Pink.Panther
20-08-2014, 13:11
Witam Wszystkich,
Tak jak napisałem w temacie, mam taki problem z podnoszącym się ponad dozwolony stan poziomem oleju. Olej był wymieniany na początku roku, tak jak powinno być wlany pod poziom max. W międzyczasie miałem problemy z turbosprężarką była ona naprawiana przez fachowy serwis, bo nie zawsze chciała się uaktywnić i autko jechało wtedy jak muł. Po tej regeneracji turbosprężarki auto wreszcie dostało kopa i zaczęło jeździć tak jak powinno. Pomóżcie i doradźcie, gdzie szukać przyczyny takiego stanu i jakie ewent. kroki podjąć. Czy jeździć i nie przejmować się, czy też od razu na serwis... Ja obstawiam, że niespalone paliwo ON w turbosprężarce przedostaje się do zbiornika oleju silnikowego i stąd ten wzrastający poziom oleju. Dodatkowo w moim modelu DOBLO 1.3 MJ jest też moduł DPF, może to mieć też z tym związek, bo nie zaobserwowałem jakoś procesu wypalania. Dziękuję za wszelaką pomoc i informacje
Tak jak napisałem w temacie, mam taki problem z podnoszącym się ponad dozwolony stan poziomem oleju. Olej był wymieniany na początku roku, tak jak powinno być wlany pod poziom max. W międzyczasie miałem problemy z turbosprężarką była ona naprawiana przez fachowy serwis, bo nie zawsze chciała się uaktywnić i autko jechało wtedy jak muł. Po tej regeneracji turbosprężarki auto wreszcie dostało kopa i zaczęło jeździć tak jak powinno. Pomóżcie i doradźcie, gdzie szukać przyczyny takiego stanu i jakie ewent. kroki podjąć. Czy jeździć i nie przejmować się, czy też od razu na serwis... Ja obstawiam, że niespalone paliwo ON w turbosprężarce przedostaje się do zbiornika oleju silnikowego i stąd ten wzrastający poziom oleju. Dodatkowo w moim modelu DOBLO 1.3 MJ jest też moduł DPF, może to mieć też z tym związek, bo nie zaobserwowałem jakoś procesu wypalania. Dziękuję za wszelaką pomoc i informacje