo nie wiedziałem o pewnych kruczkach.
A więc po kolei.
Na początek zdemontuj trójkątną zaślepkę na błotniku bo pod nią jest śruba mocująca błotnik (kolor czerwony) i możesz tą śrubę odkręcić.
zderzak jest na wcisk nie musisz roznitowywać ślizgu na błotniku wystarczy dopchnąć zderzak w kierunku szyby czołowej i odciągać powinien wyskoczyć. Ja roznitowałem ślizg i to mi zajęło najwięcej czasu a było niepotrzebne.
Po otworzeniu maski masz śruby (kolor żółty) jak już masz rozpięty zderzak możesz je odkręcić.
i teraz najciekawsze jak otworzysz drzwi przednie masz chyba ze 2 śruby po ich odkręceniu pozostaje ci odkleić błotnik od reszty auta (kolor niebieski) rób to ostrożnie bo to jakiś twardy sylikon. Jak już uwolnisz błotnik to możesz odpiąć lampkę kierunkowskazu.
18362
18363
dzięki. postaram się wziąć za to w wolnym czasie.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.