PDA

Zobacz pełną wersję : zakup stilo mw



sebiusz
10-01-2015, 18:42
Witajcie , poszukuje stilona jak w temacie z dieslem na dojazdy do pracy ma byc tani w eksploatacji i kropka w zwiazku z tym moje pytanie brzmi czy wrto sie interesowac autem ktore przekroczylo magiczne 200tys km ? czego mozna sie spodziewac przy takim przebiegu jakies ewentualne awarie i problemy ...? za podpowiedzi dziekuje i pozdrawiam

Tosterkovsky
10-01-2015, 19:31
Warto inwestować. Znam stilaki koło 300 tysięcy (300 tysięcy na liczniku, ile mają realnie nikt nie wie :) ) i działają jak nowe.
Do normalnego sprawdzenia samochodu dodałbym jeszcze mocne przetrzepanie (albo po prostu sprawdzenie, czy były wymieniane):
-dwumas + sprzęgło (zazwyczaj padają koło 200 tysięcy, czyli jak nie było wymieniane to wiesz co się może popsuć w najbliższym czasie)
-rurka od intercoolera co przechodzi koło lewego nadkola (newralgiczne miejsce, a zawsze tworzy dodatkowe koszty)
-klimatyzację (dokładnie chodzi mi o aktywatory, czasami lubią paść, a dostęp jest utrudniony)
-pocenie się na łączeniu silnik-skrzynia biegów (nie przeszkadza w niczym, a pomoże zbić cenę)
-czy biegi w żaden sposób nie haczą (oczywiście eliminując sporadyczne przypadki przy 1-ynce oraz wstecznym) ;)
-i można sprawdzić też czy działa termostat (słaby punkt w tym silniku, a nowy to koszt koło 300zł... oczywiście ludzie wymyślili też i na to sposób, który mieści się w kosztach 25zł)

Ogólnie JTD po 200 tysiącach dopiero dociera się :D

Rodżer
12-01-2015, 12:17
Lybra którą miałem wcześniej (też 1,9 jtd) przy zakupie miała ponad 360 tys. (oczywiście skręcone do 180 :) ) i u mnie przekroczyła 400 tys. Robiłem koło dwumasowe, sprzęgło i parę drobiazgów przy osprzęcie - poza tym silnik bez zarzutu, palił od kopa niezależnie od warunków pogodowych, nie brał oleju, nie kopcił i z czego wiem auto wciąż jeździ.

sebiusz
12-01-2015, 22:43
jak widac w Belgii bym popylal nim chodzi o dojazdy do pracy i przy okazji cos wrzucic do bagaznika widzialem kombiaka 2007 209tys km multijet-a zdaje sie one mialy 120koni i jesli nie ma jakis wiekszych problemow ze stilonami po takim przebiegu to warto sie tematem zaineresowac skoro tak , aby dalo sie w miare sprawnie wyprzedzac i tyle klima abs i radio coz wiecej potrzeba, w porownaniu do mojego bylego juz w202 to koszta znikome raczej ;) dzieki serdeczne i szerokosci :D

Tosterkovsky
12-01-2015, 22:50
120 mjtd jest trochę inaczej pobudowany od 115jtd ;) ale nadal to dobry silnik ;)

MichalStilo
13-01-2015, 06:54
Według mnie bardzo dobry, zero problemów jak na razie poza dwu masę, sądą lambda, ego. U mnie to padło, tyle co do silnika. Przed zakupem dobrze posprawdzać

sebiusz
13-01-2015, 21:51
jakie przebiegi macie swoich teraz? a z jakimi kupowaliscie ?

Tosterkovsky
13-01-2015, 22:12
Licznikowo? 205 chyba teraz mam, przejechałem koło 30kkm ;) W komputerze wygląda, że realny przebieg, ale czy taki jest to nikt nie wie :D

qronax
13-01-2015, 22:39
W moich rekach auto zrobilo 85kkm a kupilem jak mialo 180kkm. W tym czasie regeneracja turbiny, termostat, swiece, zatkanie egr i wymiana czujnika cisnienia. Tak to silnik chodzi jak talala :D

Stanjot
14-01-2015, 00:02
Ja kupiłem 1,9 JTD z przebiegiem 260 kkm; przejechałem 40 kkm i wszystko gra.. nic istotnego nie robiłem...

sebiusz
14-01-2015, 00:15
zeby kurde nie bylo ze ze po zakupie cos wylezie turbina, wtryski czy dwumas bo bedzie klops

Tosterkovsky
14-01-2015, 02:07
Trzeba wszystko posprawdzać (akurat to są raczej łatwo diagnozowalne rzeczy) i tyle :) A, że i siekiera może trafić w kogoś na środku morza... i to się zdarza, przeznaczenia nie oszukasz :P

MichalStilo
14-01-2015, 06:59
Ja jak kupowałem miał 98tyś.Wiec albo stał rok albo cofniety o 100, teraz ma 172.Turbo ok dwu mas wymieniony ego nowy

boch
14-01-2015, 11:14
Wiec albo stał rok albo cofniety o 100
co to za przelicznik? :) i co to ten "ego"? EGR?

qronax
14-01-2015, 11:45
zeby kurde nie bylo ze ze po zakupie cos wylezie turbina, wtryski czy dwumas bo bedzie klops
wszystko spr przed zakupem.
jeśli bedziesz na bieżąco pilnował co się dzieje z turbinką to wystarczy odpowiednio wcześnie ją regenerować - ja dałem 600zł + wymiana płynów

MichalStilo
14-01-2015, 21:49
A taki iż po ssprawdzeniu w serwisie historii auta w 2008 miał przebieg 70tys a w 2011 w styczniu miał 98tys.co się działo z autem od 2008 do 2011nik nie wie, nie ma śladu w histori

sebiusz
16-01-2015, 23:36
dzieki wszystkim poki co nic godnego uwagi zeby chociaz car pass byl ...

Lotos
20-01-2015, 10:53
zeby kurde nie bylo ze ze po zakupie cos wylezie turbina, wtryski czy dwumas bo bedzie klops

TO JA SIE ZAPYTAM: w jakim celu chcesz kupić diesla ? Moim zdaniem powinienes miec benzyne z gazem. Dwumas czy turbo moze wyjść w kaZdym momencie i nie rozumiem zdziwienia.