PDA

Zobacz pełną wersję : JTD - przy przyspieszeniu dymi na czarno



Piotrek12121988
11-08-2014, 16:59
Kupiłem ostatnio stilo. Jtd i problem polega na tym że podczas przyspieszania strasznie dymi w kolorze czarnym co to może być?

karwoj25
11-08-2014, 20:17
mam problem
za taki tytuł temat powinien wylądować w koszu :kopwtylek:
co do tematu to pewnie zablokowany EGR albo lejące wtryski, poszukaj na forum.

bzykol
14-08-2014, 17:12
Albo nieszczelność w dolocie. Przeciera się rura turbo-intercooler. Jeśli jest dziura, to wstaw używkę albo kawałek rury o podobnej średnicy. Tylko musi być ciasno i szczelnie.

spake
30-08-2014, 17:50
może być też przepływomierz...

Lotos
08-09-2014, 15:24
mi kopcił jak cholera po wymianie przepływki. Podłaczyłem pod examinera zrobiłem adaptacje przeplywkina nowo i......... problem zniknął

irqus
08-09-2014, 17:06
A trzeba robić adaptacje przepływki? Czy domowym sposobem to zrobię?

Lotos
09-09-2014, 09:21
A trzeba robić adaptacje przepływki? Czy domowym sposobem to zrobię?
Wychodzi na to że trzeba by to zrobic. Ja wymieniłem na nowa i wieczorem wsiadłem w auto i jak zrobiłem redukcje na 4 bieg but a z tyłu........... CZORNO. Zrobiłem ta adaptacje i teraz przykopci tyle co standardowo jak to na diesla. No bez kompa na pewno tego nie zrobisz

irqus
09-09-2014, 09:36
A fesem to zrobię?

boch
09-09-2014, 10:28
nie. nie ma w FES/MES czegoś takiego jak adaptacja przepływiomierza. w sterowniku CF3 nie widzę nawet możliwoście resetu wartości adaptacji. w CF4 już coś takiego występuje.

fabian8211
09-09-2014, 10:33
A czy za to płaci się tak jak za podpięcie kompa czy coś więcej, i czy w zwykłym warsztacie co mają kompa mi to zrobią ?

Lotos
11-09-2014, 10:37
A czy za to płaci się tak jak za podpięcie kompa czy coś więcej, i czy w zwykłym warsztacie co mają kompa mi to zrobią ?
za darmo raczej nikt tego nie zrobi ale podjedz gdzies do ASO i podpytaj

lukq
11-09-2014, 11:14
Zwykłe warsztaty już są z reguły przygotowane pod diagnozę komputerową mając na stanie kilka kabli i programów.
Podjedź do takiego warsztatu, powinno to ogarnąć. Zawsze zapłacisz mniej aniżeli w ASO.


Czytam natomiast temat i nie widzę, że problem został rozwiązany. Co do przepływomierza - pierwsze słyszę osobiście o potrzebie adaptacji. Komputer na bieżąco czyta z niej parametry, więc jak parametry są prawidłowe to i komputer podaje odpowiednie wartości paliwa....

Lotos
11-09-2014, 12:54
Zwykłe warsztaty już są z reguły przygotowane pod diagnozę komputerową mając na stanie kilka kabli i programów.
Podjedź do takiego warsztatu, powinno to ogarnąć. Zawsze zapłacisz mniej aniżeli w ASO.


Czytam natomiast temat i nie widzę, że problem został rozwiązany. Co do przepływomierza - pierwsze słyszę osobiście o potrzebie adaptacji. Komputer na bieżąco czyta z niej parametry, więc jak parametry są prawidłowe to i komputer podaje odpowiednie wartości paliwa....
to zrób sobie adaptacje przepływki i wtedy obadaj jak jeździ.

boch
11-09-2014, 13:10
nie sądzę żeby w rowerze lukqa występowała przepływka ;)