PDA

Zobacz pełną wersję : Fiat Bravo Sport 180 HP



p3trick
27-07-2014, 23:25
Cześć,

Moje autko to Fiat Bravo Sport 1.9 Multijet 150 HP podkręcone do 180 HP. Rocznik 2008, zakupione przeze mnie w sierpniu ubiegłego roku. Do chwili zwalenia się EGR z autka byłem mega zadowolony. Teraz stoi w serwisie, ale jak z niego wyjdzie pewnie znów będzie świetnie. Przez awarię znalazłem forum, także nie ma tego złego :) Poniżej zdjęcia mojego bolidu:

1584215843158441584515846

kamilo62
28-07-2014, 07:45
czarny idealnie pasuje do takiej gabloty..Takich osiagow i wogole :D....

Zielony
28-07-2014, 22:19
Nie ma co,wygląda..... zadziornie :dlon:

wiki
02-08-2014, 19:05
Pozdrawiam kolegę.
Spotkaliśmy się w zeszła niedziele w konstancie.

ToKo
02-08-2014, 23:02
Kurcze 180 km z 1.9 ? jasny gewint ! przyznam szczerze, że zadziorności z wyglądu ma tyle co mojego sąsiada 1.6 - bez obrazy... ale nic tutaj nie wskazuje na taką moc :) pod maską

kamilo62
02-08-2014, 23:43
a po co pokazywac...Zawsze wieksze zdziwko.............wyprzedzil mnie tylko Fiat

pajel
03-08-2014, 01:01
Tak z ciekawości, ile chlodzisz turbo?

wiki
03-08-2014, 01:27
180 to jest nic kolega z fbk ma z tego samego motoru prawie 200 wicisniete

kamilo62
03-08-2014, 09:17
i zacznie sie teraz offtop w stylu kto ma wiecej i szybciej spuszcza spodnie..Matko kochana. Chcial 180 to ma..po co wiecej..Troche rozumu..wpakowac 250 w taki silnik i drugie tyle hajsu by to jakos wytrzymywalo...
Ale co ja mowie co po niektorym to naprawde chyba brakuje czegos....gdziess ..

blackfly
03-08-2014, 09:42
zeby zrobić 200koni z tego silnika to trzeba większe turbo i FMIC. wszystko do zrobienia, wcale nie trzeba ładować worka pieniędzy a wtedy jest czym jeździć.

pajel
03-08-2014, 15:04
zeby zrobić 200koni z tego silnika to trzeba większe turbo i FMIC. wszystko do zrobienia, wcale nie trzeba ładować worka pieniędzy a wtedy jest czym jeździć.
taaa... ta turbina starcza do równych 200km... sprawdzone na dwóch signumach... ic można założyć żeby auto nie dostao zadyszki, ale i przy takiej temp ic w miarę daję radę... największym problemem jest dpf przez co turbo brutalnie wolno się studzi :/