Zobacz pełną wersję : Diagnostyka Cromy
cinek266
31-12-2014, 13:59
Witam,
Chciałbym zakupi jakiś interfejs diagnostyczny który będzie współdziałał z Croma. Może ktoś poleci jaką aukcje na allegro na ktorej kupie odpowiedni kabel z programem diagnostycznym. Chodzi mi głównie o kasowanie inspekcji serwisowych, olejowy itd. kompletnie sie na tym nie znam dlatego proszę o podpowiedż.
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html)
do tego adapter, Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/adapter-do-interfejsow-elm327-i-kkl-dla-programu-fiatecuscan-typ-1.html) i dianozujesz kazdy modul w cromie.
jw.
mam komplet Viaken i sam sobie jestem diagnostą :lol:
cinek266
07-01-2015, 21:49
Właśnie licytuję na allegro taki kabelek :)
stevenek
09-01-2015, 03:41
Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/nowy-polski-elm327-v2-euroscan-2013.html)
do tego adapter, Viaken.pl: Viaken - elektronika dla motoryzacji (http://viaken.pl/pl/adapter-do-interfejsow-elm327-i-kkl-dla-programu-fiatecuscan-typ-1.html) i dianozujesz kazdy modul w cromie.
A ten adapter to do czego?
maciekpt
09-01-2015, 09:06
MultiECUscan może się połączyć z niektórymi modułami tylko poprzez ELM327/KKL + odpowiedni adapter. Ten, który pokazał pezet3 wystarczy do diagnozy wszystkich modułów w Cromie. Szczegóły można znaleźć tutaj: Multiecuscan - Diagnostics software for Italian cars (http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx)
Ja kupilem ten adapter poniewaz mam bixenon a polaczenie z tym modulem wymagalo wlasnie tego adaptera. Na stronie mulitecuscan tak jak napisal maciekpt jest rozpiska jaki interfejs i ktory adapter do jakiego modulu sluzy. Do tescia GP naszym kablem nie odczytasz zadnego modulu oprocz silnika.
Pozdrawiam
maciekpt
09-01-2015, 09:35
Jak tak patrzę na rozpiskę to do diagnostyki Cromy najlepiej kupić właśnie jakiś interfejs oparty na ELM327, i to na kablu a nie Bluetooth (mam taki) bo ma problemy z połączeniem (MES wykrywa niestabilne połączenie), i do tego taki adapter jak wyżej.
Mam też niebieski kabel KKL z przełącznikiem, specjalnie do MESa, ale nie bardzo się to sprawdza (łączę się tylko z silnikiem i skrzynią).
stevenek
09-01-2015, 17:49
Ja mam zwykly VAG KKL, ktory uzywalem do skodzianki, laczy sie tylko z silnikiem. Musze zainwestowac w ten ELM327 bo reszte sterownikow przydaloby sie sprawdzic. A teb adapter uzywa sie tylko do pozostalych modulow, tzn do laczenia sie z silnikiem trzeba go odpinac?
Ja mam zwykly VAG KKL, ktory uzywalem do skodzianki, laczy sie tylko z silnikiem. Musze zainwestowac w ten ELM327 bo reszte sterownikow przydaloby sie sprawdzic. A teb adapter uzywa sie tylko do pozostalych modulow, tzn do laczenia sie z silnikiem trzeba go odpinac?
Kupujac ten elm'a ktorego masz w viaken laczysz sie z kazdym modulem w cromie. Nie podpinasz zadnego adaptera, chyba ze masz xenon, wtedy podpinasz ten adapter co Ci podalem.
Pozdrawiam
Adapter typ 1 potrzebny jest jeszcze do połączenia z modułem ABS.
maciekpt
09-01-2015, 21:13
I jeszcze "TRW Electric Power Steering" (co to w ogóle jest, wspomaganie?), przynajmniej w wersji 1,9 JTD 16V.
A próbował ktoś tańszego ELMa? Na allegro są od ok. 20 zł
http://multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx pelna lista. Adapter to A1
maciekpt
10-01-2015, 10:11
Wrzuciłem link do tej listy parę postów wyżej
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.