PDA

Zobacz pełną wersję : Punto II - Weryfikacja problemów



Rick
26-12-2014, 00:09
Hej :)
W skrócie.. czy w waszych kropkach również występują takie łączenia?
Czy to normalne - takie jakby gumowe..
1809018091

Druga sprawa to wyciek - co może być powodem? Czy to odma?
18092

I paruje mi lewy reflektor - widzę biały nalot jakby był otwierany i klejony - chyba że to normalne..
18093

marcin.b2508
26-12-2014, 10:33
na łączeniach jest nałożona masa uszczelniająca. stosuje się ją aby połączenia blach były szczelne, nie przedostawała się wilgoć. a co do wycieku, jest to odma. jeśli przewód nie jest uszkodzony to wystarczy ze zaciśniesz go opaską i problem powinien ustąpić.

Rick
26-12-2014, 12:28
Ok - a czy może być zapchana? Warto ją wyczyścić?

Pablo1965
26-12-2014, 16:16
Zaparowany reflektor to efekt nieszczelności,normalnie nie parują.

Rick
26-12-2014, 22:27
Czyli dobrze myślałem :]
A co z odmą?

marcin.b2508
27-12-2014, 18:06
jak będziesz miał rozebrane to możesz ewentualnie ją wyjąć i sprawdzić (przedmuchać).

Rick
28-12-2014, 17:56
Na stacji diagnostycznej sprawność tylnego prawego amortyzator wyniosła 20% - pięknie
Czy ten dźwięk waszym sprawnym uchem może dobiegać właśnie z niego? Skrzypienie + stuk
Raczej dobiega to z obu stron..
https://www.youtube.com/watch?v=UhY0386TpGc&feature=youtu.be

Pablo1965
28-12-2014, 20:19
Na bank amortyzator,u mnie skrzypiał a miał prawie 40%,po wymianie nastąpiła cisza,zresztą jeżeli ma 20% to z przeglądem będzie problem.

Rick
29-12-2014, 22:56
Mam dziurę w rurze prawdopodobnie środkowej - czy jest jakakolwiek możliwość żeby to załatać czy raczej trzeba część wymienić na nową..
Wygląda to mniej więcej tak:
18112

Czerwonymi kołami zaznaczone nieszczelności.

Pablo1965
30-12-2014, 20:20
Pewnie w takim miejscu jest też rdza,a rdzy się nie da pospawać tak żeby dobrze trzymało,ja za całą rurę + tłumik dałem 550zł.Nie wiem czy to dużo czy mało ale mam na długo spokój.

Rick
31-12-2014, 21:18
Dużo - mało- zależy jak zrobione :)

Mam dość nietypowy problem..

Przy Bravie spory czas temu wymieniałem amortyzatory tył oraz drążki + końcówki.
Po ustawieniu zbieżności którą robili mi dwa razy bo widzieli problem - muszę delikatnie skręcić kierownicą w prawo aby trzymał prosto.
Opony, wahacze, tuleje, ciśnienie w oponach, koła zamieniałem stronami. - wszystko ok - sprawdzał również zaufany diagnosta.


Taka sama sytuacja pojawiła się w Punto 2 - po wymianie amorków na nowe.
Również wszystko sprawdziłem.

Gdy wyprostuję kierownicę samochód schodzi w lewo- I Brava i Punto 2

Wcześniej Punto 2 jechał pięknie prosto.

Rick
01-01-2015, 03:21
Ponoć kąt wyprzedzenia zwrotnicy może mieć na to wpływ..

DaroLU
01-01-2015, 22:37
Jeśli chodzi o parujące reflektory punto2 to wada fabryczna w modelach do 2002r potem to naprawiono .....

Rick
11-01-2015, 18:09
Prośba o info czy klekot silnika jest normalny?
Silnik zagrzany - Punto II 1.2 8V 2002 r.

Brak jakichkolwiek szarpnięć itd. działa elegancko - nie kopci/nie faluje itd.
Jedynie dłużej kręci przy odpalaniu ale za pierwszym razem od razu.

https://www.youtube.com/watch?v=4AaO4msjJDU

Pablo1965
11-01-2015, 21:36
Coś wyraźnie klekocze,prawie jak w dieslu,jam mam ten sam silnik tyle że 2005,ale pracuje ciszej,słychać tylko szum.Może panewki tak hałasują,nie jestem fachowcem ale tak to odebrałem.

LaBa
21-01-2015, 01:01
Witam wszystkich,zapaliła sie żółta kontrolka silnika,wyszedł błąd 014160.Czy ktoś wie co to jest?Dzięki za info.

Pablo1965
21-01-2015, 09:20
Sprawdź poziom oleju lub sonda lambda wypala się,sprawdź tą stronę,tam są kody usterek.Fiat | Kody usterek. | FIAT Forum (http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=67907)

LaBa
21-01-2015, 23:25
Dzięki za strone,zaraz sprawdzę.

(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.

Dzięki,już wiem na czym stoje.

marian1368
24-07-2017, 19:41
Witam serdecznie.
Jako, że jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość :lol: .
Mam problem z kropkiem, a mianowicie dzisiaj po przejechaniu 60km w czasie jazdy zgasł mi silnik i już nie odpalił.
W czasie jazdy zachowywał się dziwnie, a mianowicie stracił moc nie szło go rozpędzić powyżej setki, nie reagował na gaz.
Jak go zwiozłem do domu podładowałem akumulator odkręciłem filtr powietrza, a tam o dziwo jak kręcę rozrusznikiem to zamiast zasysać powietrze to leci dym a z wydechu nic.
Ma ktoś jakiś pomysł?

Jeszcze kilka spostrzeżeń.
Z rury która idzie do turbo leci olej (odma) :cheese:
Kropek odpalił jak ściągłem rurę od turbo.
Mam kompletny brak pomysłów.