Patryk95
14-12-2014, 20:06
Witam !
Męczy mnie dalej pewna sytuacja i już nie wiem co robić , postaram się opisać sytuacje .
Dostałem od wujka Fiata stilo 1.6 16 v 2003 rok 3 drzwiowego z przebiegiem 77 tysięcy , tam mały przebieg spowodowany jest tym że wujek mało co jeździł. Autko sprawuje się pięknie jednak męczy mnie jeden problem , jest nim problem z płynem chłodniczym .
Przy jeździe typu ponad 100 km można widać że auto wypluwa na korku płyn chłodniczy .
Czytałem że często jest to uszczelka pod głowicą , ale żadnych oznak nie widać na uszczelka , w kopceniu nic nie normalnego nie widać , nie robi się osad w zbiorniczku wyrównawczym oraz przy oleju silnikowym , temperatura w aucie jest taka jak chce , temperatura silnika nie skacze trzyma się równo 90 stopni , wężyki są normalnie naprężone , wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy i korek w aso bo to stwierdził mechanik z 20 letnim stażem , dzisiaj znowu przejechałem te 100 km i znowu , co może być powodem ? źle otwierający się termostat ? dokonywać testów tej uszczelki pod głowicą ? orientujecie się może jaka jest cenna uszczelki i wymiany jej ?
Już naprawdę nie wiem co robić
Męczy mnie dalej pewna sytuacja i już nie wiem co robić , postaram się opisać sytuacje .
Dostałem od wujka Fiata stilo 1.6 16 v 2003 rok 3 drzwiowego z przebiegiem 77 tysięcy , tam mały przebieg spowodowany jest tym że wujek mało co jeździł. Autko sprawuje się pięknie jednak męczy mnie jeden problem , jest nim problem z płynem chłodniczym .
Przy jeździe typu ponad 100 km można widać że auto wypluwa na korku płyn chłodniczy .
Czytałem że często jest to uszczelka pod głowicą , ale żadnych oznak nie widać na uszczelka , w kopceniu nic nie normalnego nie widać , nie robi się osad w zbiorniczku wyrównawczym oraz przy oleju silnikowym , temperatura w aucie jest taka jak chce , temperatura silnika nie skacze trzyma się równo 90 stopni , wężyki są normalnie naprężone , wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy i korek w aso bo to stwierdził mechanik z 20 letnim stażem , dzisiaj znowu przejechałem te 100 km i znowu , co może być powodem ? źle otwierający się termostat ? dokonywać testów tej uszczelki pod głowicą ? orientujecie się może jaka jest cenna uszczelki i wymiany jej ?
Już naprawdę nie wiem co robić