PDA

Zobacz pełną wersję : Odczyt parametrów Fiat ECU



tykt
14-12-2014, 20:44
Witam,
Poniżej załączam wyniki z Fiat Ecu. Może ktoś mi powiedzieć jak to wygląda czy jakieś parametry są niepokojące??? Z góry dzięki wszystkim za pomoc.
17918179191792017921

tykt
15-12-2014, 23:58
Nikt nie chce mi napisać żadnych informacji o mojej cromce ................ :(

mrozek
16-12-2014, 14:33
odometer 0... moze być grzebane przy przebiegu
Masz wersję z dpf - podaj dane odczytane dla dpf
tzn. ile przebiegu ma za sobą od czasu jego zamontowania
ile miał zaznaczonych wymian oleju itd.


pzdr

bzykol
16-12-2014, 15:47
Podepnij się MultiEcuScanem (to nowsza wersja FES). FES może nie ogarniać tego odometra.

adamo
16-12-2014, 17:56
Korekty wtryskiwaczy nie są najlepsze ,ale ostatecznie mogą być , zatankuj b.dobrego paliwa np.schela nitro+ z dodatkami przynajmniej jeden zbiornik i powinny się wyrównać.

mrozek
16-12-2014, 18:42
Korekty wtryskiwaczy nie są najlepsze ,ale ostatecznie mogą być , zatankuj b.dobrego paliwa np.schela nitro+ z dodatkami przynajmniej jeden zbiornik i powinny się wyrównać.

Przy tej temperaturze silnika nie bierze się pod uwagę odczytu korekty wtryskiwaczy.

pzdr

adamo
16-12-2014, 20:21
Przy tej temperaturze silnika nie bierze się pod uwagę odczytu korekty wtryskiwaczy.

pzdr

Czy zimny czy ciepły korekty powinny być bardziej zbliżone.

KOBRA
16-12-2014, 20:29
Korekta wtrysku wcale nie musi określać wady wtryskiwaczy.
Korekta wtrysku służy do wyrównania prędkości obrotowej silnika . Trochę słabsza kompresja ,złe spalanie ,może powodować korektę wtrysku .
Dlatego pomiar korekty ,jest bardziej wiarygodny przy zalecanej temperaturze pracy silnika ,co przy silnikach diesla jest ważne.

boch
16-12-2014, 23:25
odometer 0... moze być grzebane przy przebiegu
Masz wersję z dpf - podaj dane odczytane dla dpf
tzn. ile przebiegu ma za sobą od czasu jego zamontowania
ile miał zaznaczonych wymian oleju itd.


pzdr

Ilość ponownych zapisów wynosi 0, więc jest szansa, że nikt przy przebiegu nie majstrował. Ale faktycznie, może coś wyjaśni zrzut parametrów DPF. Parametr "Przebieg przy ostatniej wymianie DPF" to prawdopodobnie taki nieoficjalny Odometer ;-)

KOBRA
17-12-2014, 09:28
Wersja programu FiatEcuscan 3.6 też może mieć wpływ na brak odczytu.

pezet3
17-12-2014, 10:06
Ilość ponownych zapisów wynosi 0, więc jest szansa, że nikt przy przebiegu nie majstrował. Ale faktycznie, może coś wyjaśni zrzut parametrów DPF. Parametr "Przebieg przy ostatniej wymianie DPF" to prawdopodobnie taki nieoficjalny Odometer ;-)

U mnie ilosc ponownych zapisow jest rowna 2. Ostatnie programowanie bylo we wloszech w styczniu 2013( rok przed sprzedaza). Przebieg u mnie nie ruszany, jedynie dpf ma tetaz przejechane okolo 25 tys km wiec albo byl wymieniony albo czyszczony.
Pzdr

lorak
17-12-2014, 10:06
W opcji Przegląd też jest odometr. Wydaje mi się że jeszcze gdzieś widziałem ale nie jestem pewien.

boch
17-12-2014, 11:06
U mnie ilosc ponownych zapisow jest rowna 2. Ostatnie programowanie bylo we wloszech w styczniu 2013( rok przed sprzedaza). Przebieg u mnie nie ruszany...Pzdr
nie żebym coś sugerował, ale skąd ta pewność?

pezet3
17-12-2014, 11:21
nie żebym coś sugerował, ale skąd ta pewność?

Auto kupione z wypozyczalni dlugoterminowej ALD z ich ksiazka serwisowa, potwierdzona przeze mnie poprzez kontakt z 2 serwisami ktore robily coroczne przeglady. Po za tym ta crome oraz pare innych sprowadzil szwagier z kolega( m innymi biorze od nich deft z krakowa) i ta byla pewna w 100 %.

Pozdr

tykt
19-12-2014, 19:18
Odnośnie korekty wtryskiwaczy i lepszego paliwa. Pisałem na forum niedawno mój przypadek z Vervą. Jakoś zraziłem się do niej, na szczescie skończyło sie na czyszczeniu układu paliwowego i po zalaniu normalną ropą auto chodzi dalej. Doleje jedynie tak jak pisaliście jakiś dodatek. Zobaczymy czy coś sie zmieni w parametrach wtryskiwaczy.

TMK
21-12-2014, 19:44
Dodatki dają tyle ile szampon na porost włosów u łysego... :mrgreen:
Przy plusowej korekcie trzeba wtryskiwacz wyczyścić, przy lejącym dać do regeneracji. Apropo paliwa, leją już tylko na dwóch stacjach obie BP i czasami shell. Mam jeszcze luka po drodze i silnik wyraźnie słabszy jest na ich ropie. Zalewam zwykłą i raz na 4-5 baków tzw premium czyli zwykła i wiadro dodatku dolane na stacji do podziemnego zbiornika ;)

scrabit
21-12-2014, 20:02
Zalezy czego sie oczekuje od takich srodkow.. Ja z kolei w paliwa premium nie wierze. Chce miec paliwo premium? Leje zwykly ON i wlasny dodatek. Przynajmniej wiem co wlewam, w jakiej ilosci a przy tym kosztuje mnie to podbnie jak Verva i inne cuda..