PDA

Zobacz pełną wersję : Ducato 2.3JTD - po reg. wtrysków - brak mocy, kopci, dużo pali - POMOCY



Pawliko
26-07-2014, 13:18
Witam wszystkich. Mam Ducato 2.3JTD z 2008 roku. Z autem był problem tego typu, że gasł na skrzyżowaniach, zregenerowałem wszystkie wtryskiwacze i problem ustał. Mechanik, przed wtryskiwaczami jeszcze, usunął jakąś przepustnicę od EGRu (nie wiem dokładnie o co chodzi), usunął też niby jakieś podciśnieniowe zawory związane z tą przepustnicą. I teraz problem wygląda tak, że moje 6-cio letnie auto nie jest w stanie wyprzedzić TIRa na drodze. Kopci na czarno jak STAR, nie reaguje z żadnego biegu, poważnie nie da się wyprzedzić tira. Średnie spalanie przy oszczędnej jeździe w trasie miałem zawsze ok. 6,7 - 7l, obecnie komputer nie jest w stanie zejść poniżej 10l.
Check engine świeci prawie non stop, czasem zgaśnie po kilkuset kilometrach i nie da się określić kiedy się zapali, świeci się również kontrolka o której wyczytałem "woda w paliwie" itp. - filtr oczywiście nowy.

Co robić? Przeraża mnie już to auto, powinno jeździć i zarabiać. Z góry dzięki za sugestie. Pozdrawiam

Zielony
26-07-2014, 22:50
No to wybrałeś sobie mechanika.Na dzień dobry trzeba podłączyć się pod kompa i zobaczyć jakie są błędy,bo one pomogą po części znaleźć winowajcę.Czy dolot masz szczelny :?: Co dokładnie zrobił fachowiec z EGR-em :?:

Pawliko
27-07-2014, 18:57
Właśnie chodzi o to że mechanik to znany gość w okolicy, robi same włoskie auta i niby jest kozakiem w tych tematach, ale więcej mojego auta nie dostanie. Pogadam z ojcem co tam było z tym EGRem robione i napiszę.

cooljack
03-08-2014, 23:38
dobry filtr paliwa to podstawa. ufi bosch. mann. knecht...i to koniec. wez komputer...sprawdz doladowanie. jezeli mechanik jest pewny swego przelec wiazke kabli od czujnika doladowania oraz cisnienia paliwa w szynie. sprawdz przeplywomierz....najlepiej wszystko zdiagnozujesz kompem...bez tego to wszystko co mozna doradzic. mechanik kozak kabelek powinien miec.