Zobacz pełną wersję : Wyciek z pompy wspomagania brava 1.2 16v
DanielJas
19-10-2014, 13:50
Jestem wręcz przekonany że wyciek.pochodzi z rozszczelnienia czujnika pompy wspomagania. koszt takiego czujnika to 160-200 zl. Na te chwile nie mogę sobie pozwolić na taki wydatek. Stąd moje pytanie czy znacie jakiś sposób uszczelnienia tego czujnika i czy te czujniki sa montowane tylko do tego silnika czy w innych wersjach też on występuje. Numer katalogowy tego czujnika to 46552699
markshall
19-10-2014, 20:05
Jestem wręcz przekonany że wyciek.pochodzi z rozszczelnienia czujnika pompy wspomagania.
Wyciek jest z samego czujnika czy cieknie z miejsca jego wkręcenia? Niektóre wersje silnikowe miały ten czujnik, ale nie wiem dokładnie które poza 1.2. Zawsze możesz spróbować kupić używaną pompę za 50zł wraz z czujnikiem ;)
DanielJas
20-10-2014, 06:33
Wyciek pochodzi z tej plastikowej Czesci czujnika. Wczoraj zalutowalem ten czujnik od strony gwintu i narazie jest ok.
Razolisterest
20-10-2014, 09:35
Lepiej poszukać używanej pompy w granicach do 100 spokojnie dostaniesz. Poszukaj na bbtp tam jest dużo części
Mi się lekko poci ale przez 40 tyś km nie dolewałem płunu jeszcze bo się poci LEKKO
Szukałbym nowej i nie kombinował z uszczelniaczami. One zaklejają wszystko nie tylko pompę..
_____________
skup samochodów warszawa (http://www.kupiesamochody.pl/warszawa.html)
Witam,
w moim wcześniejszym bravo (silnik 1.2) miałem ten sam problem. Pompy nie wymieniałem, jedynie czujnik. Czujnik ten odpowiada za wysłanie do ecu informacji i obciążeniu układu wspomagania, przez co ecu podaje większa dawkę paliwa, żeby silnik nie zgasł na postoju. Ja u mnie przez parę dni jeździłem na zaklejonym silikonem czujniku.
Możliwe, ze nic się nie stanie jak będziesz na zalutowanym jezdził
DanielJas
26-10-2014, 20:32
Stało się lut padł trzeba kupić nowy
Stało się lut padł trzeba kupić nowy
Szkoda kasy na taki duperel. Ześlepić i jeździć świadomie.
Ten czujnik ma zapobiegać gasnięciu silnika, kiedy kierowca umysli sobie przytrzymanie kierownicy w skrajnym polożeniu. Ale jak się tak zastanowić, to lepiej gdyby go nie było. Lepiej przecież jak silnik zgasnie niż podnosić obroty i dalej katować pompę wspomagania maksymalnym cisnieniem-w ten sposob można ją dość szybko załatwić.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.