Zobacz pełną wersję : croma 1.9
Witam wszystkich , jestem tu nowy mieszkam za granica i przegladajac ogloszenia natrafilem na crome(y) z silnikami o mocy od 115(jtd chyba?)przez 120konne do 150konnych nie orirntuje sie ale czy 115 konne to jtd? a pozostale to multijet? dzieki i pozdrawiam
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
prosilbym o porade z tych silnikow nie orientuje sie w zadnym ktory najmniej problematyczny by byl glownie chodzi mi o przedlifty , dzieki za porady i podpowiedzi...
mirek8423
18-11-2014, 17:20
115-stki to były chyba tylko w stilo a w cromach 120-150-200 w dieslu. A na temat awaryjności silników to masz wszystko na tym forum. Tak samo co do wyboru skrzyni biegów, manual czy automat. Wszystko tu jest. Ja też będę kupował cromę i wiem, że chcę 150 ale skrzynię jaką wybiorę to nie wiem, chciałbym automat ale się boję:niewiem: i na razie czytam i chłonę wiedzę.
malutki640
18-11-2014, 19:34
W Cromach były mjety 115 KM w wersji na np. Belgię, to jest to samo co 120 KM na inne rynki, analogicznie 135KM = 150KM.
W niektórych krajach płaci się za ubezpieczenie od mocy silnika, a nie od jego pojemności. Dlatego niektóre silniki mają zdławioną moc.
bartek6622
18-11-2014, 21:45
To nie są te same silniki.
115KM pamięta jeszcze czasy Marei, i nie mam pojęcia jak sobie radę daje w Cromie.
W marei nie było nigdy 115 KM.
Opisany silnik to nic innego jak 120 km, załatwione. Wszystkie Cromy miały mjet
Właśnie ten opis 115 na błotniku wprowadzał w błąd, rzeczywiście silnik 1.8 miał 113 KM ;-)
mowimy o dieslach napewno ? i tak chipa wsadze na 150koni
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
a w ¨Belgii¨ place od pojemnosci silnika od tego czy diesiel czy benzyna czy gaz i od pojemnosci tez , widzialem pare razy silniki 2.0, 136 konne mjet ale to sporadyczne przypadki tak jak zobaczyc Crome na ulicy tutaj...
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
jako ze i tak jaka crome bym nie posiadal to i tak chip ja czeka i tak wiec 120 koni optymalne o ile bedzie ciekawa bo w 115konnych mozna przebierac a przynajmniej czesciej sa w ogloszeniach moze bedzie mnie stac na polifta to bym byl zadowolony 150 kucy plus pakiet zalepic egr i wyciac klapy o ile sie orientuje i mam nadzieje ze glupoty nie walnelem jak cos to przepraszm jako ze dopiero zaczynam chlonac wiedze, dzieki za dotychczasowe posty dobrze jest posluchac kogos obytego w fiatach :)
CzarnyGD
19-11-2014, 00:19
Tak jeszcze na zakończenie, wydaję mi się że najepszą renomę mają wersje 150KM 16v. Ale tak jak mówisz, egr+klapy+ewentualnie pomyśleć o dpf jako pakiet startowy to mus. Inaczej silnik się trochę męczy:)
Taka moja skromna opinia:>
czy wszystkie 150konne maja dpf ?
CzarnyGD
19-11-2014, 10:15
czy wszystkie 150konne maja dpf ?
Nie, są wersje z oraz bez.
17564
o :) a gdzie kody silnika znalezc mozna w cromie ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
o :) a gdzie kody silnika znalezc mozna w cromie ?
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
ups sory system mi sie przywiesil i poszlo podwojnie
maciekpt
19-11-2014, 14:57
Wg instrukcji:
OZNACZENIE SILNIKA
Jest wytłoczone na bloku cylindrów i podaje typ i kolejny numer fabryczny
Wszystkie kody są chyba na tabliczce znamionowej auta. W wersji po fl jest ona zamocowana do belki nad chłodnicą
Wszystkie kody są chyba na tabliczce znamionowej auta. W wersji po fl jest ona zamocowana do belki nad chłodnicą
Ja u siebie tabliczkę znamionową mam w komorze silnika na błotniku po lewej stronie.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.