PDA

Zobacz pełną wersję : stilo 1,9 JTD wykres z hamowni seria



skrzyn1
12-12-2014, 19:54
17899



Co o tym sądzicie auto ma 190 tys. kilometrów przebiegu.

oczywiście jest to 115KM.

boch
12-12-2014, 19:59
myślę, że na wiosnę zawitam na hamownię ze swoim ;) poza tym, seryjne 115stki słyną z kilku/kilkunastu nadprogramowych koni i niutonometrów. lać i jeździć :)

lukq
13-12-2014, 14:23
Jaki to był rodzaj hamowni?

yerrusek
16-12-2014, 12:29
115 KM seryjne ma 130KM na rolkach ?
Jeśli to prawda - to nie będę się upierał przy poszukiwaniu 120KM diesla ;)

boch
16-12-2014, 13:19
120stka to po prostu następca 115stki ze zmienionym sterownikiem z CF3 na CF4 (Multijet). w roczniku od 2006 wzwyż istnieje ryzyko występowania w 120 konnej wersji filtra DPF, więc miej się na baczności. 115stka będzie tańsza w eksploatacji - tańsze części.

bzykol
16-12-2014, 14:52
Boch jesteś pewien z tymi tańszymi gratami? Nie będę się upierał, ale mi akurat zestaw sprzęgła z dwumasem tańszy wyskoczył ze 120. Nie wziąłem, bo nie wiedziałem, że są zamienne i teraz żałuję.

yerrusek
16-12-2014, 15:39
Boch - ja mam się mieć na baczności ?

boch
16-12-2014, 17:37
bzykolteż patrzyłem na ceny dwumasy i wydaje mi się że do 115 był tańszy.
yarrusek, tak Ty :) miej się na baczności w przypadku zakupu wersji 120 konnej, bo zdarzają się w nich (tak jak w moim zresztą) DPF. nie jest to specjalnie potrzebna rzecz w aucie ;) no ale jak ktoś chce mieć nowego diesla, to musi się z tym liczyć.

egon
16-12-2014, 18:52
Powiem szczerze, ze jakoś ciężko mi w tą moc uwierzyć "w serii". Moze było cos dłubane i nawet o tym nie wiesz :?: