PDA

Zobacz pełną wersję : Bravo 1.4 Multiair 140KM czy T-JET 150KM? - trwałość silnika.



mrozek
24-08-2014, 12:19
Witajcie,

zastanawiam się nad zakupem Bravo.
Interesują mnie dobrze wyposażone wersje (ESP, ASR, Hill Holder, automatyczna klimatyzacja) z manualną skrzynią, moc 140-160 KM, najlepiej benzyna bez instalacji gazowej a jeśli diesel to niechipowany, rocznik 2010.

Czy ktoś w szanownym gronie ma Bravo 1.4 Multiair z przebiegiem ponad 100 tys. km? Jak jest z trwałością tej konstrukcji? Jest dość skomplikowana więc wole się upewnić.
Może lepiej kupić sprawdzoną konstrukcję T-JET 150KM?

Będę wdzięczny za wszelkie uwagi od użytkowników.

pzdr

stew66
25-08-2014, 07:30
MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.

mrozek
29-08-2014, 15:12
MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.

To prawda, zwłaszcza w Polsce. pewnie za granicą są bliżej setki. Ciekawi mnie jak będzie z trwałością.

pzdr

mrozek
15-09-2014, 20:33
MultiAir to niszowy silnik, egzemplarze z przebiegiem ponad 100 tyś. to dopiero sztuka znalezc. Moj ma 4 lata i przebieg 44 tyś km. Problemow z jednostka napedowa brak.

Wygląda na to, że będę miał bardzo podobny egzemplarz :-)
Próbuję znaleźć instrukcje obsługi na ELUM z opcją silnika MultiAir - była taka?

pzdr

stew66
15-09-2014, 21:29
Mam instrukcje obslugi w wersji papierowej oraz elektronicznej z danymi silnika MultiAir. W razie pytan pisz na PW.

mrozek
20-09-2014, 13:48
Mam instrukcje obslugi w wersji papierowej oraz elektronicznej z danymi silnika MultiAir. W razie pytan pisz na PW.

Dzięki,

za tydzień odbieram w takim samym kolorze jak Twój. Schodzi z leasingu. Zobaczę jakie papiery z nim dostanę.

Pozdrawiam,

PM

mrozek
04-10-2014, 21:27
Jest :-)

Fiat Klub Polska - Nasze auta (http://fiatklubpolska.pl/nasze-auta/auto/831)

pzdr