Zobacz pełną wersję : Układ sterowania turbiną oraz zawór overbost
Witam
Znalazłem trochę czasu żeby poczyścić w moim nowym nabytku egr czujnik ciśnienia doładowania itp. chciałem jeszcze zerknąć na zawór sterujący pracą turbo gdyż wydaje mi się ze moje auto nie ma tych 105 km... Okazało się że poprzedni właściciel nie dawno wymienił turbo. Z racji tego mam podejżenie że coś było grzebane. Na forum nie mogę znaleźć nigdzie schematu podłączenia tegoż sterowania. U mnie jest ono podpięte w taki sposób że:
wąż 2 i 3 są wpięte tak jak na poniższym rysunku natomiast wąż 4 jest wpięty w kolanko rury do przepływomierza w miejscu gdzie jest wpięta również odma. Na rysunku wygląda to nieco inaczej.
16753
I to jest dla mnie właśnie zadziwiające gdyż nie ma do sterowania turbiną żadnego podciśnienia Czy jest to dobrze podłączone?
Pozdrawiam
Maricn
tomaszchwesiuk
21-09-2014, 20:57
cholera trudny temat patrzyłeś w eper jak być powinno??
Powyższy schemat jest właśnie z epera. Wydaje mi się ze 105 koni powinno jakoś jechać i przyspieszać nawet na 4-5 biegu a u mnie na 4-5 to już tak trochę mało żwawo mu to idzie.
michał_wawa
23-09-2014, 12:30
Hej a ile masz przelatane ? . Może pojedz na hamownie i wyjdzie w wawie to 80zł juz kosztuje .
Mi spadła moc blady strach że to turbina itd a to przypchał się egr i przełowymierz wpadły smieci
U mnie w okolicy nie ma hamowni. A do Wawy mam 350 km ;) a turbina doładowuje do 1500-1600 mBar sprawdzałem za pomocą FESa.
michał_wawa
24-09-2014, 14:11
Jesteś z Brzeg'u koło Wrocławia ? a tam nie ma nigdzie hamowni?
Ja bym pojechał bo miałem 91KM po zabiegach co opisałem 97KM a auto ma 330tys a fabrycznie powinenem mieć 101KM
Pozdrawiam
Michał
Mój rzekomo ma 187 tyś. w co bardzo wątpię. Na naszym rynku nie ma co ufać przebiegom. Zastanowię się na tą hamownią. A powiedz mi kolego czy Twoje doblo z ładunkiem ok 100 kg też na 4-5 biegu przyspiesza już słabo? bo mój na 2-3 fajnie ciągnie ale na 5 to już słabiutko.
Mam też problem w moim doblo z nie równą pracą silnika na wolnych obrotach.
Wyczyściłem już egr, wczoraj chciałem Przepłukać wtryski i układ Preparatem LM 2666
ale w naszych jtd musimy mieć ciśnenie podawane przez pompkę w baku i sprawa się rypła.
Ale zrobiłem wczoraj również próbę przelewową i wyszło tak
1 od rozrządu: 40.2ml
2: 45.2ml
3:40.2ml
4:40.2ml
jak myślicie to kwalifikuje 2 wtrysk do wymiany i jego awaryjności
michał_wawa
25-09-2014, 15:57
Pytanie a jak dymi bo jak wtrysk leje to dymi.
Generalnie moje auto jest odkupione od 1 wł. znajomego i przebieg mam akurat pewny
towaru nie przewoże bo to osobóka sam waże 90 plus jakies laska graty to pewnie bedzie z 200kg miał na pokładie i 170 jedzie bez zająknięcia i przyspiesza dobrze na każdym biegu.
Pozdrawiam
Michał
ja mam blaszaka iprzyspiesza tak do 4 na 5 juz slabo 160 tez jedzie. A co do kopcenia to u siebie nie zauwazylm.
michał_wawa
27-09-2014, 11:44
no jak nie kopci to nie będzie problemu z wtryskami pojechałbym na hamownie wszystko by było jasne. bo tak na oko wymieniać regenerować turbinę to nie warto
Poprzedni właściciel niedawno wymienił turbo. co do nierównej pracy na wolnych obrtach to zauwayłem że po osiagnięciu 54*C silnik zaczna pracować równo.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.