Zobacz pełną wersję : JTD - przy przyspieszeniu dymi na czarno
Piotrek12121988
11-08-2014, 16:59
Kupiłem ostatnio stilo. Jtd i problem polega na tym że podczas przyspieszania strasznie dymi w kolorze czarnym co to może być?
karwoj25
11-08-2014, 20:17
mam problem
za taki tytuł temat powinien wylądować w koszu :kopwtylek:
co do tematu to pewnie zablokowany EGR albo lejące wtryski, poszukaj na forum.
Albo nieszczelność w dolocie. Przeciera się rura turbo-intercooler. Jeśli jest dziura, to wstaw używkę albo kawałek rury o podobnej średnicy. Tylko musi być ciasno i szczelnie.
może być też przepływomierz...
mi kopcił jak cholera po wymianie przepływki. Podłaczyłem pod examinera zrobiłem adaptacje przeplywkina nowo i......... problem zniknął
A trzeba robić adaptacje przepływki? Czy domowym sposobem to zrobię?
A trzeba robić adaptacje przepływki? Czy domowym sposobem to zrobię?
Wychodzi na to że trzeba by to zrobic. Ja wymieniłem na nowa i wieczorem wsiadłem w auto i jak zrobiłem redukcje na 4 bieg but a z tyłu........... CZORNO. Zrobiłem ta adaptacje i teraz przykopci tyle co standardowo jak to na diesla. No bez kompa na pewno tego nie zrobisz
nie. nie ma w FES/MES czegoś takiego jak adaptacja przepływiomierza. w sterowniku CF3 nie widzę nawet możliwoście resetu wartości adaptacji. w CF4 już coś takiego występuje.
fabian8211
09-09-2014, 10:33
A czy za to płaci się tak jak za podpięcie kompa czy coś więcej, i czy w zwykłym warsztacie co mają kompa mi to zrobią ?
A czy za to płaci się tak jak za podpięcie kompa czy coś więcej, i czy w zwykłym warsztacie co mają kompa mi to zrobią ?
za darmo raczej nikt tego nie zrobi ale podjedz gdzies do ASO i podpytaj
Zwykłe warsztaty już są z reguły przygotowane pod diagnozę komputerową mając na stanie kilka kabli i programów.
Podjedź do takiego warsztatu, powinno to ogarnąć. Zawsze zapłacisz mniej aniżeli w ASO.
Czytam natomiast temat i nie widzę, że problem został rozwiązany. Co do przepływomierza - pierwsze słyszę osobiście o potrzebie adaptacji. Komputer na bieżąco czyta z niej parametry, więc jak parametry są prawidłowe to i komputer podaje odpowiednie wartości paliwa....
Zwykłe warsztaty już są z reguły przygotowane pod diagnozę komputerową mając na stanie kilka kabli i programów.
Podjedź do takiego warsztatu, powinno to ogarnąć. Zawsze zapłacisz mniej aniżeli w ASO.
Czytam natomiast temat i nie widzę, że problem został rozwiązany. Co do przepływomierza - pierwsze słyszę osobiście o potrzebie adaptacji. Komputer na bieżąco czyta z niej parametry, więc jak parametry są prawidłowe to i komputer podaje odpowiednie wartości paliwa....
to zrób sobie adaptacje przepływki i wtedy obadaj jak jeździ.
nie sądzę żeby w rowerze lukqa występowała przepływka ;)
Powered by vBulletin™ Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.