Zobacz pełną wersję : Luzny lewarek
Witam, otoz w mojej bravie lewarek zmiany biegow unosi sie do gory. MOge nim ruszac gora dol. Co trzeba wymienic zeby byl stabilny w jednej plaszczyznie ?
Witam, otoz w mojej bravie lewarek zmiany biegow unosi sie do gory. MOge nim ruszac gora dol. Co trzeba wymienic zeby byl stabilny w jednej plaszczyznie ?
Zestaw naprawczy lewarka, problem w tym że może być problem z jego dostaniem. Teoretycznie są na allegro ale mimo tego co tam piszą nie zawsze pasuje to do BBMów..
Zestaw naprawczy lewarka, problem w tym że może być problem z jego dostaniem. Teoretycznie są na allegro ale mimo tego co tam piszą nie zawsze pasuje to do BBMów..
Poczekaj nic nie kupuj.
Naprawiłem swój tydzień temu. Jeżeli masz drugi tym wrzucę manuala ,jak samemu naprawić bez problemów.
Ściągnij mieszek i zobacz jaki lewarek masz. Są dwa typy. Jeden jest zestaw naprawczy. Dwa zestawu naprawczego nie ma.
pierwszy zestaw - do naprawczego (albo coś w teń deseń plastikowy wkład można wymienić)
http://www.bbmkp.pl/download/file.php?id=719
drugi jest taki
http://img20.allegroimg.pl/photos/400x300/42/85/81/03/4285810358
ja mam cos takiego jak na 2 zdjeciu, takze jak mozesz to napisz co kupic i jak naprawic, dzieki
Dobra, czyli jesteś już w domu.
Postaram się zamieścić (dziś) instrukcję naprawy - jest niezwykle prosta.
Polecam zaopatrz się w smar grafitowy, miedziany.
koło 13:00 odpowiem z manualem
I jak z tym manualem? Sam mam niestety problem z lewarkiem :(
Przepraszam was najmocniej, jutro (środa) odbieram auto od lakiernika, (w radiu mam kartę pamięci a na niej fotki) skręce po robocie na szybko prosty manual. Nie wydacie grosza, a będzie pięknie działać, szykować smar odporny na temperaturę.
Ok, w takim razie czekamy :piwko:
czekamy :)
Nagrałem filmik, manual trochę mi nie wypalił. - nic nie widać.
Nie jest to tak naprawdę trudne, jednak odrobina wiedzy którą przypłaciłem złamanym plastikiem nie pójdzie na marne.
Wrzucę po pracy. Nagrywałem na szybko i mam nadzieje, że uchwyciłem wszystkie sprawy.
Myślałem,ze z pracy uda mi się wrzucić, niestety zablokowany mam dostęp do serwera.
Między 16-17 będzie.
Nagrałem filmik, manual trochę mi nie wypalił. - nic nie widać.
Nie jest to tak naprawdę trudne, jednak odrobina wiedzy którą przypłaciłem złamanym plastikiem nie pójdzie na marne.
Wrzucę po pracy. Nagrywałem na szybko i mam nadzieje, że uchwyciłem wszystkie sprawy.
Myślałem,ze z pracy uda mi się wrzucić, niestety zablokowany mam dostęp do serwera.
Między 16-17 będzie.
https://www.youtube.com/watch?v=HxwcQzCnvkw&feature=youtu.be
Wiem wiem ,szału to nie ma.
Dykcję kolega Zokolic ma dobry, ale ja gdzieś kiedyś czytałem że te śruby trzymają się nakrętek i problem jest taki że one nie są mocowane do nadwozia.. Ale u Ciebie widać nie ma z tym problemu.. Mnie bardziej męczy te skrzypienie (które u Ciebie na początku też słychać)..
Dykcję kolega Zokolic ma dobry, ale ja gdzieś kiedyś czytałem że te śruby trzymają się nakrętek i problem jest taki że one nie są mocowane do nadwozia.. Ale u Ciebie widać nie ma z tym problemu.. Mnie bardziej męczy te skrzypienie (które u Ciebie na początku też słychać)..
To skrzypienie dochodzi (tak mi się wydaje) z nasady. Pod kapturem jest gumowa uszczelka, ona trze o elementy metalowe. Istny dramat. "iiiiiyygr" (1) - iiyyygr - (2) , dramat!
(Automat) Autor dopisał treść. Post został scalony.
Dykcję kolega Zokolic ma dobry, ale ja gdzieś kiedyś czytałem że te śruby trzymają się nakrętek i problem jest taki że one nie są mocowane do nadwozia.. Ale u Ciebie widać nie ma z tym problemu.. Mnie bardziej męczy te skrzypienie (które u Ciebie na początku też słychać)..
To skrzypienie dochodzi (tak mi się wydaje) z nasady. Pod kapturem jest gumowa uszczelka, ona trze o elementy metalowe. Istny dramat. "iiiiiyygr" (1) - iiyyygr - (2) , dramat!
U Ciebie też te skrzypienie ustępuje w deszczową pogodę? :) Bo u mnie tego nie ma zawsze..
Faktycznie, nie zawsze, czasami cisza. Może cięgna wyrobione trą o gumowy element ?
Nie sądzę aby to ciękna były.. Jest to dzwięk ewidentnie gumy, strasznie wkurzający bo mimo że biegi wchodzą płynnie to trochę siara takim parchłem jeździć ;)
Mów ,że to zawór Blow-off ;P
Byrrt ,czy kąt otwarcia przepustnicy powinien wynosić 0 stopni ? Tak mi pokazuje parametr komputer. Na jałolwym.
Byrrt ,czy kąt otwarcia przepustnicy powinien wynosić 0 stopni ? Tak mi pokazuje parametr komputer. Na jałolwym.
Na jałowym tak właśnie powinno być. Przynajmniej w 1.8 tak mam..
Na jałowym tak właśnie powinno być. Przynajmniej w 1.8 tak mam..
Dziś zwalam głowice, a właśnie mi przyszło do głowy "Może zamyka przepustnicę i dlatego gaśnie"
ach, już sam nie wiem... to chyba coś więcej niż miłość do włoszczyzny - to obsesja
No zamyka ale powietrze idzie kanałem otwieranym przez nastawnik biegu jałowego..
Poczekaj nic nie kupuj.
Naprawiłem swój tydzień temu. Jeżeli masz drugi tym wrzucę manuala ,jak samemu naprawić bez problemów.
Ściągnij mieszek i zobacz jaki lewarek masz. Są dwa typy. Jeden jest zestaw naprawczy. Dwa zestawu naprawczego nie ma.
pierwszy zestaw - do naprawczego (albo coś w teń deseń plastikowy wkład można wymienić)
http://www.bbmkp.pl/download/file.php?id=719
drugi jest taki
http://img20.allegroimg.pl/photos/400x300/42/85/81/03/4285810358
Jest gdzieś manual? Bo nie widzę :)
Z tego co się orientuje w tym wypadku musiałbym mieć kanał i ściągać osłony termo? ;/
Jest gdzieś manual? Bo nie widzę :)
Z tego co się orientuje w tym wypadku musiałbym mieć kanał i ściągać osłony termo? ;/
Chwilka, wrzuciłem filmik o wadze 152 mb na yt. Jeśli masz takie plasticzki, jak na zdjęciach, to tylko zestaw naprawczy.
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.