Zobacz pełną wersję : Grandepunto 1.3 multijet check engine i gaśnie w czasie jazdy
zajcu200
16-08-2014, 20:45
Witam wszystkich, jestem nowy na forum fiata.
Rodzice dwa miesiące temu zakupili grandepunto 1.3 multijet z 2009r.
Niedawno pojawił się problem, mianowicie czasami zapala się kontrolka check engine i silnik gaśnie, nawet podczas jazdy. Obecnie kontrolka świeci się cały czas. Gdy zgaśnie, można zapalić i auto jedzie dalej normalnie.
Co może być przyczyną?
Wiadomo najlepiej było by podłączyć pod kompa, ale mam tylko kabel do Audi/VW do 2004r (KKL)
marcin.b2508
16-08-2014, 21:07
Wiadomo najlepiej było by podłączyć pod kompa, ale mam tylko kabel do Audi/VW do 2004r (KKL)
ja mam kkl niebieski z przełącznikem + multiecuscan i w linei 1.3 multijet 90 km łączę się z ecu silnika bez najmniejszych problemów.
zajcu200
17-08-2014, 00:29
Właśnie ściągłem Fiatecuscan 2.6 i okazało się, że trzeba mieć kabel ELM327, ale tak jak piszesz Linea z takim samym silnikiem można podłączyć KKL z VAG-a
marcin.b2508
17-08-2014, 09:42
też miałem zainstalowany fiatecuscan ale już nie pamiętam w jakiej wersji i działał z KKL jak i ELM327. więc z moją brava jtd mogę się połączyć przy pomocy tego i tego kabla. z lineą jes tak samo.
zajcu200
19-08-2014, 16:47
Kupiłem ELM327
podłączyłem, błędy następujące:
P0089 Ciśnienie w szynie wtryskiwaczy
P0087 Ciśnienie w szynie wtryskiwaczy
Co by to mogło być?
zajcu200
04-09-2014, 21:53
Nikt nie potrafi pomóc?
karwoj25
04-09-2014, 23:49
P0089 Ciśnienie w szynie wtryskiwaczy
P0087 Ciśnienie w szynie wtryskiwaczy
za niskie i za wysokie ciśnienie. Do sprawdzenia czujnik na szynie.
RAC How to Test a Fiat Doblo 1300 Multijet Fuel Rail Pressure Sensor - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt9Eg)
Radodado
06-09-2014, 19:00
Witajcie!! Ja miałem dzisiaj rano podobny przypadek tzn. Jechałem autostradą do pracy normalnie 140 km/h i nagle mi wyskoczył check engine. Samochód zrobił się bardzo mułowaty ciężko było go rozbujać do 3000 obrotów. Po wyjściu z pracy odpaliłem autko a check nadal świecił ale moc już normalnie miałem. Przyjechałem do domu odpiąłem na kilka minut akumulator. Po ponownym podpięciu akusia check mi znikł jak go odpaliłem. Możecie mi odpowiedzieć czego to mogą być obiawy? czy to nie jest wina erg? Pozdrawiam.
karwoj25
06-09-2014, 19:02
Był check więc jest bład na kompie. Odczytać i nie bawić się w zgadywanki.
zajcu200
09-09-2014, 21:50
za niskie i za wysokie ciśnienie. Do sprawdzenia czujnik na szynie.
RAC How to Test a Fiat Doblo 1300 Multijet Fuel Rail Pressure Sensor - YouTube (http://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt9Eg)
Zmieniłem ten czujnik i dalej to samo...
zajcu200
10-09-2014, 15:25
A może to być pompa paliwa w baku? Może jest zabrudzona albo daje za małe ciśnienie...
Są jakieś opisy jak wyczyścić te ustrojstwo?
Radodado
22-09-2014, 19:20
Witam ponownie!! Byłem u mechanika z autem który powiedział że prawdopodobnie zabrudzony jest egr. Wyczyścił go i po trzech dniach znów to samo. Podczas powrotu z pracy do domu znów wywaliło mi Check engine i spadek mocy. Pojechałem z powrotem do mechanika który błąd skasował a co lepsze nie wyświetliło żadnej przyczyny. Oczywiście moc wróciła. Tak jest za każdym razem po wyłączeniu silnika. Pięć minut na fajkę i ponownie moc wraca po ponownym uruchomieniu silnika. W czym tkwi problem pomóżcie!!
Witam wszystkich, jestem nowy na forum fiata
Posiadam grande punto 1.3 multijet 75 km 2006 i chciałem odczytać błędy z ecu ,posiadam interfejs z grupy vw (kkl na FTDI)
Czy z tym interfejsem moge cos zrobic w moim fiacie ?
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.