Zobacz pełną wersję : Punto II - Weryfikacja problemów
Hej :)
W skrócie.. czy w waszych kropkach również występują takie łączenia?
Czy to normalne - takie jakby gumowe..
1809018091
Druga sprawa to wyciek - co może być powodem? Czy to odma?
18092
I paruje mi lewy reflektor - widzę biały nalot jakby był otwierany i klejony - chyba że to normalne..
18093
marcin.b2508
26-12-2014, 10:33
na łączeniach jest nałożona masa uszczelniająca. stosuje się ją aby połączenia blach były szczelne, nie przedostawała się wilgoć. a co do wycieku, jest to odma. jeśli przewód nie jest uszkodzony to wystarczy ze zaciśniesz go opaską i problem powinien ustąpić.
Ok - a czy może być zapchana? Warto ją wyczyścić?
Pablo1965
26-12-2014, 16:16
Zaparowany reflektor to efekt nieszczelności,normalnie nie parują.
Czyli dobrze myślałem :]
A co z odmą?
marcin.b2508
27-12-2014, 18:06
jak będziesz miał rozebrane to możesz ewentualnie ją wyjąć i sprawdzić (przedmuchać).
Na stacji diagnostycznej sprawność tylnego prawego amortyzator wyniosła 20% - pięknie
Czy ten dźwięk waszym sprawnym uchem może dobiegać właśnie z niego? Skrzypienie + stuk
Raczej dobiega to z obu stron..
https://www.youtube.com/watch?v=UhY0386TpGc&feature=youtu.be
Pablo1965
28-12-2014, 20:19
Na bank amortyzator,u mnie skrzypiał a miał prawie 40%,po wymianie nastąpiła cisza,zresztą jeżeli ma 20% to z przeglądem będzie problem.
Mam dziurę w rurze prawdopodobnie środkowej - czy jest jakakolwiek możliwość żeby to załatać czy raczej trzeba część wymienić na nową..
Wygląda to mniej więcej tak:
18112
Czerwonymi kołami zaznaczone nieszczelności.
Pablo1965
30-12-2014, 20:20
Pewnie w takim miejscu jest też rdza,a rdzy się nie da pospawać tak żeby dobrze trzymało,ja za całą rurę + tłumik dałem 550zł.Nie wiem czy to dużo czy mało ale mam na długo spokój.
Dużo - mało- zależy jak zrobione :)
Mam dość nietypowy problem..
Przy Bravie spory czas temu wymieniałem amortyzatory tył oraz drążki + końcówki.
Po ustawieniu zbieżności którą robili mi dwa razy bo widzieli problem - muszę delikatnie skręcić kierownicą w prawo aby trzymał prosto.
Opony, wahacze, tuleje, ciśnienie w oponach, koła zamieniałem stronami. - wszystko ok - sprawdzał również zaufany diagnosta.
Taka sama sytuacja pojawiła się w Punto 2 - po wymianie amorków na nowe.
Również wszystko sprawdziłem.
Gdy wyprostuję kierownicę samochód schodzi w lewo- I Brava i Punto 2
Wcześniej Punto 2 jechał pięknie prosto.
Ponoć kąt wyprzedzenia zwrotnicy może mieć na to wpływ..
Jeśli chodzi o parujące reflektory punto2 to wada fabryczna w modelach do 2002r potem to naprawiono .....
Prośba o info czy klekot silnika jest normalny?
Silnik zagrzany - Punto II 1.2 8V 2002 r.
Brak jakichkolwiek szarpnięć itd. działa elegancko - nie kopci/nie faluje itd.
Jedynie dłużej kręci przy odpalaniu ale za pierwszym razem od razu.
https://www.youtube.com/watch?v=4AaO4msjJDU
Pablo1965
11-01-2015, 21:36
Coś wyraźnie klekocze,prawie jak w dieslu,jam mam ten sam silnik tyle że 2005,ale pracuje ciszej,słychać tylko szum.Może panewki tak hałasują,nie jestem fachowcem ale tak to odebrałem.
Witam wszystkich,zapaliła sie żółta kontrolka silnika,wyszedł błąd 014160.Czy ktoś wie co to jest?Dzięki za info.
Pablo1965
21-01-2015, 09:20
Sprawdź poziom oleju lub sonda lambda wypala się,sprawdź tą stronę,tam są kody usterek.Fiat | Kody usterek. | FIAT Forum (http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=67907)
Dzięki za strone,zaraz sprawdzę.
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Dzięki,już wiem na czym stoje.
marian1368
24-07-2017, 19:41
Witam serdecznie.
Jako, że jestem nowy na forum proszę o wyrozumiałość :lol: .
Mam problem z kropkiem, a mianowicie dzisiaj po przejechaniu 60km w czasie jazdy zgasł mi silnik i już nie odpalił.
W czasie jazdy zachowywał się dziwnie, a mianowicie stracił moc nie szło go rozpędzić powyżej setki, nie reagował na gaz.
Jak go zwiozłem do domu podładowałem akumulator odkręciłem filtr powietrza, a tam o dziwo jak kręcę rozrusznikiem to zamiast zasysać powietrze to leci dym a z wydechu nic.
Ma ktoś jakiś pomysł?
Jeszcze kilka spostrzeżeń.
Z rury która idzie do turbo leci olej (odma) :cheese:
Kropek odpalił jak ściągłem rurę od turbo.
Mam kompletny brak pomysłów.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.